י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024
האופציה האחרונה

קורע לב: האמא נפלה למשכב - עשרה ילדים רעבים ללחם

היא אישה צעירה לימים, כזו שכל חייה לפניה, אך רגע לאחר לידת בתה הקטנה היא אובחנה עם מחלת שרירים חמורה וקשה • עשרה ילדים חיים חיי צער וקושי עם אבא שצריך לשמש להם כאב וכאם גם יחד • רגע לפני קריסה סיפורה המצמרר של המשפחה נחשף

קורע לב: האמא נפלה למשכב - עשרה ילדים רעבים ללחם
ילדים רעבים ללחם צילום: באדיבות קופת העיר

היא אישה צעירה לימים, כזו שכל עתידה לפניה, אך ביום בהיר אחד היא נפלה למשכב, נפלה בחוסר אונים על מיטתה, מנסה להזיז את איבריה, ידיה ורגליה, אך ללא הצלחה של ממש. היה זה ימים ספורים לאחר לידת בתה הקטנה, עשירית במספר הילדים, היא הייתה נרגשת ומאושרת, חיבקה את התינוקת באהבה אין סופית, אך גם בחלומותיה הגרועים והפרועים ביותר היא לא חלמה שבעוד ימים ספורים היא כבר לא תחבק את בתה, היא כבר בקושי תתפקד.

המכה שנחתה עליה במפתיע, הייתה מכה קשה ונוראה, מאישה בריאה ומלאת שמחת חיים היא הפכה ביום בהיר אחד לשבר כלי, היא שכבה על מיטתה, ניסתה להמשיך לתפקד כרגיל, אך גופה לא נשמע לה. גופה כבר לא הגיב.

מאז חיי המשפחה התהפכו לחלוטין. ממשפחה של עשרה נפשות מאושרים ושמחים, הם הפכו ליתומים חיים, אין להם אמא שתחבק אותם, אין להם אמא שתכבס להם את הבגדים, שתכין להם ארוחת צהריים כשהם חוזרים מתלמודי התורה ובתי הספר, ובעצם יש להם אמא, אך אמא ששוכבת במיטתה כאבן שאין לה הופכין.

הקליקו כאן ועכשיו וסייעו למשפחה שכבר לא יכולה להמשיך ככה

האב שעד לאותו היום ישב והגה בתורה הפך בבת אחת לשבר כלי, ביום אחד הוא הוצרך לשמש גם כאב וגם כאב, כוחותיו בקושי רב עומדים לימינו, והוא נראה כאדם חסר חיים, כאדם חסר תקווה. הילדים האומללים מתהלכים בבית השבור, מנגבים את דימעותיהם ומבינים היטב שאם לא יתרחש נס הם ימשיכו לחיות חיי צער וקושי, חיים שיש בהם רעב, שיש בהם קושי, חיים שבבוקר הם קמים לאמא ששוכבת במיטה ולא מתפקדת, למקרר שריק לחלוטין.

המקרה הזה יכל היה להיקבר באדמה, לא הייתם אמורים לשמוע עליו, אך הגיעו מים עד נפש. אב המשפחה יודע היטב שללא העזרה שלכם הוא בעוד זמן קצר כבר יקרוס לחלוטין, בעוד זמן קצר ילדיו חלילה ייהפכו לילדים ללא אבא וללא אמא. הפחד הזה שיתק אותו, הפחד הזה מפני העתיד גרם לו לצאת בזעקה של ממש, בבכייה ובתחינה, "אנא בואו לעזרתי".

הוא כבר יודע שאין לו הרבה ברירות, זו האופציה האחרונה שלו, ולצורך כך הוא פונה ללב שלכם, ללב הרחום שלכם. וכשאתם קוראים את השורות האלה אסור לכם להמשיך הלאה.

הקליקו כאן ועכשיו וסייעו למשפחה שכבר לא יכולה להמשיך ככה

קופת העיר צדקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד