אירוע בלבן: סנדרה רינגלר חגגה בר מצווה לבנה, והחליפה בין שתי שמלות כלה

חברות של רינגלר הגיעו לאירוע בשמלות ייחודיות בצבע לבן ותערוכה חדשה הביאה אליה פליטי ריאליטי • היו בסוף השבוע האחרון לא מעט אירועים • בדקנו מה לבשו הסלבס, וממי ניתן לקחת השראה?

סנדרה רינגלר, צילום: ערן שמר

סנדרה רינגלר חגגה לבנה בר מצווה, וכל החברות התייצבו בקוד לבוש לבן. רינגלר נראתה מדהים בשמלת ערב של המעצב אריאל טולדנו, שמלת מקסי א-סימטרית עם כיווצים מאזור המותן שמתחילים מקאט-אאוט.

השמלה השניה, צילום: ערן שמר

כמובן שרינגלר לא הסתפקה בשמלה אחת, והחליפה לשמלת סטרפלס קלאסית של המעצבת רימה רומנו, בשילוב עם עקבי פלטפורמה מהקולקציה החדשה של רינגלר ללאפייט.

מור סילבר, צילום: פרטי

מור סילבר נראית מדהים גם היא בשמלת ערב לבנה בגזרת מעטפת בעלת שרוולים ארוכים. אהבנו במיוחד את נעלי העק הסגולות שמוסיפות טאץ' של גלאם לטוטאל לוק.

שי מיקה, צילום: פרטי

שי מיקה הקפידה על קוד הלבוש והגיעה בשמלת מקסי לבנה וסגורה בעלת שרוולים ארוכים ושסע בצד השמלה. לא ברורה לנו הבחירה בשרוולים ארוכים בחום של יולי, אבל אנחנו אוהבים את המראה, במיוחד משכו את עינינו העקבים התכולים בגזרת כפכפים, מעניין מאוד.

במקום אחר, האמן הצעיר מקס בחמן, המוכר יותר בשם האינסטגרם מקס164 השיק בשבת את תערוכת היחיד הראשונה שלו במלון פוליהאוס מקבוצת בראון.

מקס, בן 24, מתחזק עמוד אינסטגרם צבעוני ומגניב עם מאות אלפי עוקבים, ומפתח פילטרים מגניבים בהם השתמשו כבר כוכבות ענק כמו דואה ליפה, סיה, קורטני קרדשיאן, בילי אייליש, נועה קירל, עדן פינס ואחרות.

אליאב טעטי, צילום: אור גפן

בהתאם למעמדו ברשת, הגיעו לפתיחה סלבס רבים. אליאב טעטי, שהודח לא מזמן מהאח הגדול, הוא אחד מהם. טעטי הגיע בטוטאל לוק שחור שמאוד מחמיא לו, מעוטר בצמידים רבים וגם עם פריט הזוי - מגפיים בצבע חום בהיר כאילו אנחנו לא בשיא הקיץ, בחירה תמוהה.

לירז ברניס, צילום: אור גפן

לירז ברניס נראית מעולה בשמלה שחורה מקושטת בהדפס פרחים גדולים בצבע אוף וויט ותיק יד שחור מבריק, עד כאן אהבנו, ואז הגיעו נעלי ספורט שחורות שמורידות את הלוק. אנחנו בעד נעליים יותר קיציות ואלגנטיות אך אם בכל זאת בא לה סניקרס, אז בלבן.

שחר טבוך, צילום: אור גפן

שחר טבוך הגיע בטוטאל לוק שחור לבן עם נגיעה צבעונית קטנה. הוא לבש מכנסיים שחורים, גופיה לבנה ומעליה מכופתרת לבנה פתוחה ונעליים שמשלבות בין שחור ולבן - שילובים מדויקים ומחמיאים.

בר ברימר, צילום: ניר פקין

הדוגמן בר ברימר הגיע להשקת הסרט "ליגת סופר פטס" ביס פלאנט ראשון לציון ונראה מצוין. ברימר מצטיין בהרכבת לוקים פשוטים יחסית, בדיוק מופתי עם שילובי צבעים נכונים. ברימר לבש מכנסיים בצבע חאקי בשילוב עם טישרט בעלת הדפס של נשר וסניקרס בגוונים של צהוב ולבן.

נדב בורנשטיין, צילום: ניר פקין

לעומתו, המנחה נדב בורנשטיין אכזב אותנו בטירוף. אנחנו רגילים לראות את בורנשטיין על המסך בחליפות ובמראה אלגנטי, כך שהבחירה שלו להגיע לאירוע השקה בג'ינס קצר פרום, טישרט דהויה וכפכפים, פשוט השאירה אותנו ללא מילים טובות. לא חייבים להתלבש אלגנטי, אפשר לבוא קז'ואל, תלמד מברימר איך לעשות זאת נכון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר