האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
ספוילר: רבני ישובים בבנימין פרסמו מכתב נגד החנות שמכרה חליפות לזוג להט''ב שהתחתנו ונגד חברת השכרת הרכב |
עדי |
20.07.22 10:43 |
1 |
צבועים אבל על כניסה של עיתונאי לא מוסלמי למכה זה הגיוני להתנצל - אתה אומר צריך לדעת איזה דת לעצבן |
זופ-ניק |
20.07.22 10:45 |
4 |
לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד. מה זה קשור למעשה הטיפשי להיכנס למכה ? |
עדי |
20.07.22 10:47 |
6 |
ברור לעולם לא אוכל להסביר לך מדוע צריך להיות רגיש לדת המוסלמית ולרמוס את הדת היהודית |
זופ-ניק |
20.07.22 11:01 |
18 |
ישראל היא ארץ קדושה, אם זה קשה להבין - תוכל להבין את זה על ירושלים? |
Foreteller |
20.07.22 11:04 |
21 |
מה הקשר לירושלים? |
פיניקית |
20.07.22 11:46 |
39 |
יש אנשים שאכפת להם מחילול הקודש בבית המקדש, בהר הבית, בירושלים עיר הקודש ובארץ הקודש |
Foreteller |
20.07.22 11:46 |
40 |
ששייכת רק ליהודים הקדושים המושלמים שליחי האל שנולדו מזרע מזהב |
Ein |
20.07.22 18:47 |
134 |
שייכת לכל היהודים. יש לך בעיה עם זה? עדיין לא ענית לי על שאלות בסיסיות לגבי טראנס |
Foreteller |
20.07.22 19:04 |
137 |
אם הזוגות המאושרים היו מתחתנים בכותל או בבית כנסת זה אולי היה מתחיל להיות דומה. |
סקפטי |
20.07.22 10:53 |
11 |
אתה מכיר אדם דתי המוכן לעשות חתונה במקום המחלל שבת? למרות שזה לא בית כנסת? |
זופ-ניק |
20.07.22 11:00 |
16 |
אתה מכיר מישהו שמחייב אדם דתי לעשות חתונה במקום שמחלל שבת? יש מקומות שמחללים ורבים שלא. |
סקפטי |
20.07.22 11:14 |
26 |
אתה יודע כמה חתונות דתיות מתקיימות במלונות שמחללים שם שבת על בסיס קבוע?! |
הרי גולן |
20.07.22 16:27 |
124 |
אתה יודע שגיל תמרי בכלל לא נכנס למסגד? הוא היה במכה, עיר עם יותר משני מיליון תושבים. |
פובליציסט |
20.07.22 12:40 |
69 |
אני יודע. אני גם יודע שיש חוק סעודי שאוסר כניסה לעיר. איזה חוק הפרו בני הזוג כאן וברגשות מי פגעו במיוחד ? |
סקפטי |
20.07.22 12:55 |
77 |
האוייב הערבי ירש את הר הבית ומייסד מדינת אוייב בלב הארץ באשמת החומניסטים היהודים האלה |
Ein |
20.07.22 18:43 |
133 |
הר הבית שייך לאוייב כדי למנוע מהיהודים שרוצים להפוך את ישראל לסעודיה מלהצליח במזימתם |
Ein |
20.07.22 18:54 |
135 |
למרות שאנחנו לא באותן דעות אח שלי שמומחה לחביצת גבינות |
בולפסון |
20.07.22 10:55 |
13 |
לא הבנתי מה הם רוצים. |
בית הלל |
20.07.22 12:14 |
54 |
תגובת חברת ההשכרה |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:28 |
61 |
lol. בתכלס זו שאלה הלכתית חשובה. אם רכב צבוע בצבעי הלהטב נכנס לי ברכב מאחורה, האם מותר להמשיך לנסוע בו? |
27סוט |
20.07.22 12:35 |
65 |
להיכנס מאחורה לא נראה לי חוקי |
Savage |
20.07.22 15:02 |
100 |
חחח |
שמאלני גאה |
20.07.22 15:37 |
114 |
השוואה אינפנטילית |
אור-וצל |
20.07.22 12:31 |
63 |
לא דומה אפילו קצת. אף אחד לא טוען שאסור למכור סחורה ללהטב''ים, זה עדיין לא אומר שמותר להיות חלק מהעברה |
צללפון |
20.07.22 14:08 |
87 |
טרור להטבי |
menahem |
20.07.22 10:44 |
2 |
שלא לומר ''חתונת הדמים''. עוד דוגמא לכך שהרבנים אחרו את הרכבת והשינוי כבר קרה. |
סקפטי |
20.07.22 10:45 |
3 |
איזו רכבת הם איחרו? |
menahem |
20.07.22 10:47 |
5 |
הרכבת עליה עולים להטבים מהמגזר הדתי-לאומי-מתנחלי. זה כבר מזמן לא רק ''תל-אביבים'' וכמעט כל אחד מכיר כאלה. |
סקפטי |
20.07.22 10:51 |
7 |
זאת אף פעם לא הייתה בעיה רק של הציבור בתל אביב |
menahem |
20.07.22 10:52 |
8 |
וזו לא בעיה. |
סקפטי |
20.07.22 10:54 |
12 |
היום בעידן הזהויות אתה יכול לקרוא לעצמך דתי גם אם אינך שומר תורה ומצוות - אבל כל בר דעת מבין שאדם אינו יכול |
זופ-ניק |
20.07.22 11:06 |
23 |
דיקתי בכתיבתי - לא אמרתי שהם דתיים, אמרתי שהם מהמגזר הדתי לאומי מתנחלי - שם גדלו והתחנכו |
סקפטי |
20.07.22 11:17 |
27 |
אתה מסכים שיש הבדל בין אדם שמאמין בצמחונות אבל לא התאפק ואכל על האש, לבין ממנגל כעיקרון? |
Foreteller |
20.07.22 11:52 |
41 |
זה לא משנה. ממתי מותר לפגוע בפרנסה של בעל עסק? |
אלסטי-7 |
20.07.22 14:18 |
90 |
ממתי אסור לפגוע בבעל עסק המסייע לעוברי עבירה?-אסור גם למחות בעסקים הפועלים בשבתות??? |
אליצור |
20.07.22 15:04 |
101 |
לומדים זאת מדין מצוות הצדקה וערבות הדדית. |
אלסטי-7 |
20.07.22 15:10 |
103 |
מקורות?- בעל עסק המוכר נבילות וטריפות לא יכול להסתתר תחת מטריית 'מצוות צדקה וערבות הדדית' ואכן הרה''ר מ... |
אליצור |
20.07.22 15:39 |
115 |
מדוע אתה מחתן חילונים? הרי הם יעברו עכשיו על נידה דאורייתא |
אלסטי-7 |
20.07.22 19:39 |
138 |
אם הם לא חוטאים באקט אחד ספציפי אז הכל טוב חברי |
FAO |
20.07.22 11:40 |
33 |
אתה יכול להסביר לי מה פשר הניסיון לנרמל את זה שהם דתיים? |
Foreteller |
20.07.22 11:52 |
42 |
דרך להכיל את הדיסוננס המובנה הזה |
אור-וצל |
20.07.22 12:54 |
75 |
בשביל מה? מילא בחרו להיות הומואים מערב אירופאים, אבל ליהד את זה? טיפשי לגמרי |
Foreteller |
20.07.22 12:58 |
81 |
אתה צריך שאני אסביר לך כאן מושג בסיסי בתניא? למה מצד אחד יהודי עובר עבירות ומצד שני הוא מוכן למסור נפשו |
אור-וצל |
20.07.22 15:17 |
107 |
המושג גנבא אפום מחתרתא רחמנא קריא אין מקורו בתניא ;) |
Foreteller |
20.07.22 15:23 |
109 |
הם דתיים והם לא עוברים על האקט האסור |
FAO |
20.07.22 14:39 |
93 |
תקרא שוב מה שכתבתי, יש יותר מאקט אחד אסור. כמו שאסור חברנ |
Foreteller |
20.07.22 14:41 |
94 |
כי את החתונה הם עושים בכשרות, וכאן החתונה עצמה לא כשרה, מה כזה מורכב? יכשירו מטבח גם לגייז |
Foreteller |
20.07.22 14:43 |
95 |
ככה זה עם הרבנים המתנחמדים |
גיל גמש |
20.07.22 10:53 |
9 |
התורה לא פלסטלינה. כשרבני הסרוגים יבינו זאת, יבוא לציון גואל |
LCH |
20.07.22 10:57 |
14 |
הרבנים הסרוגים מבינים בתורה ובהלכה לא פחות מהחרדים. ההבדל היחיד הוא שהם מבינים שהתורה היא |
הרי גולן |
20.07.22 11:43 |
34 |
לכן הם לא עוברים על חטא אחד ספציפי |
FAO |
20.07.22 11:43 |
35 |
חטא אחד? אתה יודע שקרבה מינית היא אסורה גם בנגיעה בשכם? או שהם שומרים נגיעה? ודיבור? |
Foreteller |
20.07.22 11:54 |
43 |
אם אתה ניתלה על איסור משכב זכר-אז אין פה את זה |
FAO |
20.07.22 12:12 |
52 |
למה אתה מתעלם ממה שכתבתי? ציינתי איסורים שאינם משכב זכור |
Foreteller |
20.07.22 12:16 |
55 |
ואתה לא עובר על איסורים? |
FAO |
20.07.22 12:27 |
60 |
מעטים היהודים שרוצים להיות דתיים ולקיים תורה ומצוות |
vrs |
20.07.22 12:36 |
66 |
אין פה כרת. אז מה שכתבת לא רלוונטי |
FAO |
20.07.22 13:32 |
86 |
כחלק משיגרה? |
אור-וצל |
20.07.22 12:56 |
78 |
קודם כל - אני משתדל לקיים הכל. ורוב הזמן גם מצליח. בטח בחמורות. שום עבירה אינה נורמה אצלי |
Foreteller |
20.07.22 12:57 |
79 |
רוב האנשים חוטאים פה חוטאים שם, הם חיים בחטא מתמשך ומתמיד, כמו אדם שהתחתן עם אשת איש |
צללפון |
20.07.22 14:09 |
88 |
מה החידון הזה? הוא חייב לך דין וחשבון???.מה שהוא כתב נובע ממחוייבות בסיסית ל'כל' מצוות התורה.בלי הנחות ו... |
אליצור |
20.07.22 15:10 |
102 |
תשמע.. הדימוי של ''פתחו להם פתח'' פחות ראוי בהקשר הנוכחי. |
סקפטי |
20.07.22 12:57 |
80 |
צודקים. עריכת אירוע מסוג שכזה הוא נגד דעת תורה. |
Zair |
20.07.22 10:53 |
10 |
נכון. מסכים 100 אחוז. אבל מי ישלם את הקנס אם יתבעו אותם? הרבנים? |
אוהבחדשות |
20.07.22 11:25 |
28 |
לא הבנתי מה אכפת לרבנים שזוג הומואים מתחתן באולם בחתונה לא דתית. |
גבולן |
20.07.22 10:59 |
15 |
קיום מצוות התורה אינו מוגבל לבתי כנסת בלבד, חובת קיום המצוות תקפה בכל מקום ובכל זמן. |
אליצור |
20.07.22 15:14 |
105 |
אז שלא ייחתנו אנשים שנשבעים בחופתם לעבוד ולמחרת, חוזרים ללמוד ולא מפרנסים למרות שנשבעו |
גבולן |
20.07.22 15:16 |
106 |
מי נשבע?-לא מכיר אחד כזה. (ב) בדרך כלל נושאים כספיים מסוכמים ומתואמים בין בני הזוג לפני הנישואין. נדיר ל... |
אליצור |
20.07.22 15:51 |
116 |
בעלי האולם מכירים את האימרה הלטינית Pecunia non olet |
ביריון |
20.07.22 11:01 |
17 |
מאחל להם לפרסם עוד המון המון מכתבים לא מעניינים כאלו עד 120 |
27סוט |
20.07.22 11:01 |
19 |
שיתקדמו ביחד למאה ה-21 |
kovals |
20.07.22 11:02 |
20 |
למה לאנשי הקהילה מותר להיות תקועים בימי הביניים? לא סתם ימי הביניים עוד מזמן אברהם אבינו |
זופ-ניק |
20.07.22 11:12 |
25 |
אנשי הקהילה תקועים במקומות אחרים... |
עמבה |
20.07.22 11:31 |
30 |
אשכול השנאה היומי לקהילת הלהט''ב |
Tommy |
20.07.22 11:04 |
22 |
האלה שכל הזמן עושים רעש, ואם הם רק היו יושבים בשקט, לאף אחד לא היה אכפת מהם? |
פיניקית |
20.07.22 11:44 |
36 |
המוציא מחברו - עליו הראיה. איפה ראית שנאה? |
מורשה |
20.07.22 11:56 |
44 |
2, 5, 30 |
Tommy |
20.07.22 12:24 |
57 |
עדיין לא הבנתי איך המילים והתגובות שציינת מבטאות שנאה. |
מורשה |
20.07.22 14:22 |
91 |
מה הבעיה להביע דעת תורה? ושהערבים מסיתים נגד להט''ב זה בסדר? |
Gtamar |
20.07.22 11:06 |
24 |
לרשום את שמות הרבנים ו''להשתדל בכל כוחינו'' להחרים אותם בחזרה בכל דרך אפשרית |
omegalul |
20.07.22 11:26 |
29 |
אל תקנה את ספרי ההלכה שלהם |
The Last One |
20.07.22 11:35 |
32 |
אין להם קניין רוחני לאבד. אין להם ספרי הלכה |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:08 |
50 |
במה אפשר להחרים אותם? הם לא יצרו בעבר וגם לא ייצרו בעתיד שום דבר שיכול להיות קשור למציאות ושאפשר להחרים |
27סוט |
20.07.22 11:45 |
37 |
את אותו הדבר אתה יכול להגיד על חברי הכנסת והשרים |
מורשה |
20.07.22 15:18 |
108 |
לסופרים יש ספרים, למשוררים שירים, לאמנים ציורים ואמנות. חברי כנסת ושרים? אתה פשוט יכול שלא להצביע להם |
27סוט |
20.07.22 19:02 |
136 |
כמו משפטנים, לא עוסקים בייצור, תפקידם להורות לעם את הדרך ילכו בה ואת המעשה אשר יעשו. |
אליצור |
20.07.22 15:55 |
118 |
מה שנהדר בקפיטליזם, הרבנים יכולים להגיד דבר כזה, והקהל יכול להכריע אם להחרים או לא |
The Last One |
20.07.22 11:32 |
31 |
כל עוד המשפט ''עלינו להשתדל בכל כוחינו למנוע אירועים מעין אלה'' |
galt |
20.07.22 11:45 |
38 |
ממש כך. גועל נפש. אלימות וגיוס המונים בשם הדת. |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:06 |
48 |
היקב שלהם מייצר יינות ברמה גבוהה, האדומים שלהם חביבים עלי בדרך כלל. |
פויקה |
20.07.22 11:58 |
45 |
אלימות בשם הדת. מי התיר? בושה וחרפה ליהדות |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:00 |
46 |
להזכירך הדת נגד להט''בים...אז לא הבנתי איך הפכת את המשוואה. |
אוהבחדשות |
20.07.22 12:19 |
56 |
הדת לא נגד אף אחד. הדת זה המלצה לדרך חיים טובים |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:24 |
58 |
''ואת זכר לא תשכב משכבי אשה תועבה היא'' (ויקרא יח, 22). העובר עליו בנוכחות עדים ובהתראה חייב מיתה. |
אוהבחדשות |
20.07.22 12:26 |
59 |
קדימה תתחיל לרצוח הומואים. עכשיו אתה מבין את הסכנה ברבנים האלו? |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:31 |
62 |
זאת גם הדת שלך להזכירך..אין פה פרשנות אחרת. אם היה בית דין זה מה שהיו עושים לא? |
אוהבחדשות |
20.07.22 12:34 |
64 |
מה הקשר? אתה עושה חרם כלכלי על בעל עסק בגלל שקיים אירוע להטב? |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:38 |
68 |
לא אני, זה פסק הלכה של רבנים. רב זה אדם שההתמחות שלו היא הלכה. אז אתה קובע שזה גזל? |
אוהבחדשות |
20.07.22 12:40 |
71 |
בוא נתחיל לתעדף בהמתה - מחללי שבת, מקללי אמם ואביהם, נואפים. יש פה חתיכת תור, ויפה שעה אחת קודם. |
סקפטי |
20.07.22 13:02 |
82 |
אל תשכח גם זוגות שלא שומרים נידה |
FAO |
20.07.22 16:36 |
127 |
כמה מהעברות מכונות תועבה? על איזו מהעברות נחתם העונש של דור המבול? |
צללפון |
20.07.22 17:25 |
129 |
הדת היהודית אינה 'המלצה', אלא הוראת היצרן ה'מחייבת' כל יהודי בשמירה מדוקדקת. |
אליצור |
20.07.22 15:29 |
111 |
איפה האלימות? הלוואי שהטרוריסטים ההומואים היו נוהגים בדרך דומה ולא בטרור. |
כינוי |
20.07.22 15:28 |
110 |
הציונות הדתית חרדלית הופכת לאיראן מיום ליום |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:04 |
47 |
מליון פעם אמרתי לך לא להגזים!!!! |
מורשה |
20.07.22 12:11 |
51 |
צודק. מתנצל בפני העם האיראני |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:12 |
53 |
חחחח |
זקי ושות |
20.07.22 13:18 |
83 |
מי שדבק בתורה זה נחשב איראן? |
אלברט |
20.07.22 12:37 |
67 |
התורה הזאת היא הקושן של העם הזה על האדמה הזאת |
vrs |
20.07.22 12:40 |
70 |
התורה נתנה אחרי הארץ. וגם דרך ארץ קדמה לתורה ידידי |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:55 |
76 |
למה בעל העסק 'אנוס' לקיים אירוע כזה? |
אליצור |
20.07.22 14:44 |
96 |
כי אם הוא לא יעשה את זה אז הוא חשוף לתביעה תקדימית ויצטרך לשלם הרבה כסף |
אלסטי-7 |
20.07.22 14:48 |
97 |
שטויות.הרבנים חייבים..חייבים למחות בכל הכלים החוקיים בעוברי עבירה ובמסייעים להם. כך נהגו רבנים בכל הדורות ו... |
אליצור |
20.07.22 14:59 |
99 |
אז בבקשה קודם כל שהרבנים שלך יסננו כל מי שתורם לישיבות שלהם ומחלל שבת |
אלסטי-7 |
20.07.22 15:12 |
104 |
הרבנים אינם 'שלי' ולא שלך. חובתם הבסיסית למחות בכל כוחם על מסייעים לעוברי עבירה,ומי שיכול למחות ואינו מ... |
אליצור |
20.07.22 15:34 |
112 |
מי שדבק במסורת איראן הוא איראני |
אלסטי-7 |
20.07.22 12:42 |
72 |
התורה כותבת גם שאם כעם לא נקיים את המצוות |
vrs |
20.07.22 12:46 |
73 |
ממש לא! תקרא את דברי הנביא. הרועים שרועים עצמם ולא רועים את הצאן |
אלסטי-7 |
20.07.22 13:25 |
84 |
מדוע אתה מתעלם מתוכחות הנביאים על תועבות מיניות? |
ERIK85 |
20.07.22 16:20 |
122 |
אז אולי תחרים את רמי לוי?? כי הוא מוכר להומואים |
אלסטי-7 |
20.07.22 16:30 |
125 |
שכוייח! |
FAO |
20.07.22 16:37 |
128 |
טענות דמגוגיות |
ERIK85 |
20.07.22 18:02 |
132 |
'לא כופה' אבל יש עונשים להרתעה,גם המחוקק 'לא כופה' אבל יש עונשים להרתעה-פרשנות הזויה. |
אליצור |
20.07.22 16:02 |
119 |
הרתעה זה אם אתה משיג בסוף תוצאה. אך אם אין שום סיכוי לתוצאה אז זה נטו נקמנות ואלימות |
אלסטי-7 |
20.07.22 16:11 |
121 |
כל ענישה נועדה להרתעה, בין אם יש תוצאות ובין אם אין. נקמנות היא ענישה בשל פגיעה/אינטרס אישי-זה לא המקרה. |
אליצור |
20.07.22 16:23 |
123 |
זה ממש המקרה. כי אין שום סיכוי לגרום לכך שבעלי עסקים יעברו עבירה פלילית ויחטפו קנס |
אלסטי-7 |
20.07.22 16:34 |
126 |
יש פיתרון |
ים61 |
20.07.22 17:51 |
131 |
הציונות החרדלית הולכת בעקבות החרדים, מתוך הכרת המציאות שאין דרך אחרת. מוטב מאוחר מלא כלום. |
אליצור |
20.07.22 16:10 |
120 |
מנצלש, המתחתנים הם תושבי האיזור? |
עמלץ פלד |
20.07.22 12:06 |
49 |
לא נכנס לחשכת ימי הביניים הרבנית - רק אציין שמדובר ביקב מצויין |
Peter |
20.07.22 12:46 |
74 |
יקב מצויין ואל תמשיך אץ התורה על ידי קומץ רבנים עם יחסי ציבור של ערוץ 14 |
אלסטי-7 |
20.07.22 13:27 |
85 |
עוברי עבירה בארץ ישראל |
אמת ויציב |
20.07.22 14:12 |
89 |
''ולא תקיא הארץ אתכם בטמאכם אותה כאשר קאה את הגוי אשר לפניכם''(ויקרא י''ח כ''ח). |
אליצור |
20.07.22 14:50 |
98 |
מאמיני ארץ ישראל השלמה תהיה בשלמותה כשהתורה והילכותיה תהיה מעל לכל.. והמבין יבין |
ZIGGI |
20.07.22 14:35 |
92 |
לפי חוק איסור הפליה הם לא יכולים לסרב אלא אם כן הם יוכיחו שמדובר בעסק דתי שפועל כל הזמן רק לפי הדת |
זבנג וגמרנו |
20.07.22 15:36 |
113 |
גם בסיפור פילגש בגבעה בבנימין אנשי העיר דרשו משכב זכור |
ERIK85 |
20.07.22 15:52 |
117 |
שנרבה אהבה וקירוב ללבות בעם כולו על כל חלקיו |
rpme |
20.07.22 17:47 |
130 |
חבר מתאריך 6.9.19
16280 הודעות, 39 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שהשכירה לזוג רכב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
19248 הודעות, 179 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
16280 הודעות, 39 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
19248 הודעות, 179 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
38941 הודעות, 142 מדרגים, 261 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מילא אם לאנשים פה היה אכפת מחילול הקודש המתמשך בהר הבית, אבל הרבה יותר קל להפגין במקומות אחרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
229 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות
בתגובה להודעה מספר 134
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9392 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
19248 הודעות, 179 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9392 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.10
4399 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.15
9997 הודעות, 114 מדרגים, 201 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9392 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
זוגות חד מיניים מתחתנים חדשות לבקרים באתרים שונים. מחללי שבת לתיאבון עולים לתורה בבתי כנסת כעניין של יום ביומו (בבית הכנסת הסמוך לביתי יש כרזה ובה בקשה/תחינה לכבות את הטלפונים בשבת...). מה הבעיה הייחודית בזוג שמתחתן, באולם סגור שאינו מקום קדוש, כאשר החוק אינו אוסר זאת ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
229 הודעות, 33 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
229 הודעות, 33 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.20
2417 הודעות, 85 מדרגים, 166 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
אני מת על ההומור שלך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.12.21
141 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
חברת ההשכרה מצירה על הטעות בכתבה. הרכב שלנו היה מעורב שלא בכוונה בתאונת שרשרת והרכב שפגע בנו מאחורה גרם לתאונה מקדימה. המקרה נשלח לבדיקת ועד הרבנים של מועצת גדולי התורה של מפלגת נועם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
24931 הודעות, 127 מדרגים, 217 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
אשמח להתפלפל בסוגיה ולשמוע דעת חכמים על הנושא החשוב .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.18
130 הודעות
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.20
6466 הודעות, 90 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
5759 הודעות, 59 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
12122 הודעות, 56 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
עוד מעט תטען שמותר גם להיות הרב שמחתן להטב"ים כי זה לא שונה מהספר שמספר אותם. חתונה של הומואים זה דבר שלא מקובל אפילו על ידי רוב הגויים, זה לא כמו שבת ולא כמו כשרות שהן מצוות רק של יהודים. מי שנותן את האולם לדבר כזה הוא חלק מהמעשה עצמו אז שיקח אחריות ויאמר שהוא בעד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13960 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9392 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.07.22 בשעה 10:54 בברכה, סקפטי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13960 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
האולם כבר דחה פעם חתונה של להטב והם פנו לחבר שלהם, הגוף הכי אנטישמי במדינה. איזה ברירה נשארה לאולם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9392 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13960 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9392 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
19248 הודעות, 179 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
לקרוא לעצמו טבעוני בעודו אוכל סטייק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9392 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
אינני דתי ואיני מחלק תווי תקן לדתיים ולא דתיים. ובכל מקרה - אני מכיר רבים שעוטים כיפה ונחזים דתיים, אבל שמירת התורה והמצוות שלהם סלקטיבית משהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
האם אתה מכיר היתרים כאלו? אולי נחתים רבנים נגד רופאים שמטפלים רפואית בלהטבים? מי הגדיר הלכתית שמותר לפגוע כלכלית בבעלי עסק? איזה בית דין הסמיך את הרבנים היקרים ? אפילו המארא דאתרא זל הישוב פסגות לא תומך בפשקוויל מכעור הזה.
ואנחנו הצופים. לי יש מספר דו ספרתי של ילדים ואין חשש ללהטב, ואני נחרד מהקיצוניות והאלימות הדתית במרחב הציבורי ונגעל מהתענוג של אנשים למחוא כף לבריון ככל שלא יהיה. גם אם הוא בא כביכול בשם הדת.
מתעב כל כפיה על דת. יש דרך לחנך. תסביר, תדבר, אלף תכה ואל תגנוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
שעניי עירך קודמים ואין חילוק בין עניי עוברי עבירה.
וגם לומדים זאת מדין איבה. שאתה תחלל שבת אפילו בשביל יולדת ערביה וזה משום דרכי שלום. כי לא מקובל היום להפלות במתן שירות או טיפול רפואי על בסיס דתי. זה נחשב כגזעני ולא מוסרי.
ולכן את "הגבורה" הגדולה להילחם ביקב בוטיק ביהודה ושומרון בשביל לייצר ניצחון מלאכותי תרבותי זה לא יותר מנקמנות קטנונית ופגיעה בחלש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
מפרסמת לגנאי בעלי עסק כאלה-ובצדק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
11572 הודעות, 34 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
והומואים דתיים אינם עושים אקט זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
5759 הודעות, 59 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מה שנקרא, להיות בלי ולהרגיש עם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
5759 הודעות, 59 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
על קידוש ה'?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
11572 הודעות, 34 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
ובכלל, הצביעות חוגגת.
רבנים אורתודוקסים כשרים מחתנים כן הזמן חילונים כשהם יודעים וזה ברור שהבית היהודי החדש לא יישמור שבת, נידה וכשרות.
אז איך הם נותנים יד לזה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.16
3242 הודעות, 16 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
רצו להבין אותם ולהחיל אותם ופתחו ופעם פתחו להם פתח כפתחו של מחט והיום נפתח להם פתח לאולם חתונות.
במגזר החרדי לא היו מגלים הבנה והחלה לדרך חיים כזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.21
4722 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.10
4399 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
תורת חיים צומחת ומתפתחת ונותנים מענה לכל בתוך מסגרת ההלכה. הרבנים החרדים, כשמם כן הם - חרדים ונרתעים מכל התפתחות, אך גם הם בקצב הרבה יותר איטי מבצעים את ההתאמות הנדרשות למציאות.
אינטרנט/טלפון חכם ועוד היו איסור מוחלט אצל החרדים ועכשיו לחלקם הגדול מאד יש (כמובן, לצורכי עבודה...)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
11572 הודעות, 34 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מזל טוב!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
ורק בלב מרגישים מה שמרגיישם אבל אין לזה ביטוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
11572 הודעות, 34 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
כל הכבוד שהם לא שוכבים אחד עם השני מתוך ערכים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
11572 הודעות, 34 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
בטח שאתה עובר. מעטים היהודים שמקפידים בתרי"ג מצוות. אז הם לא דתיים? בטח שהם דתיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
9624 הודעות, 70 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
ועוברים יום יום על חטא דאורייתא שהוא כרת ולא אפילו ספק כרת. אלו האיסורים הכי חמורים שיש בתורת משה, ועליהם אלוקי ישראל גירש את התושבים שהיו כאן לפנינו, והוא כותב שיגרש אותנו שוב מכאן אם נעשה כמעשיהם..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
11572 הודעות, 34 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
אם אין כמכחול בשפופרת אז אין שום ענין של כרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
5759 הודעות, 59 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.22
10706 הודעות, 76 מדרגים, 145 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
ולעולם לא אגיד שאני עושה אותה בכוונה, ואם עשיתי משהו לא בסדר - זה כי אני לא בסדר, ואתקן את זה, וטעיתי. לא עושה את זה בעזות פנים, לא עושה את זה בכוונה, לא עושה את זה עם מחשבה.
אני משער שמעולם אבל מעולם לא למדת תורה אם אתה משווה מזיד לשוגג או לאנוס
משומד להכעיס או משומד לתאבון
תשובה כפרה וקבלה על העתיד
בכל שלב, אדם שקובע שהוא לא שומר ולו מצווה אחת - הוא משומד ונקרא רשע
אין גדר כזה דתי או לא, אלא הולך בדרכי השם או לא
אדם שעושה עבירה באותו רגע הוא רשע - עשה תשובה הוא צדיק
אבל, וזה אבל גדול - אם הוא החליט שמעתה הוא 'משומד לעבירה' - בגרסת הצנזורה, מומר לאותה עבירה - הוא לא כשר יותר, ובוודאי לא יפול עליו שם 'דתי'
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
12122 הודעות, 56 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
או שאולי גם אדם שמתחתן עם אשת איש הוא בסך הכל עושה עברה אחת לפעמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
ובלי לעגל פינות בהתאם לנוחיות האישית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9392 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
5923 הודעות, 21 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
55622 הודעות, 271 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.20
5813 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
האולם איננו בית כנסת או מקום דתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.20
5813 הודעות
בתגובה להודעה מספר 105
וחתמו שיעשו כן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
נדיר למצוא אשה שחשבה כי בעלה יפרנס אותה, ופתאום
הוא ברח לה לכולל, במקרה נדיר כזה זכותה לתבוע אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
95606 הודעות, 365 מדרגים, 597 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.07.22 בשעה 11:31 בברכה, ביריון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
24931 הודעות, 127 מדרגים, 217 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9986 הודעות, 94 מדרגים, מינוס 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
19248 הודעות, 179 מדרגים, 331 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
וַיִּקְרְאוּ אֶל לוֹט וַיֹּאמְרוּ לוֹ אַיֵּה הָאֲנָשִׁים אֲשֶׁר בָּאוּ אֵלֶיךָ הַלָּיְלָה הוֹצִיאֵם אֵלֵינוּ וְנֵדְעָה אֹתָם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.17
8391 הודעות, 115 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.17
4435 הודעות, 52 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
38941 הודעות, 142 מדרגים, 261 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.10
13923 הודעות, 156 מדרגים, 311 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.17
4435 הודעות, 52 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
האמת שהאשכול הזה עוד רגוע יחסית.
תרשום להט"ב בחיפוש ותראה אשכולות עם תגובות שאלוקים ישמור.
אני איש ימין, מאמין בימין, חי את הימין ומתחבר מאוד לרוב הגולשים פה שנמצאים בסקאלה הימנית, יש שיאמרו הקיצונית.
אבל בנושא להט"ב אני חולק עליהם. וכואב לי מאוד לראות אנשים תואמים לי, שחולקים איתי מנעד כה רחב של עקרונות וערכים, משתמשים בביטויים כמו: טרור להטבי, סוטים, חולי נפש וכדומה. זה צורב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.10
13923 הודעות, 156 מדרגים, 311 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
אתה רוטה את המציאות של אחרים במשקפיים שלך בלבד.
גם אני בדעה שמדובר בסטייה (חפש את ההגדרה למילה), גם אני רואה את מה שקורה עם הלהט"ב כטרור על אנשים במדינה (חפש את ההגדרה של טרור), משיחה עם אישה להטבית שחיה עם בת זוגה, הבנתי שגם היא רואה את זה כטרור להט"בי ולכן היא גם לא מניפה את הדגל הצבעוני,
דודה שלי היתה חולת נפש ועשתה הרבה צרות למשפחה במשך עשרות שנים, זה שאמרתי שהיתה חולת נפש אומר ששנאתי אותה?
מספיק עם השלכה של רגשות שלך על אחרים.
יש בי תסכול, כעס, רחמים, פחד מהשלכות של המעשים שלהם, ועוד כמה רגשות,
אבל השנאה, זה במשקפיים של המציאות שלך בלבד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.12.13
5988 הודעות, 20 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.18
2885 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כופים מהמדרגה הראשונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.18
967 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
יכולים בעיקר להרוס לאחרים. בושה וחרפה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
24931 הודעות, 127 מדרגים, 217 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.10
13923 הודעות, 156 מדרגים, 311 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
ועל אנשי הרוח - סופרים, משוררים ואמנים אחרים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
24931 הודעות, 127 מדרגים, 217 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
לא ברור לי איך אפשר להחרים פנטזיונרים שלא מייצרים כלום. הציבור שלהם אולי יכול להחרים אותם בזה שלא יקשיבו להם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.07.22 בשעה 16:04 בברכה, אליצור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.18
967 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לגבי התערבות בית המשפט אני עדיין מתלבט אם נכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
88506 הודעות, 311 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכוון למחאה וחרם אז אין שום בעיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.12.20
3421 הודעות, 46 מדרגים, 84 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה ולהחזיר את המסורת הסבלנית ולהזדכות על הפעילות החובלנית.
גועל נפש
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
55622 הודעות, 271 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
ואם המרחב הציבורי לא מקבל את הדת אז הדת תזוז הצידה ולא תשתמש באלימות. וראיה מדין משרבו רוצחים הסנהדרין גלתה ממקומה בכדי לא לחייב דיני נפשות.
אבל כשלא לומדים הלכה וצורה כמו שצריך ואין אחריות ציבורית אז זו התוצאה. שרבני קיקיונית ומאחזים מוציאים פשקווילים חרמות בשם הדת. את הרבנים האלו לא היינו שומעים בכלל. לא כותבים ספרים ואפס יצירה רוחניתת שומעים אותם בעיקר בקונוטציות שליליות. נגד נגד נגד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
55622 הודעות, 271 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
אין פה פרשנות אחרת.
נכון אין בית דין היום אבל זאת הדת
הדת נועדה למקום ציבורי ומקום פרטי ללא הבדל.
לקרוא לרבנים קיקיוניים רק כי נגד הדעה שלך זה מביך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
גבני קיקיונות אלו רבני המאחזים והגבעות. שים לב שחסר את הרב של פסגות וכוכב יעקב. קוששו להם רבנים מגבעות שילה.
יאאלה חברה. גיהד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
55622 הודעות, 271 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
אני לא חושב שיש רב שיגיד שלהט"בים זה משהו שמסתדר עם הדת.
ושוב אני ואתה באותו דת
זה שלא נוח לך עם פסוק מפורש זאת בעיה שלך - (וגם אני לא מושלם אל דאגה)
או שתחליף דת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
ראשית זו אלימות ופגיעה בפרנסה ללא שום הצדקה של בית דין או משהו כזה. מדובר בשימוש הדת לאלימות ופגיעה בישוב הארץ. זה גזל גמור ושפיכות דמים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
55622 הודעות, 271 מדרגים, 520 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
איזה סמכות יש לך? מי אתה? פוסק הלכות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.18
9392 הודעות, 26 מדרגים, 42 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
ושמרתם את השבת כי קדש הוא לכם מחלליה מות יומת כי כל העשה בה מלאכה ונכרתה הנפש ההוא מקרב עמיה
"וּמְקַלֵּל אָבִיו וְאִמּוֹ מוֹת יוּמָת."
"כִּי אִישׁ אִישׁ אֲשֶׁר יְקַלֵּל אֶת אָבִיו וְאֶת אִמּוֹ מוֹת יוּמָת אָבִיו וְאִמּוֹ קִלֵּל דָּמָיו בּוֹ."
י"וְאִישׁ אֲשֶׁר יִנְאַף אֶת אֵשֶׁת אִישׁ אֲשֶׁר יִנְאַף אֶת אֵשֶׁת רֵעֵהוּ מוֹת יוּמַת הַנֹּאֵף וְהַנֹּאָפֶת."
וְאִישׁ כִּי יַכֶּה כָּל נֶפֶשׁ אָדָם מוֹת יוּמָת."
וְנֹקֵב שֵׁם יְהוָה מוֹת יוּמָת רָגוֹם יִרְגְּמוּ בוֹ כָּל הָעֵדָה כַּגֵּר כָּאֶזְרָח בְּנָקְבוֹ שֵׁם יוּמָת."
ביום שאקרא פוסט עם עוצמות דומות בגין אחת מאלה אשתכנע שהנימוק ההלכתי - ולא שנאת הומואים סתם, עומד ביסוד התגובות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
11572 הודעות, 34 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
שזה גם אחד מ15 איסורי עריות והעונש הוא כרת.
תחשוב כמה נשים לא הולכות למקווה ונשארות בנידה וטמאות כל ימי חייהן.
ועוד לא דיברנו על השבת הקדושה.
זה עצוב לראות כמה אנשים דתיים שמדברים גבוהה גבוהה בשם הדת נגד הומואים, כלל לא מבינים בתורתנו הקדושה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
12122 הודעות, 56 מדרגים, 103 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
18867 הודעות, 51 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ידע כל מצביע בן גביר למפלגת נעם לאן פניהם מועדות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.10
13923 הודעות, 156 מדרגים, 311 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
58856 הודעות, 375 מדרגים, 728 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
14852 הודעות, 152 מדרגים, 300 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מדינה דמוקרטית. אנחנו מבינים.אבל מה המשמעות של מדינה יהודית???
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
9624 הודעות, 70 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
בלעדיה, אין לעם שלנו שום קשר(אפילו לא הכי קטן) לארץ ישראל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.07.22 בשעה 13:19 בברכה, אלסטי-7
ולעשות חרם צרכנים על בעל עסק זה חוסר דרך ארץ. וכשמדובר בעסק בתוך שטחי יהודה ושומרון זה פגיעה במצוות ישוב הארץ. וכשהתורה כביכול מגויסת לעניין זה חילול השם.
וכבר למדנו שעומרי המלך הרשע זכה לבן יושב על כסאו כי בנה עיר בארץ ישראל, אז קל וחומר בעל עסק שאנוס לקיים אירוע מהסוג הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
ובלי קשר לאינוס שלו, אתה לא תאנוס אותו בשם הדת לתת שירות לעוברי עבירה. כי אין בזה שום עניין אמיתי לחינוך ותיקון מציאות אבל מקסימום הפגנה למלחמה בלהטב. כי אם אתה גבר אז תחרים כל מסעדה שנותנת שירות לחללי שבת, או תחרים את שערי צדק שמיילדים ערביות או כל דבר אחר. להיות גבר גדול מול יקב פסגות זה עבריינות ופגיעה בארץ ישראל ותורת ישראל.
דרך ארץ קדמה לתורה ובטח שקדמה ל"רבני" גבעות בנימין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
ינהגו גם במדינת היהודים.
הניסיון להשתיק רבנים תוך ציטוטים מגמתיים מדברי
הנביאים, והתעלמות ממכלול מצוות התורה, יכול לעבוד
רק על עמי ארצות חסרי מושגי-יסוד ביהדות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
כמו כן שישכרו מיילדת לאישה שלהם כי בבתי החולים לא כולם שומרים שבת. וגם אם אפשר אז שיבנו את הבניינים שלהם בידיים וישתמשו בגנרטור כי חברת חשמל מחללת שבת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
מוחה, נעשה שותף לדבר עבירה, ונענש כמוהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.07.22 בשעה 13:20 בברכה, אלסטי-7
התורה לא כופה עצמה על אחרים. יש עונשים להרתעה. ברגע שאין הרתעה אז סנהדרין גולה.
התורה מחנכת. זה מדינה יהודית. חינוך חינוך חינוך.
תורת איראן זה אלימות וכפיה על דת על ידי עונשים של מוות. ולקבור בעל עסק שהשקיע מליוני הלוואות על עסק זה עונש מוות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
9624 הודעות, 70 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
נקבל בעיטה מכאן כמו שקרה כבר פעמיים. אנחנו אפילו לא יותר טובים ממי שהיה כאן לפני שהגענו, (״כי לא בצדקת…״) אלא רק כי נקיים את המצוות, ושלא נטמא את האדמה. וזה בדיוק גם מתקשר לנושא הפוסט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
על הטיפול משפט גר יתום ואלמנה. כלומר על דרך ארץ ומשפט מעוות חרבה הארץ.
וכאשר רבני גבעות מבית הר המור עושים דין ללא משפט ופוגעים בבתי עסק ומנצלים את בורות צאן מרעיתם וזורים חול על עיניהם בפשקוילים סרוחים וחתימות על דברים כאלו נחרבת הארץ.
לא לחינם רב הישוב פסגות מארא דאתרא לא חתום על הפשקוויל. וגם לא רק הישוב כוכב יעקב. שתיקה רועמת כלפי גסות הרוח של רבני גבעות הר המור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
14169 הודעות, 111 מדרגים, 217 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
משכב זכור הוא איסור תורה גמור ואין על כך שום חולק. גם על כך שאסור לחזק ידי עוברי עבירה אין חולק.
האם למחות בהם ואיך למחות - ייתכן שתהיה בכך מחלוקת בין הרבנים. מה בכך? עדיין כולם ודאי מתנגדים לאירוע הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.07.22 בשעה 16:41 בברכה, אלסטי-7
הפכת אותם לעוברי עבירה במזיד ועכשיו הרחבת את האיסור לנותן שירות לדבר עבירה. ולא זו בלבד שאינך יודע מה רמת האיסור בין בני הזוג הלהט"ב. כי אם זה לא כמכחול בשפופרת אז זה כבר לא האיסור החמור מדאורייתא. ואם זה באונס אז לא יודע איך אני הייתי מתנהג וגם אתה לא יודע איך היית מתנהג. אך החוסר רגישות כלפי בני אדם הוא מדהים. אדם כזה עם נטיות הוא לא יותר חמור ממחלל שבת, אבל העבירה הזו זוכה ליחסי ציבור וזו התוצאה.
יתירה מכך אתה גורם לבעל עסק לעבור על החוק ולדפוק את עצמו ב50 אלף שקל. כן. ככה על כל חתונה שיסרב. אז מה בדיוק אתה עושה? את מי אתה מעניש? את הבעל עסק שלא מוכן לעבור עבירה פלילית ולחטוף קנס 50 אלף? וזה לא שבעל העסק הומו, אלא שהוא עשה חתונה לזוג להט"ב שאתה בכלל לא יודע מה רמת העבירה שהם עושים.
ובלי קשר, מי אתה בכלל שתקבע לאנשים מה ללבוש ומה לאכול. איכסה! חברה מגעילה. מי ירצה להיות דתי בחברה מסריחה שכזו שמחרימה בעלי עסקים ומכריחה אותם לעבור על החוק ועל המצפון האנושי. וכל זה מתוך עיוות גמור של מצוות מחאה.
להזכירך הוכיח תוכיח את עמיתך ולא תישא עליו חטא. כשם שמצווה לומר דבר הנשמע כך מצווה שלא לומר דבר שאינו נשמע. זה עבירה. כלומר לומר דבר שאינו נשמע זה עבירה. הרבנים היקרים החתומים מטה חוטאים למצפון ולתורה. כי הדברים שלהם לא נשמעים. זה הפך המוסר שמקובל היום. זה חסר אחריות כי זה גורם לאיבה. ומעל הכל זה חוסר רגישות כלפי בני אדם וזה לא פחות חמור מכל העבירות האחרות שבידם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
11572 הודעות, 34 מדרגים, 45 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
14169 הודעות, 111 מדרגים, 217 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
אתה משווה בין מכירת מזון לארגון "חתונה" להט"בית? נו באמת.
ומי אתה בכלל שמרשה לעצמך לפעור פיך כנגד רבנים? למדת עשירית מהם? שימשת תלמידי חכמים? את סברות הכרס שלך תשאיר לעצמך. דעת תורה תשאיר לרבנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 119
והיתממות כביכול הניצחון הגדול על יקב פסגות יביא לשינוי בעולם ובישראל בפרק שבעלי אולמות לא יסכימו לעשות אירועים להומואים זה בדיחה. כי הבא בתור שלא יתן להומואים לעשות אירוע יחטוף קנס של 50 אלף וככה יחמירו בענישה עד שההזויים האלו ירגעו עם המלחמות דת שלהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
של 50 אלף על כל אירוע שיסורב. מי ישלם להם את הקנס? אתה? הרב בראלי? מי ישלם?
מה שהם עושים זה גזל לכל דבר ועניין. לך תריב עם החוק לא עם בעל העסק.
ובלי קשר לכך הנ"ל, יש פה בני אדם. הומואים לא להכעיס. לא לתיאבון . רוב הסיכוי הומואים לאונס. רוב הסיכוי שלא עושים זאת כמכחול בשפופרת. האנשים האלו יכולים להיות הבן שלי ושלך. איזה חוסר אחריות להתנהג אליהם בניכור שכזה. אני לא אומר להגיע לאירוע. לא הייתי מגיע אבל ללכלך על בעל האולם??? ועוד בשם הדת. איכסה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.9.07
3336 הודעות, 48 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
יתכבדו אלו שלא רוצים שביקב פסגות יהיו חתונות שכאלו וימלאו את היומן של המקום בחתונות וארועים אחרים .וכך לא תהיה בעיה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות, 114 מדרגים, 161 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
הציבור הנאור לא אוהב שמוכרים לו 'לוקשים'
אם ה' הוא האלוהים לכו אחריו, ואם הבעל
לכו אחריו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
50315 הודעות, 130 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.2.21
1675 הודעות, 8 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וממליץ על "סיני" של היקב ומעל לכל על יין "אדום" שלדעתי הוא הטוב ביותר של היקב הזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.20
3393 הודעות, 49 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.22
72 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב חשוב של הרבנים אבל חשוב להדגיש שאיסורי התורה הם בכל העולם ולא רק בנחלת אבותינו ובמכתב יש יותר מידי הדגש על ענין החזרה לארץ אבות. צריך לכתוב שאין לחזק את אלו שעברים על התורה בכל מקום שהוא! ואמנם נכון שלעבור על התורה בארץ ישראל הוא חמור יותר משום שמורד בקב''ה בפלטלין של מלך ועל כך זועק הנביא ישעיהו 'מי בקש זאת מידכם רמוס חצרי'
ואביא בענין ציטוט מדברי מהאנציקלופדיה תלמודית בערך ישיבת ארץ ישראל:
כתבו ראשונים שהעולה לארץ ישראל מחוץ לארץ מוחלים לו על כל עונותיו, ובלבד שיהא פרוש מכאן ואילך ויקיים את המצוות התלויות בארץ, שאם יחטא שם, ייענש יותר ממה שיחטא בחוץ לארץ, כי ה' דורש אותה תמיד, ועיניו והשגחתו בה תדיר, ואינו דומה מורד במלכות בפלטין למורד חוץ לפלטין, וכן נאמר: ולא תקיא הארץ אתכם בטמאכם אתה וגו'. וכן יש מן הראשונים שכתב, שאין ראוי לעלות לארץ ישראל, אלא בעל תורה וירא שמים ומדקדק במצוות. וכתבו אחרונים שהבאים לארץ ישראל ומורדים ופושעים, עליהם הכתוב אומר: ותבאו ותטמאו את ארצי ונחלתי שמתם לתועבה, ונאמר: כי תבאו לראות פני מי בקש זאת מידכם רמס חצרי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
43161 הודעות
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.5.10
6963 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
64671 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
לעומת זאת, לפי האתר של היקב הוא "מתאים לכל סוגי השמחות וכל סיבה למסיבה", אז ברור שהוא לא יכול לסרב לקהילה הגאה בלי לעבור על החוק:
https://psagotwines.com/%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A7%D7%91
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
14169 הודעות, 111 מדרגים, 217 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא נגמר שם טוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.19
2078 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.07.22 בשעה 18:06 בברכה, rpme
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד