ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024
יעצרו את משפט נתניהו?

מירי רגב מגיבה לתוקפים: "ערכו את דברי, הנדוס תודעה"

המערכת הפוליטית סוערת בעקבות הריאיון של חברת הכנסת מירי רגב, במהלכו אמרה כי היא תומכת בעצירת משפטו של נתניהו במהלך תקופת הבחירות | משמאל תקפו את רגב שהשיבה: שקרנים נמאסתם וטענה כי ערכו את הדברים ועשו הנדוס תודעה"

מירי רגב מגיבה לתוקפים: "ערכו את דברי, הנדוס תודעה"
נתניהו ופרקליטיו בבית המשפט צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

חברת הכנסת מירי רגב עוררה סערה במערכת הפוליטית כאשר קראה לעצור את משפט נתניהו בתקופת הבחירות, את הדברים אמרה רגב בריאיון באולפן אתר 'וואלה!'. "אם זה היה תלוי בי", הצהירה רגב, "אפשר היה לעצור את המשפט". היא הוסיפה כי "המשפט הזה רק נותן לנו כוח היום, כי אנשים רואים איך תופרים תיקים, אנשים רואים את מפלגת האולפנים, אנשים רואים את המטה המרכזי של לפיד בנווה אילן כדי להריץ אותו להיות ראש ממשלה. 

הדברים עוררו סערה במערכת הפוליטית (בעיקר משמאל), ובמפלגת כחול לבן כתבו: "מירי רגב אומרת את מה שכולם יודעים - אם ביבי יקבל 61 הוא יעצור את המשפט. רק אנחנו נעצור את נתניהו ונמנע ממנו להרוס את מערכת המשפט".

ח"כ מירי רגב שיתפה את תגובת כחול לבן וכתבה: "שקרנים נמאסתם. לא אמרתי במהלך הריאיון שאם ביבי יקבל 61 מנדטים הוא יעצור את המשפט. כרגיל עורכים את הדברים ועושים הנדוס תודעה, מצורף הקטע המלא. אנחנו לא זקוקים ל-61 מנדטים כדי להוכיח שהמשפט פוליטי והתיקים תפורים.
אנחנו זקוקים ל61 כדי לוודא שמערכת המשפט תעשה צדק עם כל אזרחי ישראל".

 

יו"ר ועדת החוץ והביטחון ח"כ רם בן ברק אמר אחרי פרסום דבריה של רגב כי "מזל שזה לא תלוי בה. אבל אם לא ננצח בבחירות הקרובות זה בדיוק מה שיהיה: פסקת התגברות, חוק צרפתי, ביטול המשפט. הנאשם בורח מבשורה. זה או דמוקרטיה או בן גביר ונתניהו".

ח"כ יוראי להב הרצנו שיתף את הסרטון וכתב: "מירי רגב מציגה: מה שווה משפט אם אנחנו לא שולטים בו. 61 לנתניהו-בן גביר והם ירמסו את מערכת שלטון החוק של מדינת ישראל".

ח"כ איתן גינזבורג כתב: "כעת הכוונות האמיתיות נחשפות: לבטל את המשפט". גם המפלגה פרסמה תגובה רשמית, ובה נכתב כי "מירי רגב אומרת את מה שכולם יודעים - אם ביבי יקבל 61 הוא יעצור את המשפט. רק אנחנו נעצור את נתניהו ונמנע ממנו להרוס את מערכת המשפט".

ח"כ רם שפע (העבודה) מחה גם הוא על הדברים וכתב. "‏פשוט אסור לתת להם לחזור", כתב. "כל יום חבר אחר מהליכוד פולט את תוכנית החזרה שלהם. ממשלת השינוי שהקמנו היא ממשלת הצלה למדינת ישראל ולדמוקרטיה הישראלית. נעשה הכל כדי להקים את הממשלה הבאה ולמנוע מהם לגעת בהגה".

חברת הכנסת לשעבר והמתמודדת על ראשות מרצ בהווה, זהבה גלאון, כתבה בקצרה: "הנה עוד סיבה שבגללה אני חוזרת: כדי שזה לא יהיה תלוי בה".

סגן השר, עידן רול, כתב: "בזמן שראש הממשלה לפיד עסוק בניהול המדינה ובמאבק ביוקר המחיה, כל מה שמעניין את חברי 'הליכוד' הוא איך לחלץ את ביבי מהמשפט שלו ועל הדרך לחסל את מערכת החוק בישראל".

 

בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד