2 צפייה בגלריה
מחמוד ג'אבר עם הכדור
מחמוד ג'אבר עם הכדור
מחמוד ג'אבר עם הכדור
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
בצל ההכנות למשחק הראשון מול אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות, מכבי חיפה התבשרה היום (שני) על מצבו של מחמוד ג’אבר: הקשר עבר אתמול צילום MRI והתברר שהוא ייעדר למשך 4-6 שבועות עקב שבר דחיסה קטן בראש הירך. זאת אחרי שתחילה העריכו היעדרות של 3-4 שבועות.
ג'אבר היה מתוכנן לפתוח במשחק מול היוונים והיעדרותו תאלץ את ברק בכר לעשות חשיבה לגבי ה-11 שיעלו. על פי המסתמן, בכר שנהג לשחק לאורך כל המשחקים עד כה בקו של ארבעה שחקנים, יעלה הפעם במערך של שלושה בלמים כאשר המגן דניאל סונדגרן, בוגדן פלאניץ' ושון גולדברג יאיישו את העמדה האחורית.
בכנפיים אמורים לשחק דולב חזיזה כקיצוני על קו ימין ופייר קורנו על קו שמאל. בקישור המקום של נטע לביא ושל צ'ירון שרי מובטח, כאשר השאלה המרכזית היא מי מבין השניים מוחמד אבו פאני או עלי מוחמד יפתחו. עלי מוחמד היה המצטיין מול הפועל באר שבע ומכאן ההתלבטות.
2 צפייה בגלריה
דניאל סונדגרן
דניאל סונדגרן
דניאל סונדגרן
(רדאד ג'בארה)
בכר שאמור לעלות במערך של 3:5:2 צפוי לפתוח בחלק הקדמי עם עומר אצילי ודין דוד כשני שחקני התקפה כאשר צ'ירון שרי יתופקד מתחת לחלוצים, ובמקרה כזה פיירו יפתח על הספסל. בחיפה מנסים לרומם את רוחו של החלוץ ומשוכנעים שהדרך היחידה של פיירו להוכיח את יכולתו היא לכבוש מול היוונים.
בנוסף, סאגת בוגדן פלאניץ' עדיין מטרידה לא מעט אוהדים שרוצים לראות את הבלם חותם לעוד מספר שנים. פלאניץ' רוצה להישאר בשורות הירוקים וכמו במקרה של עומר אצילי, גם הפעם נראה שהצדדים יגיעו לעמק השווה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
הוא בכלל כדורסלן? צפו בדאנקים של פיירו