י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
מוות מסתורי

דיווחים באיראן על חיסול מהנדס טילים במשמרות המהפכה

מהנדס טילים איראני ממשמרות המהפכה האיראנית נהרג בפעולת התנקשות בעיר שיראז שבדרום איראן, כך מדווחים כלי תקשורת איראניים. הדיווחים על כך פורסמו בכלי תקשורת מקומיים, אך אין אישור רשמי על כך

דיווחים באיראן על חיסול מהנדס טילים במשמרות המהפכה
המדען שחוסל צילום: רשתות חברתיות

כלי תקשורת באיראן מדווחים, כי מהנדס טילים איראני בשם "סעיד תמדאר מוטלאק" ממשמרות המהפכה האיראנית חוסל בפעולת התנקשות בעיר שיראז שבדרום איראן. אין אישור רשמי על כך בכלי התקשורת הרשמיים.

האיש היה אחד ממהנדסי הטילים של משמרות המהפכה ונהרג בדרום איראן, הוריו של המהנדס אוימו שלא לחשוף את הידיעה על מות בנם לתקשורת. התואר 'שהיד' התווסף למחוסל, והוא נקבר בחלקת השהידים בבית העלמין דרול רחמה בשיראז.

בחודשים האחרונים חוסלו מספר בכירים במשמרות המהפכה. כולל פיצוצים מוזרים בכל מיני מקומות שמשויכים למשמרות המהפכה.

בחודש שעבר מחוקק איראני אישר כי הפיצוצים באחד מבסיסי משמרות המהפכה בדרום מזרח טהראן ב-1 ביולי היו חבלה. נציגה של טהראן בפרלמנט מוחמד אסמאעיל קוסארי, מפקד לשעבר של מפקדת 'סראללה' של משמרות המהפכה שהופקדה על אבטחת הבירה, ניסה לגרום לתקרית להיראות חסרת חשיבות בדבריו, ואמר כי הפיצוצים היו תוצאה של "שני מטעני חבלה מאולתרים חלשים מאוד".

כזכור באותו לילה הרעידו שני פיצוצים את בסיס מאלק אשטאר של מיליציית הכוח החצי-צבאי של משמרות המהפכה של משמרות המהפכה באיראן בדרום מזרח הבירה טהראן. גם התקשורת הרשמית ואתרי האינטרנט האיראניים המזוהים עם משמרות המהפכה שתקו על התקרית.

 

 

איראן חיסול ממוקד משמרות המהפכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד