2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(אינסטגרם)
ברצלונה הצליחה סוף כל סוף לשים את ידה על רוברט לבנדובסקי, כאשר החלוץ הפולני יחתום על חוזה לשלוש שנים פלוס אופציה וירוויח תשעה מיליון אירו נטו לעונה. ב’מארקה’ חשפו את ה”סודות” של הכוכב שעזב את באיירן מינכן, החל מהדיאטה, דרך אשתו ועד להונו הכספי.
לפולני יש תפריט קפדני באוכל, שנקרא “תפריט הפוך”. הוא מתחיל קודם כל בקינוח, כמו למשל בראוני שוקולד, לאחר מכן הוא צורך בשר או דגים ומסיים במרק או סלט. הוא תמיד אוכל טונה לארוחת בוקר ונמנע ממאכלים שמכילים גלוטן או לקטוז.
חלק מההצלחה שלו ניתן לייחס לאשתו אנה, בוגרת אקדמיה לחינוך גופני ותזונאית. היא הייתה לוחמת קראטה וכיום יש לה עסק משלה בתחום התזונה וכן ערוץ יוטיוב שעוסק בכושר. לפעמים השניים מעלים אימונים משותפים שלהם ברשתות החברתיות. השינוי בהרגלים סייע ללבנדובסקי להבקיע למעלה מ-40 גולים בעונה בשבע השנים האחרונות.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
בעיתונות הגרמנית הדגישו לאחרונה גם את הונו של השחקן, שמשמש כבעלים של מותג בגדי ספורט שמלביש את הנבחרת האולימפית של פולין, והוא אף שגריר של מותגי אופנה וטכנולוגיה שונים. לפי פורבס, הונו של לבנדובסקי מוערך ב-85 מיליון דולר, כאשר 30 מיליון מהם הרוויח ב-2020, אחת מהעונות הגדולות בקריירה שלו.
הפולני משיג כעשרה מיליון אירו לשנה מספונסרים שונים שלו, בבאיירן מינכן הוא השתכר ב-12 מיליון אירו נטו לעונה ובבארסה הוא יורד אמנם לתשעה מיליון, אך בחוזה ארוך טווח כמו שקיבל בקבוצה של צ’אבי, זה בוודאי ישתלם לו.
בארסה מחכה: צפו בלבנדובסקי נפרד מבאיירן