1 צפייה בגלריה
אריק טן האח. יחזור לשתף פעולה עם מרטינס?
אריק טן האח. יחזור לשתף פעולה עם מרטינס?
אריק טן האח. יחזור לשתף פעולה עם מרטינס?
(רויטרס)
אריק טן האח עומד בפני אחד האתגרים הכי גדולים בכדורגל העולמי – להחיות מחדש את מנצ’סטר יונייטד אחרי שנים של קיפאון, למעשה מאז עזיבתו של אלכס פרגוסון. בראיון ל’סקיי ספורטס’, המאמן ההולנדי שהגיע בקיץ מאייאקס דיבר על מספר סוגיות, ביניהן, איך לא, כריסטיאנו רונאלדו שנחוש לעזוב, והצירוף של פרנקי דה יונג מברצלונה.
"כריסטיאנו רונאלדו לא למכירה” הבהיר טן האח. “הוא בתכניות שלי ואני מצפה לעבוד איתו. המצב עדיין זהה. אני מעודכן היטב - יש לו גם אופציה לעונה נוספת. יש סיכוי שגם יישאר עוד שנים רבות במנצ’סטר יונייטד”.
כשנשאל על פרנקי דה יונג, שעדיין מסרב לעזוב את ברצלונה על פי הדיווחים, אמר המאמן: “אנחנו מחפשים שחקן שיוכל לשחק בצורה טובה ולהחזיק את הכדור, אבל זה חייב להיות השחקן הנכון. אין הרבה בתפקיד הזה שמסוגלים לענות על הדרישות של מה שאנחנו צריכים. הייתי שמח אם היינו יכולים לסגור את הסגל בשלב מוקדם יותר”.
על ההחתמה האחרונה של הבלם ליסנדרו מרטינס אמר: “ניתחתי את עמדת הבלם השמאלי במנצ’סטר יונייטד בשנה האחרונה, יש לו רגל שמאל וזה ייתן לנו יתרון אדיר גם בהחזקת הכדור וגם בהגנה. בנוסף, הוא גם יביא ‘רוח’ דרום אמריקאית”.
בקרוב במילאן? המיטב מהעונה של סוארס