לאחר 6 שנים: בריטני ספירס חוזרת להקליט מוזיקה

לאחר שהשתחררה מהאפוטרופסות של אביה במשפט ארוך ונקשה, הזמרת חוברת לאלטון ג'ון והשניים עתידים לשחרר דואט מסקרן • "אומרים שזה יהיה השיר של הקיץ", סיפר מקור מתעשיית המוזיקה

בריטני ספירס

אז אולי בריטני ספירס לא באמת לוקחת הפסקה של עשר שנים מעולם המוזיקה, והקאמבק המקצועי שלה קרוב מתמיד. האתרים Page Six ו-TMZ מדווחים כי הכוכבת נכנסה לאחרונה לאולפן ההקלטות לאחר 6 שנים של שתיקה אמנותית, וחשוב מכך - לראשונה מאז שוחררה מהאפוטרופסות של אביה. הפרויקט בו מעורבת ספירס מפתיע במיוחד: דואט עם אלטון ג'ון - ביצוע מחודש לשיר הקלאסי "Tiny Dancer", ששוחרר לראשונה על ידי ג'ון ב-1971 ומקבל כעת גרסה מעודכנת בשני קולות.

על פי הפרסומים, בריטני ואלטון הקליטו את השיר בשבוע שעבר באולפן בבוורלי הילס. חברת התקליטים יוניברסל, בה חתומים השניים, צפויה לשחרר את היצירה המסקרנת במהלך החודש הבא, אולם עדיין לא ידוע אם ההקלטה היא חלק מפרויקט גדול יותר שטרם נחשף, או שמדובר בסינגל בודד שעומד בזכות עצמו.

אלטון ג'ון, צילום: AP

"זה היה הרעיון של אלטון, ובריטני מעריצה ענקית שלו", סיפר מקור בתעשיית המוזיקה ל-Page Six. "הם הקליטו רמיקס ל-'Tiny Dancer' כדואט מלא, והתוצאה מדהימה. אנשי הלייבל שלהם האזינו לשיר והם פשוט משתגעים כי הוא כל כך מוצלח. אומרים שזה יהיה השיר של הקיץ. בריטני חזרה רשמית לעבודה, והיא מתרגשת מאוד," סיכם המקור, אך יש לציין שחברת התקליטים נמנעה מלהגיב לדיווחים.

הסינגל האחרון של בריטני, "Slumber Party", יצא ב-2016 ונכלל באלבום האולפן התשיעי של הזמרת, "Glory". אף שהשיר הגיע למקום הראשון במצעד הדאנס האמריקני, קשה היה להגדיר אותו כהצלחה מסחררת, שכן הוא הסתפק במקום ה-73 במצעד הבריטי, במקום ה-51 במצעד הקנדי ובמקום ה-86 במצעד הסינגלים האמריקני הכללי.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר