2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כריסטיאנו רונאלדו עדיין מחפש קבוצה, אבל הוא לא ישחק שוב בריאל מדריד, כך גורסים ב’מארקה’. החלוץ רוצה להשתתף בליגת האלופות בעונה הקרובה ולשמור על הפער מליאו מסי בטבלת מלכות השערים, אבל עדיין לא ברור היכן הכוכב שיהיה בן 38 בפברואר ישחק בעונה הקרובה.
במנצ’סטר יונייטד כבר מתחילים להבין שאין פתרון אחר חוץ מלאפשר ל-CR7 לעזוב את המועדון. בספרד מדווחים שהשמועות על פגישה בין הפנומן לנשיא ריאל פלורנטינו פרס אינן נכונות, ושבאלופת אירופה שוללים לחלוטין קאמבק אפשרי של הפורטוגלי. עדיין קיימת אפשרות שהלבנים יצרפו שחקן התקפה בחלון הנוכחי, אבל זה לא יהיה רונאלדו.
לאחרונה הכוכב תועד במשך יומיים במדריד והחלו לא מעט שמועות. בנו של רונאלדו אף תועד עם החולצה החדשה של ריאל מדריד, והיחסים בין הצדדים אכן טובים מאוד, אבל קאמבק כאמור אינו על הפרק. בינתיים גם בבאיירן מינכן מכחישים אפשרות שיצטרף, כאשר מרקוס יורנטה מאתלטיקו התייחס לשמועות לגבי המעבר לקולצ’ונרוס ואמר: “זה תלוי בצוות האימון והמועדון”.
כוכב מנצ’סטר יונייטד וחברו של רונאלדו לנבחרת פורטוגל, ברונו פרננדש, נשאל על CR7 וענה: “אני לא יודע מה עובר לו בראש, לא שאלתי אותו אם הוא רוצה לעזוב, הדבר היחיד ששאלתי זה אם הכול בסדר עם המשפחה שלו, והוא ענה לי מה קורה, וזה הכול. צריכים לכבד את ההחלטות של כולם, אני לא יודע מה הוא אמר למועדון ולמאמן, לא יודע על מה הוא חושב, אבל צריך לכבד אותו. ממה שאני יודע, יש לו עניין משפחתי, אז צריכים לתת לו ספייס וזה הכול”.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו וברונו פרננדש מאוכזבים
כריסטיאנו רונאלדו וברונו פרננדש מאוכזבים
כריסטיאנו רונאלדו וברונו פרננדש מאוכזבים
(רויטרס)
בתוך כך, סוכנו של CR7 ז’ורז’ה מנדש הבהיר למועדונים שנמצאים בשיחות עם רונאלדו שהפנומן מסכים לקצץ עד 30% מהשכר שלו, כשהכוכב מעוניין לעבור לאתלטיקו מדריד, כך לפי דיווח ב-’CBS’. מעבר לרצונו לשחק בליגת האלופות, רונאלדו שואף להגיע לקבוצה שלא תהיה תלויה לגמרי בשעריו. הוא מרגיש שהוא צריך את תמיכה משחקנים אחרים כדי להישאר ברמתו הגבוהה ביותר.
רונאלדו, צ'ולו ואתלטיקו - החיבור המושלם