2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי חוגג מול ריאל מדריד
רוברט לבנדובסקי חוגג מול ריאל מדריד
רוברט לבנדובסקי חוגג מול ריאל מדריד
(רויטרס)
המעבר הגדול של הקיץ סוף סוף הושלם, כאשר רוברט לבנדובסקי עבר לשורות ברצלונה ויקווה להצעיד אותה להצלחה ולחורר רשתות בדיוק כמו שעשה בבאיירן מינכן. ובינתיים, אורח מוכר שהגיע אל מחנה האימונים של בארסה במיאמי והתפנה לדבר בעיקר על הרכש הנוצץ של הקטלונים הוא שחקן העבר של המועדון ואגדת נבחרת בולגריה – חריסטו סטויצ’קוב.
“אני מאוד שמח על ההחתמה הזו. הוא כובש שערים נהדר שמביא הרבה איכויות שונות, לא רק בתוך הרחבה. הוא נע הרבה ועובד קשה. עם הסגל הזה בארסה הולכת לזכות בלה ליגה, אני אומר את זה מעכשיו עוד לפני שזה מתחיל”, אמר סטויצ’קוב שהוסיף: “זאת החתמה מעולה כי בארסה הייתה זקוקה לכובש שערים. עכשיו יש אותו, את אובמיאנג, אנסו פאטי, פראן טורס ואוסמן דמבלה שרק האריך חוזה – אני מאוד מעריך את העבודה הזו של ג’ורדי קרויף”.
הבולגרי השיב באשר לשאלה האם יהיו בעיות קנאה בחדר ההלבשה ואמר: “רוברט (לבנדובסקי) מבוגר מכדי לקנא, הוא יכול להיות אבא לשחקנים האלה. אלכסנקו הניף את גביע אירופה בגיל 34, ליאו מסי בן 34 – לרוברט יש הרבה איכות והוא ימשיך להראות את זה. זה לא קל לעזוב את באיירן אחרי כל כך הרבה שנים, מה שהוא עשה עבור באיירן הוא מרהיב. הוא יכבוש הרבה שערים ויגרום להרבה כאבי ראש”.
2 צפייה בגלריה
חריסטו סטויצ'קוב בברצלונה
חריסטו סטויצ'קוב בברצלונה
חריסטו סטויצ'קוב בברצלונה
(רויטרס)
סטויצ’קוב לא שכח לנצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את היריבה המרה ריאל מדריד וחלק מאוהדיה שטוענים שבארסה החתימה שחקן בשלהי הקריירה: “כשהיה בדורטמונד הם ‘קיבלו’ ממנו ארבעה שערים, בוא נראה אם הם ימשיכו לצחוק”. חלוץ העבר המשיך לעקוץ כשטען ש”אלה החיים” באשר לעובדה שקיליאן אמבפה בחר להישאר בפאריס סן ז’רמן ולא הגיע לריאל.
סטויצ’קוב נשמע מעט יותר ביקורתי באשר להארכת חוזהו של אוסמן דמבלה בקטלוניה כשטען: בוא נראה מה הוא יעשה, תמיד אמרתי שיש לו הרבה איכויות. הוא עולה 150 מיליון אירו ונפצע כל כך הרבה, נראה אם הוא יתעורר”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
ישאר בבארסה? המיטב של ממפיס העונה