1 צפייה בגלריה
אסטריט סלמאני וגיא פרימור
אסטריט סלמאני וגיא פרימור
אסטריט סלמאני וגיא פרימור
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
רגע לפני שהיא פותחת את המסע האירופי, הפועל באר שבע מודיעה על רכש גדול. אסטריט סלמאני הקוסוברי חתם היום (שני) לשלוש שנים באופן רשמי ויצטרף לחלק ההתקפי המתגבש של אליניב ברדה לקראת המפגשים מול דינמו מינסק. אגב מינסק נחתה בישראל לקראת שהייה של 12 ימים בישראל לקראת צמד משחקי הקונפרנס ליג בטוטו טרנר נגד הפועל באר שבע.
חלוצה החדש של הקבוצה מבירת הנגב חווה עונה נהדרת בשנה שעברה אצל האמרבי משבדיה, כשכבש 18 שערים ובישל תשעה נוספים ב-38 הופעות בכל המסגרות. כולל חמישה שערים ושני בישולים בשש הופעות בקונפרנס ליג. בנוסף, בעונה בשבדיה שכבר החלה הספיק לכבוש שני שערים ב-13 הופעות.
ברדה רצה מאוד את סלמאני וכעת קיבל את מבוקשו. באר שבע תעביר לקבוצתו הקודמת מיליון אירו על החלוץ, שיחתום לשלוש שנים. הקוסוברי ישתכר בכ-300 אלף אירו לעונה ללא בונוסים. כאשר כל העסקה מוערכת בכמעט שני מיליון אירו לכל התקופה. מדובר בהשקעה גדולה מבחינתה של אלונה ברקת, שמראה כי היא מוכנה להכניס את היד עמוק לכיס כדי לבנות קבוצה משודרגת שתתמודד על תארים העונה.
סלמאני אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד לפתוח פרק חדש בקריירה שלי ורוצה להודות לצוות המקצועי והניהולי על האמון בי. שמעתי הרבה על המועדון והאוהדים הנפלאים ואני מצפה בקוצר רוח לפגוש אתכם ביום חמישי".
מנכ"ל המועדון, גיא פרימור: "אני מברך את אסטריט על הצטרפותו למועדון. עבדנו רבות מאחורי הקלעים מנת שהעסקה הזו תצא לפועל ואני בטוח שאסטריט יהווה תוספת כוח משמעותית לחלק ההתקפי שלנו העונה. אני מאחל לו הצלחה רבה".
בנושא אחר, נחתם הסכם חסות עם חברת מטרופולין לעונת המשחקים 22/23. חברת מטרופולין, אשר מלווה את הפועל באר שבע כבר 15 שנה, תמשיך לתת חסות למועדון. ההסכם נחתם בין הנהלת החברה לבין הנהלת המועדון והוא ממשיך שותפות ארוכת שנים. במסגרת החסות בין היתר ילווה אוטובוס של מטרופולין את הקבוצה והשחקנים למשחקי העונה.
אליניב ברדה לאחר הניצחון