אישה תבעה גבר באלפי דולרים בגלל שהוא לא הגיע לדייט שלהם

יש אנשים שלא מוכנים לשתוק לאחר שהדייט הפוטנציאלי נעלם להם ומבריז • אישה מארצות הברית לקחה את הפגיעה צעד אחד קדימה, ורצתה שהדייט שלה ישלם על עוגמת הנפש שנגרמה לה

רק היה צריך לצאת איתה לדייט, צילום: GETTY

ההברזה היקרה בהיסטוריה: אישה אמריקנית שהדייט שלה עשה לה לטענתה גוסטינג, והבריז לה מהדייט שקבעו, הגישה נגדו תביעה בגובה עשרת אלפים דולר.

הדייט, שלדבריה מעולם לא קרה בפועל, נקבע אומנם בשנת 2020, אך צף ברשת בימים האחרונים, כשאתר הרכילות TMZ היה הראשון לדווח עליו.

לפי פרסומי האתר, קוואשונטה שורט הגישה תביעה לבית המשפט במישיגן על סך עשרת אלפים דולרים נגד ריצ'ארד ג'ורדן, בטענה שלא הופיע לדייט שקבעו, ונעלם ביום הולדתה של אמה המנוחה. הדיון המשפטי שהתקיים בעימות זום בין השניים התלהט במהרה, כשהטונים בין שורט לשופט בתיק הגיעו לגבהים צורמים.

"בכנות, אדוני השופט", ג'ורדן מתועד בפניה לשופט בסרטון שהגיע לידי האתר בו תועד הדיון, "הייתי בטוח שתזרוק את התביעה הזו מאולם בית המשפט. היה לנו דייט אחד", טען בניגוד לטענתה של שורט שהצהירה כי הבריז, "דייט שלא המשיך לשום דבר אחרי כן. על זה תובעים אותי עכשיו בעשרות דולרים? זה בזבוז מוחלט של הזמן שלך", אמר לשופט.

שורט הציגה גישה מתלהמת הרבה יותר ונקלעה לקרב צעקות של ממש עם השופט, שבשלב מסוים אף הסיר את המסכה שלו וצעק עליה בחוסר סבלנות תוך כדי שהיא צועקת עליו בחזרה.

לשורט, כך לפי הדיווחים, יש היסטוריה של הגשת תביעות קלות דעת, כולל מספר תביעות כאלו שהוגשו לבתי המשפט בסכומים מופרכים של מאות מיליוני דולרים ובוטלו על הסף.

בסופו של הדיון הסוער, השופט הורה על העברת התיק לבית משפט מחוזי בטענה כי לא מדובר בעניין הנופל בתחום הפלילי. על שורט לשאת בהוצאות בכל הנוגע להעברת התיק תוך פרק זמן של 56 ימים, אחרת התביעה תתבטל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר