צפו ב-0:6 לברצלונה על אינטר מיאמי, מאמן באיירן תקף את הקטאלנים

עדיין ללא רוברט לבנדובסקי שחתם רשמית, החבורה של צ'אבי הביסה ללא בעיה את הקבוצה של דיוויד בקהאם • יוליאן נאגלסמן בראיון ל"בילד" הגרמני: "זה המועדון היחידי שאין לו כסף אבל קונה כל שחקן שהוא רוצה, אני לא יודע איך"

FORT LAUDERDALE, FLORIDA - JULY 19: FC Barcelona players react towards fans after a preseason friendly against Inter Miami CF at DRV PNK Stadium on July 19, 2022 in Fort Lauderdale, Florida. FC Barcelona won 6-0. Michael Reaves/Getty Images/AFP == FOR NEWSPAPERS, INTERNET, TELCOS & TELEVISION USE ONLY ==

אחרי שנה שכללה את עזיבתו של לאו מסי ועונת בלהות בקנה המידה שלה בליגה הספרדית ובליגת האלופות, ברצלונה עושה הקיץ הכל על מנת לחזור לקדמת הבמה של הכדורגל האירופי. הקטאלנים עם מספר פעולות מאחורי הקלעים על מנת לשפר את מצבם הכלכלי, הצליחו לשים את ידם על לא מעט שחקנים חדשים, כשהשאיפה היא להילחם על תואר האליפות ב"לה ליגה" מול ריאל מדריד ולהגיע כמה שיותר רחוק בצ'מפיונס ליג.

הלילה (בין שלישי לרביעי) הגיע ניסוי הכלים הראשון של צ'אבי וחבורתו במסע המשחקים שלהם בארה"ב וזה היה ניסוי מוצלח במיוחד עם 0:6 על אינטר מיאמי, קבוצתו של דיוויד בקהאם. ללא מאמנם שעדיין לא קיבל אישור להיכנס לארה"ב וללא רוברט לבנדובסקי שחתם רשמית על חוזהו לאחר שעבר מבאיירן, בארסה שיחקה נהדר.

מי שבלט אולי יותר מכל, היה שחקן הרכש מלידס, ראפיניה. שחקן הכנף שהצטרף לפני כשבוע בישל לפייר אמריק אובמיאנג את השער הראשון בדקה ה-19, כבש בעצמו בדקה ה-25 והוסיף עוד בישול עד סוף המחצית הראשונה, כשסידר לאנסו פאטי את ה-0:3 בדקה ה-41.

בדקה ה-55 ממפיס דפאי, שעל פי הדיווחים עלול למצוא את עצמו בקבוצה אחרת בקרוב, בישל לגאבי וכבש בעצמו בדקה ה-69 ואת תוצאת המשחק קבע עוסמאן דמבלה בדקה ה-70. בלילה שבין ראשון לשני לבנדובסקי צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו בקלאסיקו מול ריאל שייערך בלאס וגאס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בתוך כך, החלטתו של לבנדובסקי לעזוב את באיירן מינכן אחרי 8 שנים עדיין ממשיכה לעשות ראש בבוואריה. מי שתקף בחריפות את ההתנהלות של ברצלונה הוא לא אחר מאשר מאמן באיירן – יוליאן נאגלסמן. "זה המועדון היחידי שאין לו כסף אבל קונה כל שחקן שהוא רוצה, אני לא יודע איך", אמר נאגלסמן ל"בילד הגרמני", "זה קצת מוזר, קצת משוגע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר