2 צפייה בגלריה
חואנצ'ו הרננגומס
חואנצ'ו הרננגומס
חואנצ'ו הרננגומס
(רויטרס)
הפורוורד הספרדי חואנצ’ו הרננגומס, שנכנס ללב של כל חובבי הכדורסל והספורט בכלל כשכיכב בסרט “האסל”, שהוקרן בנטפליקס בקיץ האחרון, סיכם על חוזה לעונה אחת בטורונטו רפטורס, שתהפוך לקבוצתו השישית ב-NBA.
הרננגומס בן ה-26 נבחר 15 בדראפט 2016 על ידי דנבר נאגטס והספיק לשחק גם במינסוטה טימברוולבס, בוסטון סלטיקס, סן אנטוניו ספרס ויוטה ג’אז. את הקריירה שלו הוא החל באסטודיאנטס הספרדית וכבר שש עונות רצופות הוא משחק בליגה הטובה בעולם.
כזכור, בקיץ האחרון עלה בנטפליקס סרטו של אדם סנדלר “האסל” (“השיחוק”), שתיאר את חייו של סקאוט ב-NBA. הרננגומס, בתפקיד המרכזי, גילם את דמותו של בו קרוז, כדורסלן ספרדי שאחרי עבודה קשה מנצח את כל המכשולים וזוכה לחוזה בבוסטון.
2 צפייה בגלריה
חואנצ'ו הרננגומס  בהקרנת הבכורה של 'האסל' (רויטרס)
חואנצ'ו הרננגומס  בהקרנת הבכורה של 'האסל' (רויטרס)
חואנצ'ו הרננגומס בהקרנת הבכורה של 'האסל' (רויטרס)
(מימין)
את העונה שעברה התחיל הפורוורד אצל הסלטיקס, אחרי שהועבר בטרייד ממינסוטה. בינואר מצא את עצמו בסן אנטוניו, אך הוא הספיק לשחק רק חמישה משחקים במדי הספרס, בטרם עבר ליוטה בטרייד נוסף סמוך לסגירת חלון ההעברות בפברואר.
ממוצעיו בעונה האחרונה עמדו על 3.3 נקודות ו-2.5 ריבאונדים למשחק. במהלך הקריירה כולה העמיד ממוצעים של 5.4 נקודות ו-3.4 ריבאונדים ב-297 משחקים בהן שותף. את ממוצעיו הטובים ביותר העמיד במדי הטימברוולבס עם 8.4 נקודות ב-66 משחקים.