לא מפסיקה להפתיע: הבשורה החדשה של נועה קירל

ממש כמו ריהאנה וסלינה גומז, גם הזמרת הישראלית מתהדרת בטייטל של זמרת ובעלת מותג ביוטי משלה • היא משיקה יחד עם סופר-פארם קולקציית מוצרים לטיפוח הגוף, איפור ואביזרים משלימים

נועה קירל, צילום: Vivian Arthur

הזמרת נועה קירל ממשיכה לדהור גם אחרי ההכרזה על ייצוג ישראל באירוויזיון, והיא מצטרפת ללא מעט זמרות בינלאומיות עם ליין ביוטי משלה. ממש כמו ריהאנה, סלינה גומז ואריאנה גרנדה, היא משיקה לראשונה מותג ביוטי חדש שנקרא "SHOWTIME".

מותג הביוטי של קירל, בשיתוף סופר-פארם, יגיע לחנויות הרשת בסוף הקיץ הקרוב, עם קולקציית מוצרים המכילה מגוון של למעלה מ-50 פריטים, ביניהם: איפור, מוצרים לטיפוח הגוף ואביזרים משלימים.

בין פריטי הקולקציה המגוונים ניתן למצוא: פלטת צלליות וסמקים, היילייטרים, גלוסים ואודמים, מוצרים לגבות, תרסיסי גלואו, בודי מיסט, תחליבי לחות, אביזרי איפור ועוד.

מצטרפת לשורה של זמרות בינלאומיות, צילום: נועה חלבין

נזכיר כי קירל השיקה בעבר קולקציות משקפיים בעיצובה תחת המותג UNIC NK, וכן מחליק מצליח לשיער ובושם עליו היא חתומה.

הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק וסחר קוסמטיקה בסופר-פארם, בירכה על שיתוף הפעולה המרגש ואמרה כי "קירל ליוותה והייתה מעורבת בתהליך העיצובי ובבחירת פרטי קולקציית האיפור, הטיפוח והאקססוריז. אחרי שיתוף הפעולה הפורה של נועה קירל ורשת סופר-פארם בשנה שעברה עם קולקציית האופטיקה וקולקציית מוצרי השיער, אנו שמחים להרחיב את העשייה בינינו ולהביא בשורה וחדשנות יחד עם נועה גם בעולמות הביוטי".

כל פריטי הקולקציה יוצעו בטווח מחירים של 49 עד 199 שקלים לפריט, ויימכרו בסניפי ואתר סופר-פארם אונליין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר