יובל דיין | צילום: קוקו

אחרי הסערה שחוללה: יובל דיין מפרסמת מסר מטעם נשיא ארה"ב

הזמרת והיוצרת ספגה ביקורת חריפה על שהחליטה לדבוק באמונתה ולא ללחוץ את ידו המושטת של ביידן • כעת, היא חולקת סרטון הבהרה של שגריר המדינה בישראל מטעם הנשיא, שבו הוא מודה לה על שירתה ומגלה הבנה לדברים

יובל דיין, שנקלעה לסערה ציבורית וגל של תגובות מרושעות נגדה על בחירתה לשמור נגיעה ולא להיענות להושטת ידו של האיש החזק בעולם, ג'ו ביידן, במהלך הופעה שהעניקה לכבודו בבית הנשיא בשבוע שעבר, מפרסמת כעת (שלישי) בעמודה האישי ברשת החברתית אינסטגרם סרטון שבו טום ניידס, שגריר ארה"ב בישראל, מבטל כל ביקורת או כעס כלפיה מצדו של נשיא המעצמה הגדולה ואפילו מודה לה על שירתה היפה ודבקותה באמונתה.

"תודה עצומה לכל התומכים. מוחלת בלב שלם לכל המלעיגים. לכל מי שדואג לכבוד נשיא ארה"ב ג'ו ביידן - הנה התשובה שלו אליכם. אפשר לחזור ולשמוע את 'לו יהי'", כתבה דיין בחיוך בתחתית הסרטון של ניידס ששיתפה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Yuval Dayan (@yuvaldayan1)

בסרטון המדובר נראה השגריר כשהוא עומד בין דגל ישראל לזה של ארה"ב, ונושא את דבריו מול מצלמה שהוכנה במיוחד עבור התגובה לסערה שהתחוללה. "היי, כאן טום ניידס, שגריר ארה"ב בישראל, אני רוצה לשלוח מסר לך, יובל, שהופעת מול נשיא ארה"ב והנשיא הרצוג בעיבוד יפהפה של 'לט איט בי'. הנשיא העריך כל כך את הופעת. בשם האנשים בישראל ונשיא ארה"ב - ולך שהיית נאמנה לאמונה שלך, תודה בשם העם האמריקאי על שירתך היפהפייה", שיבח טום בניסיון להרגיע את הרוחות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו