1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
(רדאד ג'בארה)
בשורות טובות לבית”ר ירושלים. מליאת הרשות לבקרה תקציבית שהתכנסה היום (ראשון), כדי לדון בעניין הקבוצה, החליטה פה אחד להעניק ארכת זמן נוספת להעמדת התקציב לעונה הבאה, עד ליום ראשון הבא, 24.7 בשעה 12:00. משמעות הדבר שלצהובים-שחורים יש שבוע נוסף כדי להסדיר את ענייני מכירת המועדון ולהישאר בליגה.
בהודעה שנמסרה מטעם הבקרה נאמר כי “הבקרה תעביר לקבוצה את נתוני התקציב הריאליים, לרבות התייחסויות לפערים הקיימים בין סעיפי התקציב שהציגה הקבוצה לבין הסכומים המאושרים על ידי הבקרה. ככל ולא יתקבלו הנתונים במלואם עד ליום ראשון, וככל שהנתונים שיתקבלו לא יניחו את דעתה של יו"ר הבקרה לצורך אישור תקציב הקבוצה, הדבר יגרור את ירידת הקבוצה באופן אוטומטי לליגה לאומית ביום ראשון, ללא צורך בהחלטה נוספת של מליאת הרשות לבקרת תקציבים”.
עוד נכתב: “בהתאם לסעיף 18ב׳(1): כל הרואה עצמו נפגע מהחלטת מליאת הרשות רשאי להגיש לנשיאות בית הדין העליון בקשה לרשות לערעור תוך 48 שעות מיום מתן החלטת מליאת הרשות. ניתנה רשות ערעור, תקבע נשיאות בית הדין העליון הרכב מקרב חברי בית הדין העליון, אשר ידון בערעור ויראו את נימוקי הבקשה לרשות לערער כנימוקי הערעור. למען הסר ספק, ניתן לערער על החלטה זו תוך 48 שעות מהיום”.
מה עדיף לבית"ר - רכישה או ירידת ליגה?