1 צפייה בגלריה
יוריס ואן אובריים
יוריס ואן אובריים
יוריס ואן אובריים
(ראובן שוורץ)
אחרי ההפסד 5:4 בפנדלים למכבי נתניה שהדיח אותה מגביע הטוטו, מכבי ת"א רוצה לפתוח את העונה האירופית ברגל ימין. הצהובים יתארחו הערב (חמישי, 19:00) אצל זירה האזרית למשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, שבוע לפני הגומלין באצטדיון בלומפילד.
הרכב מכבי תל אביב: דניאל פרץ, אנדרה ז׳ראלדש, שרן ייני, אנריק סבוריט, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, אייל גולסה, פארפה גויאגון, ברנדלי קוואס, גבי קניקובסקי וג’ורג’ה יובאנוביץ׳.
מכבי ת"א לא תגיע למשחק במצב אופטימלי והיא חסרה את ערן זהבי שחזר הקיץ למועדון. גם הרכש הנוסף, ניר ביטון, לא עומד לרשות ולאדן איביץ', שצריך להסתדר גם בלי שחר פיבן, עידן נחמיאס ודן גלזר. כל זה, לצד העובדה שהצהובים עדיין לא החתימו בלם זר הקיץ, מאלץ את איביץ' לאלתר במרכז ההגנה מכיוון שאין לו בלם טבעי כשיר בסגל.
איביץ' וייני לקראת המשחק מול זירה
לעומת זאת, אוסקר גלוך כן עומד לרשות איביץ' למרות שגם אצלו זה לא ממש היה קיץ שגרתי. הקשר שמחוזר על ידי לא מעט קבוצות באירופה אחרי שכיכב באליפות אירופה עד גיל 19, הצטרף להכנות באיחור ולא עשה בעצם אימוני קדם עונה.
במכבי ת"א כבר יודעים שאם יעברו את זירה, הם יפגשו בשלב הבא את אריס סלוניקי היוונית או את גומל הבלארוסית, אבל לפני כן עליהם לעבור את זירה. האזרים סיימו את הליגה המקומית בעונה שעברה במקום השלישי אחרי קרבאח ונפטצ'י.