2 צפייה בגלריה
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
פרנזי פיירו
(עמרי שטיין)
מכבי חיפה תקיים הערב בסמי עופר את האימון המסכם שלה לקראת משחקה מחר (רביעי, 20:00) מול אולימפיאקוס במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, כאשר עוד קודם לכן הקבוצה תקיים מסיבת עיתונאים בנוכחות המאמן ברק בכר. האחרון עדיין לא נעול על ההרכב הסופי והמערך שיעלה מול היוונים.
אם עד עכשיו היה נדמה שבכר יעלה במערך של שלושה בלמים, הרי שאתמול למשל באימון הערב המאמן תרגל קו הגנה של ארבעה שחקנים שכולל את דניאל סונדגרן, בוגדן פלאניץ', שון גולדברג ופייר קורנו. בקישור תורגלו נטע לביא, עלי מוחמד שזוכה לקרדיט על פניו של מוחמד אבו פאני, וצ'ירון שרי.
בחלק הקדמי תורגלו עומר אצילי ודולב חזיזה, כאשר ניקיטה רוקאביצה ודין דוד תורגלו לסירוגין, מה שאומר שפרנזי פיירו צפוי לפתוח בספסל. ההחלטה להעדיף את עלי מוחמד באה בעיקר כתוצאה מהמשחק הטוב שהציג באלוף האלופים. במכבי חיפה טוענים שלמרות התרגול, ייתכן שאין זה סוף פסוק מבחינתו של המאמן שעשוי לשנות בכל רגע נתון את המערך.
הוא בכלל כדורסלן? צפו בדאנקים של פיירו
בעניין בוגדן פלאניץ' אין תזוזה. הירוקים עומדים על שלהם ולא מוכנים לשחרר את השחקן אלא אם א.א.ק אתונה תשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 1.8 מיליון אירו, דבר שקשה להאמין שיקרה במיוחד כאשר היוונים הציעו מיליון אירו ונדחו. יחד עם זאת, למדנו כבר שאצל היוונים הכול יכול לקרות והם מפעילים לחץ על השחקן.
בתוך כך, ניתאי גרייס חתם אמש על חוזה אצל הירוקים. הוא גדל במכבי פתח תקווה ושיחק בעונה האחרונה באודינזה. ישתייך לקבוצת הנוער של המועדון.
2 צפייה בגלריה
יוג'ין אנסה עם בוגדן פלאניץ'
יוג'ין אנסה עם בוגדן פלאניץ'
יוג'ין אנסה עם בוגדן פלאניץ'
(רדאד ג'בארה)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.