"טרמפיסט של תשומת לב": התקרית המביכה של שרית חדד ותמר יהלומי

בנות הזוג היו ברכבן, ולטענת עובר אורח חדד פגעה ברכב חונה • לאחר מכן התפתחה מריבה בין יהלומי לעובד במקום שדרש ממנה להשאיר פרטים - והסתיימה בהגשת תלונה במשטרה • חדד: "הוא התלהם והיה חדור מטרה להוציא אותי מדעתי"

יהלומי וחדד, צילום: רונן אקרמן, קוקו

הצד שלו, הצד שלהן: תקרית לא נעימה אתמול (שבת) בצהריים בראשון לציון, לאחר שהזמרת שרית חדד ובת זוגה תמר שפשפו - כך לטענת עובר אורח - רכב חונה.

לא ברור אם חדד שנהגה ברכב הבחינה בפגיעה או לא, אבל לדברי עובר האורח היא ניסתה להמשיך לנסוע. מי שמנע את זה הוא אחד העובדים במקום שדרש ממנה להשאיר פרטים. בת זוגה של חדד, תמר יהלומי, פחות אהבה את ההתערבות שלו, ובין הצדדים התפתחה מריבה שבמהלכה קראה לכיוונו "כלב" ואף איימה לתבוע אותו.

הסטורי של חדד, צילום: אינסטגרם

חדד הגיבה לתקרית בסטורי שהעלתה ובו כתבה: "עוד לא הספקתי להזיז את הרכב שלי הצידה כדי להבין אם פגעתי בו או לא, ואחד העובדים בסופר קפץ עלינו עם מצלמה והתחיל לצרוח ולהאשים אותי שניסיתי לברוח. לא משנה כמה הסברתי, הוא התלהם, ניצל את המצלמה וממש היה חדור מטרה להוציא אותי מדעתי. כמובן שלא נשארתי חייבת ואמרתי לו בדיוק מה אני חושבת עליו ועל ההתנהגות שלו. מסתבר שהרכב לא היה שלו בכלל. סתם טרמפיסט של רוע ותשומת לב".

הסיפור הסתיים בהגשת תלונה במשטרה של חדד נגד העובד. אנחנו נעדכן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר