3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו יגיע לאתלטיקו מדריד? אחד הנושאים שהופכים את המבצע של הגעת הכוכב הפורטוגלי ליריבה העירונית של האקסית, ריאל מדריד, למסובך הוא השכר הגבוה שהפנומן מרוויח במנצ’סטר יונייטד. בסביבתו של הכדורגלן מבהירים למתעניינים שאסור להם להיבהל מהשכר, שכן העדיפות העיקרית של רונאלדו היא לשחק בקבוצת ליגת האלופות והשכר הוא דבר משני. כזכור, כפי שפורסם ב-ONE, רונאלדו סגר את תנאיו באתלטיקו מדריד
העיתונאי האנגלי בן ג'ייקובס אישר ש-CR7 מוכן להפחית את שכרו על מנת להקל על הגעתו לאתלטיקו מדריד. נכון לעכשיו, השכר של רונאלדו עומד על כ-435,000 אירו לשבוע. השחקן כבר קיצץ 25% בשכר במנצ'סטר יונייטד לאחר שהקבוצה לא הצליחה לסיים בין ארבע הראשונות בעונה שעברה.
רונאלדו, צ'ולו ואתלטיקו - החיבור המושלם
עם זאת, נכונותו, על פי הדיווחים, לקצץ פעם נוספת בשכר מעידה על כך שהוא יעשה כל שביכולתו כדי לעבור בקיץ הקרוב. רונאלדו אוהב את הבמה של ליגת האלופות, ומסתמן שהוא יעשה הכל על מנת לשחק בטורניר המשמעותי באירופה. דבר נוסף שנותן תוקף לאפשרות שיגיע חזרה למדריד היא העובדה שג’ורג’ינה רודריגס מעוניינת לחזור לספרד, כך על פי דיווחים באי הבריטי.
מספר מקורות באנגליה ובספרד מיישרים קו שרונאלדו יהיה מוכן “להקריב” כ-30% מהמשכורת שלו כדי להפוך לשחקן של הקולצ’ונרוס ולהיות תחת דייגו סימאונה. כמו כן, כזכור, כפי שפורסם ב-ONE, רונאלדו כבר סגר את תנאיו באתלטיקו מדריד, שעדיין מנסים למצוא פתרונות ולהסדיר את הפייר פליי על מנת להחתימו.
3 צפייה בגלריה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
דייגו סימאונה
(רויטרס)
מאמן מנצ’סטר יונייטד, אריק טן האח, מודה שאין לו מושג מתי רונאלדו יצטרף לסגל, שמקיים כרגע משחקי אימון, אם בכלל: "אני מודאג? כמובן. אבל ייתכן שדאגה אינה המילה הנכונה. אני מתמקד בשחקנים שנמצאים כאן, הם מצליחים מאוד, הם בכושר טוב, אני מעדיף להתמקד בזה ולפתח את זה".
טן האח המשיך: "אני לא יכול לחכות שהוא יגיע. כשזה יקרה, נשלב אותו. עם מספר המשחקים לפנינו אנחנו צריכים יותר אפשרויות בהתקפה. אני חושב שזה חיוני אם אנחנו רוצים להצליח, העונה מאוד ארוכה. אני מאוד מרוצה מהביצועים של הקישור וההתקפה כרגע".
3 צפייה בגלריה
אריק טן האח. יחזור לשתף פעולה עם מרטינס?
אריק טן האח. יחזור לשתף פעולה עם מרטינס?
אריק טן האח. יחזור לשתף פעולה עם מרטינס?
(רויטרס)