2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
(רדאד ג'בארה)
מאמן מכבי חיפה ברק בכר שם את כל כובד משקלו על מנת להשאיר את בוגדן פלאניץ' בקבוצה ומאחורי הקלעים במועדון עושים את כל המאמצים להגיע להבנות כספיות עם הסרבי על מנת שיחתום על חוזה חדש. “יעקב שחר מודע לרצון הגדול של בכר להשאיר את פלאניץ' בקבוצה מתוך ידיעה ששחרורו עלול ליצור בור רציני ושחר עושה את המיטב על מנת שפלאניץ' ימשיך. אחרי אולימפיאקוס התמונה תתבהר", אמרו בכרמל.
במשחק האחרון מול היוונים חזר פלאניץ’ להציג את יכולתו הגבוהה וניכר שהבלם מודע לכל התרחישים סביבו. חבריו לקבוצה מספרים שהבלם רוצה להישאר, דבר שאמור לקדם את המשא ומתן. כזכור, לפני המשחק בסמי עופר הקהל קרא לו “להישאר” והבלם התרגש מאוד.
כך או כך, האלופה תמריא ביום שני לגומלין ביוון ולפחות כרגע המאמן מתלבט ולא מגובש על איזה מערך והרכב הוא יעלה. אחת האפשרויות היא לעלות במערך של שלושה בלמים ושני חלוצים כאשר בקישור עשויים לפתוח עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני וצ'ירון שרי, בעוד בחלק הקדמי צפוי לפתוח פרנזי פיירו שאמור להיות מטרד להגנת היוונים.
2 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
(עמרי שטיין)
השאלה המרכזית היא מי יפתח במצב כזה לצידו של חלוץ הרכש, ניקיטה רוקאביצה או דין דוד. אפשרות נוספת היא לפתוח במערך רגיל של ארבעה שחקנים בקו האחורי, דבר שהוכיח את עצמו בעונה החולפת יותר מפעם אחת. עומר אצילי, שנפצע והוחלף, עדיין בספק למשחק והערכה היא שרק ביום ראשון ינסה לחזור לאימונים בהדרגה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
ברק בכר:"היינו צריכים לנצח"