האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
עצוב. אבל למה רוב מקרי הרצח האלה הם אצל עולים אתיופים , רוסים או ערבים? |
pingi |
23.07.22 14:25 |
1 |
כי מדובר כמעט תמיד באוכלוסיות רווחה - מהגרים עניים או מיעוטים תרבותיים. כך זה בכל העולם |
בריכ |
23.07.22 14:30 |
2 |
לצערי זה נכון |
רק ימין |
23.07.22 16:04 |
35 |
מוזר....בבוקר הדיווח היה שהגבר היה דקור בכל חלקי גופו והאשה היתה דקורה בגרון...האם התאור הזה השתנה?? אם לא קצת |
ציוני חם |
23.07.22 19:21 |
93 |
מבלי להגעיל יותר מידי מה שלא הצלחתי להבין איך מתאבדים עם סכין זה נשמע קשה ביותר. |
רק ימין |
23.07.22 19:23 |
96 |
כמו שהמאבטח של רבין התאבד עם כדור בגב |
האקונה מטטה |
23.07.22 20:53 |
120 |
חחח |
אוהב ישראל |
24.07.22 00:57 |
129 |
מעניין אבל ליברמן אומר שהחרדים לא עובדים והם רובם אוכלוסיית רווחה אם כך מדוע מעשי הרצח שם אפסיים |
אפקט_הפרפר |
23.07.22 18:32 |
68 |
מלבד הערבושים שאצלם זו דרך חיים |
yakirbus |
23.07.22 18:48 |
70 |
כמו מייקל פישר? |
yevi |
23.07.22 14:30 |
3 |
יפה שאתה עדיין מנסה להראות שאתה לא גזען בעצמך |
Mirage |
23.07.22 14:37 |
4 |
וואו, יש דירוגים. מרגש. |
Not that wise |
23.07.22 16:34 |
43 |
חחח נקודה רגישה אה |
Mirage |
23.07.22 17:08 |
50 |
אתה נותן מקרה חריג. כמה מקרי רצח בשכונות ממעמד סוציו אקונומי גבוהה אתה מכיר מהעשור האחרון |
דרדסית |
23.07.22 14:40 |
6 |
כמו רוז פיזם? |
yevi |
23.07.22 14:50 |
12 |
כמו דניאל מעוז? |
yevi |
23.07.22 14:53 |
14 |
החריגים שמעידים על הכלל. על כל 100 אלף איסלמים לעומת בודהיסטים/יהודים, כמה רוצחים יש? |
הפוך גוטה |
23.07.22 18:30 |
67 |
הפרופסור שרצח את אישתו |
חלוץ שפוי |
23.07.22 15:23 |
24 |
לא ניתן להשוות את תאוות הרצח והצימאון לדם במגזר הערבי לשום מגזר אחר. זו עובדה. |
החלילן מהמלין |
23.07.22 19:54 |
107 |
כמה רצח יש במגזר הערבי,הרוסי,האתיופי והסודני ביחס לאוכלוסייה היהודית הנורמטיבית?? |
מוישי |
23.07.22 23:52 |
124 |
לא מדוייק |
שטיכמוס |
23.07.22 14:39 |
5 |
פרופסור גיורא פראף |
חלוץ שפוי |
23.07.22 15:28 |
27 |
העולים הללו מגיעים ממדינות עם מנטליות שבה לגבר יש שליטה |
-עד מתי- |
23.07.22 14:41 |
7 |
ב ד י ו ק |
הנסיך הפרסי |
23.07.22 14:45 |
8 |
+1 |
Izhack111 |
23.07.22 14:47 |
11 |
++ |
פריווילגית |
23.07.22 14:52 |
13 |
״סמרטוט רצפה״ זאת פוזיציה לא עובדה ולסרס גברים רק פוגע בכן |
-עד מתי- |
23.07.22 14:59 |
16 |
לסרס גברים? |
חלוץ שפוי |
23.07.22 15:21 |
21 |
לא ברור שאישה שמרוויחה יותר מהגבר מסרסת אותו? |
פריווילגית |
23.07.22 15:22 |
23 |
חוצפה יש לכן |
חלוץ שפוי |
23.07.22 15:24 |
25 |
צודק, צריך לפצות על העלבון איכשהו :-) |
פריווילגית |
23.07.22 15:25 |
26 |
כמו ג׳קי אזולאי. |
חרוב |
23.07.22 16:56 |
49 |
לא. ואתה יודע יפה מאוד שלא לזה התכוונתי |
-עד מתי- |
23.07.22 16:10 |
37 |
אין שום בעיה שמי שמתאים לה תבשל ותנקה |
חלוץ שפוי |
23.07.22 16:13 |
38 |
מעניין שבכל המלל שלך, בו מתואר מצבך הסוציו-אקונומי, טעית במילה אחת שהיא זאת שמתארת מצב זה. |
חרוב |
23.07.22 16:50 |
46 |
אל תדאג מצבי הסוציו אקונומי מצוין |
-עד מתי- |
23.07.22 18:52 |
72 |
מצב עמיד ביותר. |
חרוב |
23.07.22 19:02 |
78 |
יש לי דיסגרפיה |
-עד מתי- |
23.07.22 19:09 |
81 |
ביחס של +1:200 מילה זה משהו שקשה מאוד לאבחן. |
חרוב |
23.07.22 19:12 |
85 |
זאת התגובה האחרונה שאני אכתוב לך בנושא כי זה נהיה כבר לא מכובד |
-עד מתי- |
23.07.22 19:21 |
94 |
מצטער אחי. לא התכוונתי לפגוע. הייתי צריך להתנסח אחרת. |
חרוב |
23.07.22 19:28 |
97 |
חפרת לעצמך בור עמוק יותר. או - כל המוסיף גורע. |
החלילן מהמלין |
23.07.22 19:57 |
110 |
בור זאת הגדרה נהדרת בשבילך. |
חרוב |
23.07.22 20:03 |
112 |
גם לי |
חלוץ שפוי |
23.07.22 20:57 |
121 |
מכתב |
Galgal |
23.07.22 23:33 |
122 |
ואם יש אישה מרוקאית שלא אוהבת לעשות את כל מה שאשתך אוהבת לעשות, |
גרפיטי |
23.07.22 18:00 |
58 |
לא. חוצפה זה לא אם אישה רוצה לנקות ולבשל או לא |
-עד מתי- |
23.07.22 18:52 |
71 |
אם ההבנות עליהן בנו בית שהאישה היא קניין ורכוש, אתה צודק, זו ממש חוצפה. |
גרפיטי |
23.07.22 18:54 |
74 |
לתת לאישה לממש את עצמה כרצונה זה ההפך מקניין ורכוש. |
חרוב |
23.07.22 19:06 |
79 |
אז מה הפואנטה? |
גרפיטי |
23.07.22 19:10 |
82 |
מדובר על זוגות שהקימו בית מסוים ואחד מהם החליט להשתנות |
-עד מתי- |
23.07.22 19:15 |
87 |
ומשום מה החלטת שדווקא האישה משנה כיוון. |
גרפיטי |
23.07.22 19:19 |
91 |
בוודאי שזאת לא סיבה לרצוח. גברים ממדינות בהם התפקידים מאוד מוגדרים בדרך כלל גם לא מביעים |
-עד מתי- |
23.07.22 19:43 |
102 |
סליחה. אבל תגובתך מוכיחה בעליל דעות שמרניות ודפוס פרימטיבי. |
גרפיטי |
23.07.22 19:53 |
105 |
שום דבר ממה שאמרת לא נכון |
-עד מתי- |
23.07.22 20:05 |
113 |
שוב פעם אתה מפנה את עיקר טענותיך כאשר מתפרקת המשפחה כלפי האישה ומאשים אותה. |
גרפיטי |
23.07.22 20:06 |
114 |
חח תשנני את התגובה שלך לעצמך. |
חרוב |
23.07.22 19:15 |
88 |
אני יוצאת עליו על עצם ''ההקרבה'' שאישה יוצאת לממש את עצמה. |
גרפיטי |
23.07.22 19:17 |
89 |
על זה בדיוק אני זועק. על ההקרבה המדומה והפרימיטיבית שצריכה לחלוף מהעולם. |
חרוב |
23.07.22 19:20 |
92 |
שוב לא הבנתי אותך. |
גרפיטי |
23.07.22 19:22 |
95 |
בהחלט אנו מדברים על אותו הדבר. לא יכולתי להיות יותר ברור ממה שהייתי. |
חרוב |
23.07.22 19:29 |
98 |
מחילה. מרוב עצים לא רואים את היער. או שאני קצת לא מרוכזת🤣 |
גרפיטי |
23.07.22 19:35 |
99 |
כן יקירה גברים שמגיעים ממנטליות שונה זה הקרבה מצידם |
-עד מתי- |
23.07.22 19:49 |
103 |
השאלה עד איפה. תחשוב לפני שאתה מגיב על השאלה הזו. |
גרפיטי |
23.07.22 19:53 |
106 |
אז אתה מוזמן לא להתחתן כדת משה וישראל.. ותפקידים אגב יש בכל זוגיות |
-עד מתי- |
23.07.22 19:11 |
83 |
אין קשר לדת משה וישראל. |
חרוב |
23.07.22 19:18 |
90 |
גם אני לא חושב שזה סמרטוט אבל הגבתי לזאת שאמרה שאם אישה עושה דברים אלו אז היא סמרטוט |
-עד מתי- |
23.07.22 19:51 |
104 |
למיטב ידיעתי כשאתה מקדש אישה זה קניין אבל בוא לא נתעסק בקניין |
-עד מתי- |
23.07.22 19:07 |
80 |
כל מה שכתבת זה יפה בתיאוריה. |
גרפיטי |
23.07.22 19:12 |
84 |
וגם לא חולצת את נעליו ורוחצת את רגליו. |
גרפיטי |
23.07.22 17:58 |
57 |
לא להאמין שמישהו חושב ככה בימינו... |
חלוץ שפוי |
23.07.22 15:22 |
22 |
לא צריך להאמין. העובדות מתנוססות לנו בכותרות החדשות. |
גרפיטי |
23.07.22 18:02 |
60 |
את סתם קופצת |
ינשוף |
23.07.22 17:49 |
55 |
אתה מבין את המניעים של הרציחות? |
גרפיטי |
23.07.22 18:02 |
61 |
שטויות |
דנזל |
23.07.22 14:59 |
15 |
זה לא הסיפור של העולים מברית המועצות |
John Galt |
23.07.22 17:35 |
53 |
הרוב גם לא רוצחים לא צריך להכליל |
-עד מתי- |
23.07.22 18:55 |
75 |
תגובה מעוררת רחמים. |
גרפיטי |
23.07.22 17:57 |
56 |
זה לגמרי לא נכון , אצל האוכלוסיה החזקה לעולם לא תגלה רצח אלה תאונה,ולרוב זה אפילו לא יגיע לחדשות, כי יש כסף |
אבק ברוח |
23.07.22 14:46 |
9 |
ועורך דין עם שם |
דנזל |
23.07.22 15:00 |
17 |
אוכלוסיות שנמצאות לרוב בשוליים של החברה |
חובב רדיו |
23.07.22 15:17 |
19 |
מתי פעם אחרונה זה היה אצל הרוסים? |
John Galt |
23.07.22 17:29 |
52 |
נראה לי שאתה קצת מתבלבל |
moshemas |
23.07.22 17:42 |
54 |
התכונתי לעולים ממדינות חבר העמים (הרוסים עצמם נחשבים יותר עשירים איכותים ומשכילים) |
pingi |
23.07.22 19:37 |
100 |
האם הם יהודים בכלל? |
צוק איתן |
23.07.22 23:54 |
125 |
שטן עלי אדמות |
המשחיז |
23.07.22 14:46 |
10 |
מה גורם לאבא לרצוח את הילדה שלו?!? מטורף |
KobyBD |
23.07.22 15:11 |
18 |
מה עם חוק האיזוק האלקטרוני לגברים עם צו הרחקה? |
חלוץ שפוי |
23.07.22 15:19 |
20 |
לא הצליחו להעביר. מה בוער? |
גרפיטי |
23.07.22 18:03 |
62 |
כבר נקבע שהוא רצח והתאבד?. |
פלומה |
23.07.22 15:31 |
28 |
לא נראה לי שמסובך לקבוע את זה |
חלוץ שפוי |
23.07.22 15:34 |
29 |
בהחלט. בשלב הזה אין מושג איפה נמצא הסכין אך אדם שנמצא חתוך בכל חלקי גופו כפי שפורסם ספק אם היה |
פלומה |
23.07.22 15:39 |
31 |
שלא נדע |
חלוץ שפוי |
23.07.22 15:41 |
32 |
גם לי יש הרגשה( רק הרגשה) שיתגלו עוד דברים במקרה הזה. ברור שאולי אני טועה. אולי מחבל חקיין של רוצחי הזוג כדורי |
החלילן |
23.07.22 16:22 |
40 |
היה לו צו הרחקה, זה לא שזה הגיע משום מקום |
חלוץ שפוי |
23.07.22 16:23 |
41 |
צו ההרחקה לפי ההגיון כנראה מהאמא לא מהבת. נמתין לעוד פרטים. |
החלילן |
23.07.22 18:47 |
69 |
נניח, אבל ברור שמדובר בבנאדם אלים |
חלוץ שפוי |
23.07.22 18:54 |
73 |
what the fuck |
מדמחיסט |
23.07.22 15:35 |
30 |
אנשים מדברים כאן על רקע סוציו |
godfrey |
23.07.22 15:51 |
33 |
יש כאן הפיכת סיבה ותוצאה. המשפחה רוצה להתרחק מאדם אלים, ולא אדם נעשה אלים כי המשפחה מתרחקת |
Reflektor |
23.07.22 18:01 |
59 |
+++ |
גרפיטי |
23.07.22 18:04 |
63 |
אני לא בקיא בפרטים. |
godfrey |
23.07.22 18:27 |
65 |
ההערה שלי נכונה גם למקרה הפרטי וגם לכללי |
Reflektor |
23.07.22 20:00 |
111 |
אם רק היה על אלכסנדר אזיק אלקטרוני |
Snow |
23.07.22 16:02 |
34 |
עצוב אדם ששם קץ לחיי הילדים שלו ואז לוקח את חייו זה טירוף מוחלט |
רק ימין |
23.07.22 16:05 |
36 |
זוועה |
קוראת ותיקה |
23.07.22 16:21 |
39 |
הזוי… שירתה איתי בצבא |
183 |
23.07.22 16:28 |
42 |
בהחלט לא פשוט. משתתף בצערך ופנה/י לעזרה אם את/ה מרגיש/ה צורך בכך. בלי להתבייש. |
חרוב |
23.07.22 16:52 |
47 |
מדובר בבני אדם מזן חרוב |
דרדסית |
23.07.22 18:56 |
76 |
אף אחד לא יודע מה היה וכולם מביעים דעה. אולי להפך היא הרגה אותו והוא בכוחותיו האחרונים דקר אותה |
פלדל |
23.07.22 16:46 |
44 |
גם אני לא מבין |
godfrey |
23.07.22 18:28 |
66 |
כן בטח... כנראה היא אנסה את אבא שלה ורצחה אותו... סרקזם |
Reflektor |
23.07.22 19:55 |
109 |
הייתי מחכה עם ההצהרות |
Malfurion |
23.07.22 16:50 |
45 |
אף אחד עוד לא הסביר איך התאבד במספר דקירות. מוזר. |
חרוב |
23.07.22 16:55 |
48 |
הם היו גרושים האמא ואבא והיה לו צו הרחקה בגלל אלימות |
זבוב מים |
23.07.22 17:27 |
51 |
אז הוא התעצבן שהגרושה נופשת. עכשיו ברור😳 |
גרפיטי |
23.07.22 18:05 |
64 |
לא הייתה צריכה להכניס אותו הבייתה ….. |
זבוב מים |
23.07.22 19:02 |
77 |
מנין לך אם היא אפשרה לו להכנס? |
גרפיטי |
23.07.22 19:13 |
86 |
חבל מאוד שהחוק הזה לא עבר |
חלוץ שפוי |
23.07.22 19:43 |
101 |
עבר בקריאה ראשונה. |
חרוב |
23.07.22 20:09 |
115 |
יש לך ביסוס לזה? |
גרפיטי |
23.07.22 20:15 |
116 |
יש. לא כל אירוע אלימות במשפחה נגמר ברצח. אפילו לא אחוז. |
חרוב |
23.07.22 20:51 |
119 |
אפילו החוק של אלימות כלכלית במשפחה לא עבר. |
גרפיטי |
23.07.22 20:17 |
117 |
מזעזע! |
mirush |
23.07.22 19:55 |
108 |
איזה אסון נורא |
ביריון |
23.07.22 20:43 |
118 |
ככה זה כשמכניסים גויים למדינה |
gandalf |
23.07.22 23:44 |
123 |
ככה זה כשטומנים ראש בחול, מבורות או בזדון. כמה וכמה בנים של מלך, מלח הארץ, רצחו את ילדיהם ונשותיהם. |
סקפטי |
23.07.22 23:57 |
126 |
הרוסים והאוקראינים הגויים שנכנסו לכאן הם המקור לכל הפשיעה בארץ |
gandalf |
24.07.22 00:12 |
127 |
בטח גם לפשיעה הערבית, לא? |
efekt |
24.07.22 00:34 |
128 |
לכל מי שטוען שיש בעיה כביכול עם העולים החדשים או עם אגו גברי |
עולה ותיק |
24.07.22 15:31 |
130 |
חבר מתאריך 9.9.14
20992 הודעות, 45 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.08
2787 הודעות, 28 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
350 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.22
887 הודעות
בתגובה להודעה מספר 35
לא הגיוני שהגבר הוא הרוצח והמתאבד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
350 הודעות
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.15
9963 הודעות, 121 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
16046 הודעות, 215 מדרגים, 430 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.7.16
2008 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
בקיצור אין קשר לרווחה
יש קשר למנטליות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
903 הודעות, 5 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
72964 הודעות, 429 מדרגים, מינוס 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.14
6327 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
טוב שיש את הדירוגים להראות את האמת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.20
3117 הודעות, 25 מדרגים, 1 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.14
6327 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
אתה לא קשור בעליל
הוא יודע על מה אני מדבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.15
2866 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
כדוגמת מייקל פישר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
72964 הודעות, 429 מדרגים, מינוס 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.08
72964 הודעות, 429 מדרגים, מינוס 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.16
30674 הודעות, 255 מדרגים, 489 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.15
5661 הודעות, 112 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.7.20
8964 הודעות, 129 מדרגים, 240 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אתה יודע יפה מאוד שיש הבדל משמעותי
אבל היי,אני גזען
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.14
3139 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
קודם כל זה הגיוני שיקרה יותר במשפחות מוחלשות. אבל לא חסר דוגמאות למקרים שזה חצה את הכלל הזה-
אמיר רז, אלירן מלול, ברק בן עמי,אבי לוי,מייקל פישר,
זה מה שעולה לי כרגע לראש.
כל רצח הוא עולם בפני עצמו עם גורמים, סביבה, מניעים ואופי שונה. ההכללה שלך גדולה מידי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ובישראל הם מגלים שהכוח בידיים של הנשים.
אז הן עובדות ומרוויחת לפעמים יותר מהגבר ולא נמצאות בבית כשהוא רוצה ולא תמיד מנקות ומבשלות לו
והן נהיות גם יותר חצופות ועושות מה שהן רוצות ולגברים קשה להתמודד עם זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
5692 הודעות, 47 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
7949 הודעות, 87 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
אין יותר מדוייק מזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.20
8269 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
קשה כשהאישה מפסיקה להיות סמרטוט רצפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
כי היא לא מוכנה למלא אחרי הוראות הגבר?
באמת חוצפה שהיא מרשה לעצמה להרויח יותר ממנו, או שלא מחכה לו ארוחה חמה כשהוא חוזר מהעבודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.20
8269 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
ועוד לא מבשלת... גוועלד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
אם כבר מרויחה יותר לפחות תעשי גם כביסה ובישולים.
חוצפניות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.20
8269 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
בזוגיות צריך להתנהל בצורה מכובדת ובשיתוף והאישה יודעת יפה מאוד מי הגבר שאיתו התחתנה ובחרה בו.
היא ידעה יפה מאוד מה תהיה המנטליות בבית ומה יהיה התפקיד של כל אחד בזוגיות.
זה יפה מאוד שאישה רוצה להתקדם אבל זוגיות זה בשניים והיא לא יכולה לערער את הבית שבחרו להקים והמנטליות שגדלו עליה לעשות מה שבא לה ולזלזל בגבר.
אם צורת החיים איתו לא מתאימה לה יותר היא מוזמנת להיפרד ממנו בצורה מכובדת.
יש הרבה מאוד נשים צעירות מזרחיות שלא מוכנות לראות את הגבר שלהן מחזיק סמרטוט או מבשל והן בוחרות לעשות את זה בעצמן והן לא מרגישות ״סמרטוט״ ולא מנוצלות... הכל עניין של הסתכלות.
אני יכול לתת לך את החיים שלי כדוגמא.
אני גדלתי בית אשכנזי בו היתה לנו מנקה ומבשלת ואילו זוגתי גדלה בבית מרוקאי ולמרות שאנחנו עמידים מאוד היא מתעקשת לנקות את הסלון המטבח וחדר השינה שלנו למרות שיש לנו מנקה ולבשל למרות שאנחנו יכולים להעסיק מבשלת ולהזמין מנות שף.
כשהיא מנקה ומטפחת את הבית היא מרגישה שהבית שייך לה
והיא אוהבת לבשל את האוכל שהיא גדלה עליו בצורה שהיא רגילה ולא רוצה שאישה אחרת תבשל לי.. היא נהנת לראות שאני אוכל ומרוצה ממה שהיא בישלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
בדיוק כמו שאין שום בעיה שהגבר יעשה את זה, זכותה של אישה להחליט שמה שהתאים לה פעם לא מתאים לה יותר וזכותה להתגרש.
אכשהו הרבה מהרציחות האלו קורות כשהיא אומרת לו שהיא רוצה להתגרש או אחרי הגירושין...
הבעיה שהרבה מהגברים רואים באישה רכוש, ורכוש לא יכול להחליט שהוא רוצה להתגרש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
יש לי לקות בכתיבה ואובחנתי גם ואם תעקוב אחרי התגובות שלי בפוסטים השונים כנראה שתבחין בעוד מצבים כאלו.
בנוסף כן אני ״אמיד״ ומצבי הסוציו אקונומי מצוין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
אני מבין אותך ואת מי שיש לו לקות וזה עניין רפואי. מצד שני, לא אוהב שמזלזלים בשפה, בתחביר ובפיסוק וברור לי עכשיו מדבריך שאתה לא כזה. יצא לי להכיר אנשים שרושמים עם טעויות כתיב, לא כי הם לא יודעים אלא כי לא אכפת להם וכשאתה מסב את תשומת ליבם לכך, הם עונים לך ״העיקר הבינו מה רשמתי״.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.15
5661 הודעות, 112 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
זה כבר לא קליני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.12.17
13967 הודעות, 92 מדרגים, 151 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
אז היא חצופה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
חוצפה זה לשנות את כל הערכים וההבנות שעליהם בניתם בית בהחלטה של אחד מהצדדים בלבד.. חוצפה היא גם להתנהג בצורה מזלזלת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
בכלל כל נושא התפקידים המוגדרים מנטלית הם דבר מגעיל ביותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
הזכות למימוש עצמי היא זכות יסוד של גבר ואישה כאחד, ואם לגבר יש בעיה עם זה, זו בעיה שלו. יתכבד ויתחתן עם מי שמוכנה לתנאים שכאלו, אם ימצא כמובן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
כל התגובות שלך עוסקות באישה שמשנה כיוון.
על זה אני מגיבה.
ולא תמיד אנשים משנים כיוון. אנשים מתבגרים ומשתנים ופתאום בן/בת הזוג לא בדיוק מתאים לנו יותר.
ועל זה לא רוצחים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
רגשות ולא יודעים להתמודד עם מצוקות וזה הרבה פעמים מתפרץ אצלם באלימות.
רוב הגברים מצלחים להתמודד עם זה בצורה כזאת או אחרת ויש מקרים מעטים של גברים שמשתגעים ורוצחים.
במקרה הזה הגבר הרג ואז התאבד בעצמו.. זה לא מעשה של אדם שפוי.
כן יש תופעה נרחבת של נשים מהמדינות שהוזכרו שמגיעות למדינה ליברלית יותר ויוצאות לעבוד וכל היחס שלהן כלפי הגבר והבית משתנה... הן גם מושפעות מהסביבה שלהן ומרגישות שנעשה להן עוול והן לפעמים גם מקצינות.
לגברים שמגיעים משם קשה לקבל את זה שבישראל יש לנשים את השליטה בבית ויש להן זכויות משפטיות יותר מאשר גברים במה שקשור ליחסי גברים ונשים... ולא צריך לשפוט אותם על זה כי הם הגיעו ממנטליות שונה.
גם פה בעוד כמה עשרות שנים יסתכלו עלינו אחורה ויעבירו ביקורת על הדרך בה אנחנו נוהגים היום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
אתה בעצם מטיל את כל האחריות לפירוק המשפחה על האישה בגלל מעמדו הפגוע של המלך.
ואפשר בהחלט להבין ולהקליל את מעשה הרצח.
כמה נוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
אני אומר שזוגיות זה ביחד ושינויים עושים ביחד מתוך כבוד הדדי ולא בצורה חד צדדית ומזלזלת.
הגבר והאישה ממלאים את הצרכים אחד של השני.
בתפקידים המסורתיים הגבר נותן ביטחון כלכלי פיזי ונפשי והאישה יוצרת מתוך הביטחון הזה משפחה ומתחזקת בית.
ברגע שנשים לוקחות חלק בביטחון הכלכלי ראוי שגם הגבר יקח חלק בתחזוקת הבית וגידול הילדים.
אתן יודעות יפה מאוד לחזור לתפקידים המסורתיים כשאתן רוצות להתגרש.. פתאום אתן רוצות לגדל לבד את הילדים ושהגבר יביא לכן כסף.
וגם ב2022 נשים בוחרות גברים לפי יציבות כלכלית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
וזה מתחיל לעייף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
את יוצאת עליו שהוא אומר שאישה מעוניינת לממש את עצמה, לבשל ולנקות ועכשיו מצדיקה אותה ואותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
זה שיח שכבר לא אמור להתנהל בכלל, או שפספסתי משהו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
לצערי זה קיים ביג טיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
אסביר את עצמי.
אינני רואה באישה שמממשת את עצמה הקרבה.
יש גברים שרואים בקידומה של האישה מעין הקרבה מצידם. וזה אכן פרימיטיביות.
אנחנו אומרים אותו דבר רק באופן שונה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
בכל זאת מימוש עצמי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
וזוגיות זה לוותר על העצמי ומה שבא לי כדי להסתדר ביחד.
ואם את מגיעה ממנטליות של תפקידים ברורים אז כנראה שלא תקבלי כל מה שאת רוצה. הוא יעשה פשרה מהכיוון שלו ואת מהכיוון שלך או שתצטרכו להיפרד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
כשגבר בבית פרימיטיבי יחליט להכין חביתה או לעשות תפקיד אחר ״מוגדר״, מיד יהפוך לסמרטוט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
זוג במדינה מסוימת בנו בית על הערכים והמנהגים עליהם גדלו.
הם היגרו למקום אחר עם מנטליות שונה ואחד הצדדים החליט על דעת עצמו שהוא משנה את כל מה שהיה נהוג.
זה נכון גם למגזרים שונים.
זוג חרדי שאחד מבני הזוג חוזר בשאלה או להפך.
בזוגיות צריך לכבד אחד את השני ולעשות שינוים תוך דיבור משותף ובקצב שמתאים לשני הצדדים וגם לעשות וויתורים ולא לקבל כל מה שאתה רוצה כדי להמשיך להיות ביחד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
הבעיה שאתה נטוע בדעה שהאישה היא זו ששברה את הכלים ולא משחקים. משום מה לא עולה בדעתך שהגבר הוא זהה ששובר את ההבנות. מבחינתך זה לא יתכן.
ומכל מקום, אם האישה שברה את ההבנות, דינה - רצח!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
הגיע הזמן שהתשקורת תצניע את המקרים האלה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.14
7858 הודעות, 45 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
הוא תיאר מצב קיים ובחרת להתייחס לנקודה לא נכונה.
אם יבינו מה המניעים של הרציחות אפשר יהיה לטפל בבעיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
השכל אותנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.11.17
2042 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
702 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
איפה שהמשכורת של נשים וגברים הייתה אותו דבר והנשים היו שוות בכל המובנים עם הגברים.
אבל למה לך לדעת?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
4384 הודעות, 21 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.20
2096 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ותחכום...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.11.17
2042 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.04
13282 הודעות, 79 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מצב סוציואקונומי לא פשוט שדוחף לפעמים אנשים חלשים יותר, אל הקצה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.21
702 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
כי לפי הזיכרון הקצר שלי היה ניסיון הרעלה בחיפה של קצין בשב"ס על ידי אישתו (מרוקו סטייל כזה).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.07
39433 הודעות, 200 מדרגים, 378 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
היה ניסיון הרעלה בחיפה של רופא ע"י אשתו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
20992 הודעות, 45 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
בהחלט שאצל אוקראינים וקוקזים הרציחות יותר נפוצות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
11017 הודעות, 95 מדרגים, 163 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
3079 הודעות, 14 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.9.10
13927 הודעות, 62 מדרגים, 117 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
75481 הודעות, 197 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
(מתוך הנחה שאף אחד לא שיבש את זירת הרצח כמו במקרה של ענת אלימלך ז"ל)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
75481 הודעות, 197 מדרגים, 372 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מסוגל לנעוץ בעצמו את הסכין שוב ושוב בכל חלקי גופו
תמיד יכול להיות אדם שלישי שרק יכל להזיז את הסכין או לבצע .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
4023 הודעות, 31 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
או משהו אחר. גבר שרצח את בתו ואז רוצה להתאבד ידקור עצמו פעם אחת ובלב וגמרנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
4023 הודעות, 31 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
מה הסיכוי שעכשהו מחבל הצליח לשכנע אותו להפר צו הרחקה, ואז בזמן שהוא עם הבת המחבל רצח את שניהם והניח את הסכין כאילו שזה רצח והתאבדות?
ובעיקר למה למחבל להשקיע בזה במקום פשוט לרצוח?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
11843 הודעות, 49 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אבא רוצח בת ????
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
7524 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אקונומי ומתעלמים לגמרי מזה שהאב היה גרוש.
אנחנו לא יודעים מה גרם לאב לרצוח את בתו ולהתאבד.
זה אסון נוראי והמפתח לחידה נמצא לדעתי בגירושין וביחסים של בני משפחה לאחר הגירושין.
מצב האבות הגרושים במדינה הזו הוא מחפיר ומלווה בלחצים אדירים על הנפש.
במקרה הזה לא מדובר כאן בקטינה לכן אני מניח שיכול להיות שהיא לקחה צד במלחמה הפנימית של אב ואם...
מעשה נוראי והלוואי שנדע את האמת איך הגיע למצב הזה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
30064 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
7524 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
רק מצביע על כיוונים שונים של הבעיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
30064 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.15
4449 הודעות, 23 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ליאנה עוד הייתה בחיים.
נשבר הלב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
350 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
15610 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.10.21
52 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לא מזמן השתחררה, פשוט בהלם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
יודע/ת אם מדובר ביהודים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.8.15
2866 הודעות
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.13
17711 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
דקרה אותו כי הוא הגיע הביתה תוך איום להרוג אותה ו/או את אמה. היא התגוננה עם סכין. דקרה אותו, ואז הוא דקר אותה.
לך תדע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.13
7524 הודעות, 36 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מה הוביל לדבר המזעזע הזה..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.6.15
30064 הודעות, 125 מדרגים, 242 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.3.18
2990 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
על מי רצח את מי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
5916 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
משום מה הוא בא לבית של האמא וקרה מה שקרה שאמא בכלל נופשת בצפון …..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.5.10
5916 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
אולי הוא נכנס בכוח?
כל מה שידוע לנו עד כה שהיא נרצחה והוא התאבד ושהיה נגדו צו הרחקה.
איזוק אלקטרוני היה מונע (אולי) את עונג השבת המיותר הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
46728 הודעות, 202 מדרגים, 324 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
מה שחבל זה שהחוק הוא רק נגד גברים אלימים ולא נגד נשים אלימות למרות ששליש מעבירות האלימות במשפחה בארץ הם על ידי נשים נגד גברים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
או מי רוצח יותר?
גברים נרצחים על ידי נשים או נשים נרצחות על ידי גברים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.21
1320 הודעות, 11 מדרגים, 9 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
״ידוע מזה שנים, ממאות מחקרים שנערכו בעולם המערבי, כי אלימות במשפחה הינה סימטרית. ההתפלגות היא בערך כזו – בכ-50 אחוזים מהמקרים שני בני הזוג אלימים״.
https://mida.org.il/2021/11/23/אלימות-במשפחה-הסיפור-האמיתי/
״על פי נתוני משטרת ישראל שליש מנפגעי אלימות בין בני זוג הינם גברים״
https://www.inn.co.il/news/570275
לשאלתך הנוספת, רוב מקרי הרצח הם של נשים על ידי גברים (80% ערבים 20% יהודים).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.19
21337 הודעות, 203 מדרגים, 396 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
כי כמו שאמר איזה ח"כ, ואם האישה תבזבז את כל הכסף?
סטיגמות עדיין נטועות עמוק עמוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.09
16663 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
95792 הודעות, 366 מדרגים, 599 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.7.08
46715 הודעות, 191 מדרגים, 375 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9436 הודעות, 25 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.7.08
46715 הודעות, 191 מדרגים, 375 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.19
1602 הודעות
בתגובה להודעה מספר 127
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.22
2 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ראשית, הטענה שכביכול ברוסיה האישה היא סמרטוט ריצפה וכל הכוח נמצא בידי הגבר היא לא נכונה. מה שכן נכון זה שבישראל הגבר הוא אכן סמרטוט ריצפה נטול זכויות וכל הכוח נמצא בידי האישה. וזה לא אמור להיות כך. חייב להיות איזון בין המינים. צד אחד לא אמור להיות חזק יותר או בעל פריבילגיות. חייב להיות שוויון. ברגע שהאיזון מופר נוצרות בעיות. ועל אחת כמה וכמה זה נכון כשאישה מקבלת לידיה כוח עודף. גבר יכול לקבל הרבה כוח לידיים ועדיין להישאר בן אדם טוב ולהבין שאת הכוח שלו הוא חייב לנצל לטובה ולא לרעה. לא כל הגברים מבינים זאת אבל רוב הגברים מבינים (כמו שאמר ספיידרמן) שעם כוח רב מגיעה גם אחראיות רבה. אצל נשים זה לא כך. נשים וכוח פשוט לא הולכים יחד. ברגע שאישה מרגישה חזקה יותר מהגבר היא מיד הופכת למפלצת. זה לא טבעי לה. היא יודעת מה לעשות עם הכוח הזה. ולכן הכוח הזה תמיד ינוצל לרעה. אם גבר חזק ירגיש לרוב שחובה עליו לנצל את כוחו על מנת להגן על האישה שלו (גם במחיר של הקרבה עצמית) הרי שאישה חזקה מרגישה שהיא חייבת לנצל את כוחה על מנת להשפיל את הגבר שלה. כך זה על פי רוב.
בכל אופן, אני נולדתי בברית המוצעות ואצל ההורים שלי היה שוויון מוחלט בכל הקשור לסטטוס וסמכויות ומעמד. אמנם אבא שלי עבד יותר מחוץ לבית ואמא עבדה יותר בבית אבל לשני ההורים שלי הייתה אותה סמכות ואותה זכות להביע דעה בכל נושא. אצל סבא וסבתא שלי מצד האבא האישה (סבתא שלי) הייתה הדומיננטית כי סבא שלי חזר שבר כלי מהשואה (איבד את כל משפחתו). סבא שלי פחד להוציא הגה מהפה ואילו סבתא שלי ניהלה את כל העניינים. אותו דבר היה אצל חמותי. אבא של אשתי היה גבר חלש אופי ומופנם ואילו חמותי הייתה אשת ברזל שחשבה שיש לה את הזכות לקבוע לכולם איך לחיות. כשעברתי לגור עם חמותי התחילו אצלינו בעיות כי היא כל הזמן חילקה לי פקודות וקבעה איך אני אמור לגדל את ילדיי. כשהתחלתי לרמוז לה שאני לא אוהב שמחלקים לי פקודות ומתערבים בגידול ילדיי חמותי סיפרה לי מה קרה לאחד השכנים שלה בבניין ממול. גם שם היה גבר שחי אצל חמותו וגם הוא לא אהב את חמותו וזה גרם לריבים. מה עשתה חמותו? ביקשה מהבת שלה להעליל נגד בעלה שהוא כביכול אלים כדי ללמד אותו לקח. הבעל נעצר וישב חצי שנה בכלא על לא עוול בכפו. אותה שכנה סיפרה לחמותי שמאז שהוא חזר הוא הפך ליל טוב ירושלים וכלבלב נחמד שעושה כל דבר שהיא דורשת ממנו. וכך חמותי רמזה לי שאם אני לא אהיה כלבלב נחמד גם היא תתלונן נגדי בעצמה או תנסה להסית את אשתי להתלונן נגדי על איזושהי אלימות שלא הייתה ולא נבראה (חמותי אגב היא בעצמה אישה אלימה שכבר הספיקה להרים יד על הילדים שלי כשהם לא שמעו בקולה). הדבר המצחיק הוא שלחמותי יש קרוב משפחה שהוא בעצמו נפל קורבן לאפליית הגברים בישראל ודווקא פה חמותי הביעה פליאה ותמיהה עד כמה נשים יכולות להיות רעות ועד כמה הגברים במדינה הזאת מסכנים. קרוב המשפחה שלה התחתן עם אישה שהוא מאוד אהב והכול היה אצלם מעולה עד שנולד הילד השני. מיד אחרי הולדת הילד השני אשתו לקחה אותו לשיחה והסבירה לו שהיא מעולם לא אהבה אותו ומעולם לא התכוונה לגדל איתו ילדים ושהיא התחתנה איתו רק כדי להוציא ממנו כסף. אחרי השיחה הזאת היא התגרשה ממנו, העיפה אותו מהדירה המשותפת וגם החליטה שלא בא לה לאפשר לו לראות את הילדים שלו. הבחור המסכן הזה כל הזמן התקשר אליה והתחנן שהיא תאפשר לו לראות את ילדיו אבל היא איימה עליו שאם הוא ישלח לה עוד הודעה אחת או יתקשר עוד פעם אחת היא תקרא למשטרה. אותו בחור צעיר (שהיה רק בשנות ה-30 לחייו) מצא את עצמו גר אצל ההורים (ולא לכל גבר גרוש יש הורים שהוא יכול לחזור אליהם ואני מכיר גם בחור שעלה לבד לישראל ללא הורים ואחרי הגירושים הוא בילה את לילותיו על ספסלים בפארקים), משלם מזונות אסטרונומיים (לצערו הוא הרוויח טיפה יותר ממינימום ורוב המשכורת הלכה למזונות) וללא משפחה וגם ללא שום יכולת להקים משפחה בעתיד (מי תרצה להקים משפחה עם גבר שבסוף כל חודש נשארים לו פחות מאלפיים שלקל נטו). בסופו של דבר אותו בחור החליט לשכור דירה קטנה עם עוד חבר ואחרי כמה שנים שבהם הוא גר לבד הוא התחיל לצרוך סמים ובסופו של דבר התאבד עם הנשק של החבר שלו (שעבד בתור מאבטח). בנוסף לשני הסיפורים האלה שחמותי סיפרה לי יצא לי לקרוא בלוג של אישה שהתחתנה עם גבר שגרושתו מעולם לא יכלה להניח לו וזה פשוט הטריף אותה שהוא הצליח להתחתן בפעם השנייה ואילו היא לא והנקמנות שלה לא ידעה גבולות. היא עשתה כל דבר אפשרי כדי למרר לגרוש שלה את החיים. כל יום היא הייתה מתקשרת למשטרה ומעלילה עלילה חדשה נגד הגרוש שלה. אחד השוטרים שבא לעצור אותו אפילו אמר לו בפנים שהוא יודע שזאת עלילה ושהוא חף מפשע אבל לפי החוק הוא עדיין חייב לעצור אותו. וכך אחרי חודשים רבים של התעללות בלתי פוסקת אותו גבר עבר עם אשתו החדשה לחו"ל כי זה היה בלתי נסבל.
בקיצור, ברוסיה אין אפליה בין גברים ונשים אבל כן יש אפליה בין עשירים ועניים או בין אנשים מקורבים לשלטון לבין סתם אנשים פשוטים. אם אתה עשיר ומקורב לשלטון מותר לך הכול. אתה יכול גם לאנוס וגם לרצוח. אבל מדובר באחוז מאוד מאוד קטן מהציבור הרוסי. אז כן, גבר בכיר מאוד במשטר הפוטיניסטי יכול כנראה אפילו לרצוח את אשתו מבלי להיענש וגבר עשיר מאוד יכול לשחד את המשטרה שלא תחקור אותו אחרי שהוא ביצע תאונת דרכים קטלנית או תקף מינית איזושהי אישה ברחוב. אבל מדובר באחוז מאוד מאוד קטן מכל הגברים. גבר ממוצע ברוסיה לא יכול לרצוח את אשתו, לא יכול למנוע מאשתו קשר עם ילדיה ולא יכול להכניס אישה חפה מפשע לכלא. עבור רוב תושבי רוסיה יש שוויון בין המינים. בישראל, לעומת זאת, כל אישה אבל ממש כל אישה (בין אם היא עניה או עשירה, חכמה או טיפשה, בכירה בפרקליטות או סתם אישה פשוטה שמנקה שירותים) יכולה להשמיד כל גבר באשר הוא גבר (גם אם הגבר הזה הוא פוליטיקאי בכיר או סתם מנקה רחובות). כל אישה בישראל נמצאת מעל החוק וכל גבר פה נמצא מתחת לחוק. כל אישה פה יכולה לרצוח את בעלה והיא לא תיענש על כך. כל מה שהיא צריכה לעשות זה רק לטעון שזאת הייתה הגנה עצמית. וגם אם כל הראיות יעידו שזה היה רצח בדם קר ולא הגנה עצמית, לרוב האישה הזאת תחמוק מעונש (במיוחד אם היא תיפול על שופטת פמיניסטית). כל אישה פה יכולה להעליל אונס נגד כל גבר שרק יתחשק לה (ועלילה על אונס זה לא פחות מרצח) והאישה הזאת לא תיענש. אפילו לא יפתחו לה תיק פלילי (כדי חלילה לא להרתיע נשים אחרות להתלונן, שזה בערך כמו להגיד שיש לאפשר לכל חייל בצה"ל לרצוח כל פלסטיני חף מפשע שיתחשק לו וזאת על מנת לא להפחיד חיילים אחרים להשתמש בנשק שלהם כשנשקפת סכנה לחייהם). כל אישה פה יכולה למנוע מאבי הילדים שלה גישה לילדיו. כל אישה פה יכולה אפילו לאנוס ילדים או גברים (כן, גם נשים אונסות כפי שגילו בארה"ב אחרי שהחליטו שם שגם נשים צריך להעניש על אונס) והיא לא תיענש (זהבה גלאון כבר דאגה שהחוק יחריג נשים מחוק האונס). בקיצור, בישראל כל אישה יכולה לבצע כל פשע נגד כל גבר מבלי להיענש בעוד שגבר לא יכול אפילו להסתכל על אישה קצת עקום או להגיד לה מילה שלא מוצאת חן בעיניה מבלי לתת על כך דין וחשבון. גם אם אישה הסתכסכה עם גבר רע היא יודעת שהיא צריכה להתמודד רק עם אדם אחד בלבד. ועם אדם אחד בהחלט אפשר להתמודד. אפשר לברוח ממנו, אפשר להילחם בו, אפשר לבקש עזרה מאחרים בהתמודדות מולו. לעומת זאת, גבר שהסתכסך עם אישה רעה נאלץ להתמודד נגד כל העולם ואשתו. הוא לא נאלץ להתמודד רק נגד אותה כלבה אלא הוא צריך להתמודד גם עם כל הציבור, עם המשטרה, עם בתי המשפט, עם התקשורת – כי כולם תמיד (ועל אוטומט) לוקחים את הצד של האישה גם כשברור שהיא הרע בכל הסיפור הזה. וכשאתה מתמודד נגד כל העולם אין לך סיכוי (לא לברוח, לא להילחם, וגם אין ממי לבקש עזרה).
וזאת הסיבה מדוע רוב הרציחות האלה שכולנו שומעים עליהם קשורים בדרך כזאת או אחרת לגירושים. גבר שהתגרש או עומד להתגרש יודע שהחיים שלו די נגמרו (במיוחד אם יש לו עסק עם אישה רעה שבנוסף לכל תלאות הגירושין, כמו אובדן הרכוש והדירה המשותפת ותשלום מזונות בלתי הגיוניים, יכולה גם למנוע מהאבא כל קשר עם ילדיו וגם להעליל נגד הגרוש שלה שהוא תקף מינית את הילדים או תקף פיזית את האישה). בעצם, יצא לי לשמוע עורך דין שאמר שבאופן כללי אחוז העלילות בישראל הוא בערך 40% אבל כשמדובר בתלונות של נשים נגד גברים בזמן גירושים אז שיעור העלילות קופץ ל-95%. כלומר, 95% מכל התלונות בזמן הליך גירושין הן תלונות שווא ובחלק מהמקרים עורך הדין של האישה הוא זה שמעודד אותה להגיש את אותה תלונת שווא. ולמה לא? היא יודעת שהיא לא תיענש אז אין מה להפסיד. היא יכולה רק להרוויח (עוד מזונות, עוד נקמה בגרוש וכולי). חלק מהגברים במצבים כאלה משתגעים, חלק מתאבדים ואני משער שחלק קודם רוצחים (בתור נקמה) ורק אחר כך מתאבדים. שיעורי הגירושים בישראל לא השתנו באופן קיצוני בעשורים האחרונים. גם לפני 50 שנה היו גירושים אבל כמעט ולא היו מקרים של רצח במשפחה. תופעת הרציחות היא תופעה חדשה יחסית והיא קשורה ישירות לתופעת אפליית הגברים בחוק ובבתי המשפט. לגברים לא מפריע שהאישה לא מבשלת או לא מצייתת או שהיא רוצה לעזוב. מה שמפריע לגברים זה שהיום כל אישה יכולה להשמיד כל גבר מבלי להיענש על כך. אם כבר, אז דווקא הנשים הן אלו שלוקחות את זה אישית כשהגבר לא מציית להן או שהוא מעז לפתוח פרק ב'. כמעט כל העלילות וההתעללויות בגברים (בחסות החוק פמינאצי) מתרחשים כשאיזשהו גבר מעז לומר לאישה מסוימת "לא" או מעז לא להישמע בקולה או מעז להביע דעה משלו או מעז להתחתן עם אישה חדשה אחרי הגירושים. אשתי סיפרה לי שבגן של בן הבכור שלנו יש אישה שהחליטה להתגרש מבעלה אחרי שהוא "העז" (לדבריה) להתערב לה בחינוך וגידול הילדים. היא העדיפה שהילדים יאכלו אוכל טעים ואילו הוא העדיף שהם יאכלו אוכל בריא. היא רצתה לשלוח אותם לחוג כזה והוא רצה חוג אחר. האבא של הילדים היה מספיק "חוצפן" לקחת חלק פעיל בגידול הילדים ובשיא "חוצפתו" העז להביע את דעתו בכל הקשור לילדים. האישה התגרשה מבעלה והתרברבה בפני אשתי שרמת החיים שלה אחרי הגירושים נשארה כמו מקודם (כי 80% מהמשכורת של הבעל הולכת למזונות). אז אמנם היא לא העלילה נגד הגרוש שלה שום דבר וגם לא מונעת ממנו גישה לילדים אבל בסופו של דבר היא הרסה לו את החיים רק כי הוא העז להביע את דעתו והדעה הזאת לא מצאה חן בעיני הוד מעלתה. כמובן שאף גבר במדינה הזאת לא יעלה בדעתו להתגרש מאשתו רק כי היא לא מסכימה איתו בקשר לגידול הילדים. בעצם, 99% מהגברים במדינה הזאת לא ייזמו גירושים אפילו אם האישה שלהם תדקור אותם, תבגוד בהם או תתעלל בהם נפשית. כי כל גבר יודע שגירושים זה גזר דין מוות ברוב המקרים.
וזאת הסיבה שאני לא ממהר להסיק מסקנות גם במקרה המתואר בכתבה. יכול להיות שהאישה הוציאה נגד הגרוש שלה צו הרחקה רק כדי להתעלל בו. רוב צווי ההרחקה (לפחות במגזר היהודי, כי אצל הערבים באמת יש בעיה קשה של אלימות נגד נשים) לא מוצדקים והם תוצאה של אישה רעה שמנסה להעיף את הגבר מהבית או למנוע ממנו גישה לילדים או סתם נקמנות כלשהי. יכול מאוד להיות שהגבר הזה הוא הקורבן בכל הסיפור ושהוא עבר התעללות נפשית לא פשוטה וכתוצאה מכך הוא השתגע. והמרחק משיגעון להתאבדות או רצח הוא לא רחוק. הרי אם הבן אדם התאבד סימן שהחיים שלו היו גיהינום. אנשים לא מתאבדים סתם כך. סימן שכבר אין בשביל מה לחיות או שהבן אדם סבל מבעיה נפשית קשה. משום מה כשאישה שסובלת מבעיה נפשית קשה מבצעת פשע מזעזע (כמו לזרוק את התינוק שלה לפח האשפה או לדקור אותו בכל חלקי גופו) כולם מרחמים עליה וסולחים לה. ואילו אף אחד לא מצליח להבין שגם גבר יכול לסבול מדיכאון או אי שפיות זמנית או כל דבר אחר. אישה מסכנה שמבצעת פשע זוכה לרחמים וסלחנות, גבר מסכן שביצע פשע מקבל לעונש. אישה מסכנה שלא עומדת בחובותיה כלפי ילדיה מקבלת עזרה מהמדינה. גבר מסכן שלא עובד בחובותיו כלפי ילדיו מקבל עונש. אז מה הפלא גבירותי ורבותי שגברים רבים שנתקלים באפליה המזעזעת הזאת פשוט משתגעים? גם לפני אלפי שנים (לפחות בקרב היהודים) מצבן ומעמדן של הנשים היה טוב יותר ממצבו ומעמדו של הגבר במאה ה-21. למרות שאנחנו חיים כביכול בעידן הנאורות וכולם מדברים על שוויון בפועל הגבר מופלה היום בצורה קשה וקיצונית יותר מהאפליה שנשים סבלו ממנה לפני אלפי שנים (כשאף אחד לא דיבר על שוויון והאנושות הייתה מצויה בשלב פרימיטיבי וחשוך של התפתחותה, המדע לא עניין איש והדת שלטה בכל תחומי החיים).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד