3 צפייה בגלריה
יצחק יונגר
יצחק יונגר
יצחק יונגר
(רדאד ג'בארה)
הנאמן של בית”ר ירושלים, עורך הדין יצחק יונגר, הגיש לבית המשפט בקשה דחופה לקיים דיון בהול על החלטת המשטרה לקבל לידיה סכום של 11 מיליון ש”ח במזומן כערבות לחוב של סינגולריטים, זאת כחלק ממכירת המועדון.
יונגר נימק: “כבר במסגרת דרישתה הראשונה, דרשה משטרת ישראל כי כל הכספים האמורים להיות משולמים לחברת סינגולרטים, ישולמו באופן ישיר לחשבון יחידת החילוט. כך גם דרשה המשטרה כי להבטחת התשלומים, תיתן הקבוצה המחאות עתידיות כבר במועד קבלת אישור המשטרה להסכם, אלו יופקדו בנאמנות עד לאישור העברת הזכויות ואז יועברו ליחידת החילוט. גם לתנאים אלו הסכימו משה, הקבוצה, חברת סינגולרטים והרוכש.
כל ההבהרות וכל המסמכים הועברו למשיבה באופן מידי וכל התיקונים אשר התבקשו על ידי המשיבה 1 במסגרת דרישתה הראשונה של המשטרה התקבלו על ידי הקבוצה, על ידי משה ועל ידי הרוכש. הכל במטרה לקדם את ההסכם ולהוציא אותו אל הפועל במהירות האפשרית. יובהר, כי משה, הקבוצה, חברת סינגולרטים וברק מסכימים לדרישה המשטרה לפיה התשלום הנ"ל יועבר במישרין ליחידת החילוט. ואולם, הדרישה להמצאת בטוחה קניינית חיצונית הינה בלתי סבירה בנסיבות העניין, אינה מקובלת בעסקאות מסוג זה ויש בה כדי לסכל את ההסכם כולו הן עם ברק והן עם כל רוכש אחר”.
3 צפייה בגלריה
עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר
עו"ד יצחק יונגר
(רדאד ג'בארה)
ברק אברמוב שמנהל משא ומתן לרכישת הקבוצה מתעקש שהנושא הזה יוסר מסדר היום, בבית"ר אומרים שהתנאי של המשטרה על הפקדת 11 מיליון ש”ח לא תאפשר את מכירת המועדון לאברמוב או לכל אדם אחר: "זו בקשה לא ברורה, אין בה היגיון, מקווים שבית המשפט יהפוך את החלטת המשטרה, יש פה גם את מימד הלחץ שלנו בזמן".
במקביל בבית"ר ממתינים להתפתחויות במכירת בני יהודה. בבית וגן מבינים כי מכירת הקבוצה מהלאומית הוא הצעד החשוב ביותר כרגע כדי שתהיה בכלל אפשרות להתקדם עם אברמוב. בצד המקצועי, הקבוצה חזרה ממחנה אימון שהוגדר על ידי אנשי הקבוצה: "מחנה מצוין".
3 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם סתיו נחמני
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם סתיו נחמני
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם סתיו נחמני
(האתר הרשמי של בית"ר י-ם)
השחקנים וכך גם הצוות המקצועי מחכים להתפתחויות בנוגע למכירת הקבוצה. אם הכול יעבור כשורה ובית"ר תימכר לאברמוב, יש כוונה להתחזק בשניים עד שלושה זרים ובעוד שחקן ישראלי. כולם מקווים שהבעלים הבא יהיה ברק אברמוב, שייתן אור ירוק לחיזוק הקבוצה לפי הצרכים של יוסי אבוקסיס. בשל ביטול משחקי גביע הטוטו, בבית"ר יקיימו משחקי אימון.