התפתחות דרמטית בבני יהודה, שעשויה להוביל לרכישת המועדון כבר הערב (ראשון) או לכל היותר עד מחר. מהלך שבעקבותיו ייפתח מחדש המסלול של ברק אברמוב לרכישת בית"ר ירושלים.
כבר בשעה הקרובה צפויה להתקיים פגישה משמעותית בין הבעלים הנוכחי אברמוב למשה דמאיו, על מנת לסכם סופית על העברת הבעלות לידיו, בכפוף לאישור הוועדה להעברת זכויות של ההתאחדות. דמאיו ניהל את בני יהודה במשך 13 שנים, מ-2003 ועד 2016 - וכעת הוא צפוי לשוב להיות האיש החזק במועדון. הוא קונה שוב את הקבוצה אותה מכר לברק אברמוב לפני שש שנים. המגעים בין דמאיו לאברמוב פורסמו לראשונה ב-ynet.
1 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב. יעביר את בני יהודה?
(צילום: עוז מועלם)
בבני יהודה מעריכים כי מדובר בפגישה שתוביל לסגירה סופית של רכישת המועדון, שתכלול בין היתר בקיזוז כספים שמגיעים לבני יהודה על ידי המינהלת ככיסוי חובות של מיליון שקלים, כשנראה כי הדרישה של אברמוב לקבל החזר להלוואת הבעלים בסך 1.8 מיליון שקלים במקרה שבני יהודה תעלה לליגת העל בשלוש השנים הקרובות, לא תתקבל בסופו של דבר.
בבני יהודה מבינים את משמעות הפגישה כצ'אנס האחרון להגיע לסיכום על העברת הבעלות, ומיד לאחר מכן לעדכן את ההתאחדות על מנת לכנס בדחיפות את הוועדה להעברת זכויות, זאת על מנת להתקדם ברכישת בית"ר ירושלים.