3 צפייה בגלריה
אלי בבייב
אלי בבייב
אלי בבייב
(חגי מיכאלי)
אלי בבייב שלח היום (שני) באמצעות עורכי דינו שי אליאס ודורית לרנר, מכתב התראה לקבוצתו לשעבר הפועל רמת גן. במכתב נטען כי האורדונים לא שילמו לקשר הקבוצה את מלוא השכר בעונת 2020/21 וכן לא שילמו לו בכלל על העונה החולפת.
בבייב הגיע לרמת גן בינואר 2021 ממכבי פ”ת, כשהוא היה אמור להרוויח בחמשת החודשים שנותרו לעונה 93,750 ש”ח. אולם, השחקן טוען במכתבו שבפועל שולמו לו אך ורק 62,500 ש”ח והיתרה (31,250 ש”ח) מעולם לא הגיעה. בנוסף, בעונה החולפת היה אמור בבייב להרוויח 22,000 לחודש, שהם 220,000 למשך העונה, אך גם במקרה הזה הכסף לא הגיע לחשבונו.
עוד נכתב, שב-28 לאוגוסט 2021, בתחילת העונה החולפת, פוטר הקשר באופן לא חוקי ללא כל שימוע. בבייב דרש במכתבו את מלוא הכסף באופן מיידי, כשהוא הזהיר את האורדונים מפני תביעה ראשונית על סך 350,000 ש”ח. למרות האזהרה וההאשמות החמורות, השחקן ציין במכתב כי הוא “נכון לקיים פגישה כדי לדון בעניין ברוח טובה”.
3 צפייה בגלריה
אלי בבייב במעמד החתימה
אלי בבייב במעמד החתימה
אלי בבייב במעמד החתימה
(מערכת ONE)
בתוך כך, לאחר צירופם של בן מיזן, לירן אלמליח והזר כריס דיוויד בשבוע האחרון, הקבוצה של רוני אוואט רשמה חיזוק משמעותי נוסף בדמות הקשר רז כהן, שחתם באמצעות סוכנו אפי סופר. כהן בן ה-27, אשר גדל בהפועל כפ"ס, שיחק בעונה שעברה בהפועל עפולה, כאשר בעברו גם קדנצייה בהפועל ת"א ובהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.
3 צפייה בגלריה
רז כהן ואפי סופר
רז כהן ואפי סופר
רז כהן ואפי סופר
(מערכת ONE)