2 צפייה בגלריה
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
בוגדן פלאניץ'
(לילך וויס-רוזנברג)
במקביל למאמצים בחיפוש אחר בלם נוסף לסגל, במכבי חיפה ממשיכים לעסוק במשא ומתן מול בוגדן פלאניץ', שרוצה שדרוג בשכרו ונראה שאם לא יהיו הפתעות של הרגע האחרון, הירוקים ישדרגו את שכרו של הבלם ב-15 אחוז לעומת העונה הקודמת. משמעות הדבר שהחוזה יעמוד על חצי מיליון דולר לעונה, קרי מיליון דולר נטו לשנתיים. מדובר בשכר גבוה מאוד ביחס לתקופתו של ברק בכר בכרמל.
א.א.ק אתונה הגישה לאלופה הצעה רשמית של מיליון אירו עבור פלאניץ’, כשהיוונים הגישו לו חוזה גבוה מאוד בסך 2.1 מיליון אירו לשלוש שנים. במכבי חיפה מאמנים ומקווים שבסופו של דבר השכל הישר יגבר והבלם, שהפך לאחד מעמודי התווך של הקבוצה, יסכים להצעה שהוגשה עבורו ויישאר בכרמל.
בתוך כך, נשלמות ההכנות למשחק אלוף האלופים מחר (שבת) ב-20:30 מול הפועל ב"ש. בכר מתכוון להעמיד את ההרכב החזק ביותר העומד לרשותו ולבצע את כל החילופים האפשריים, על מנת לחלק את הכוחות והעומסים לקראת המשחק מול אולימפיאקוס, ביום רביעי במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. לרשות המאמן יש סגל מלא, כשאתמול חזר לאימונים מלאים השוער רועי משפתי שהתאושש מפציעה.
2 צפייה בגלריה
רועי משפתי
רועי משפתי
רועי משפתי
(שחר גרוס)
ברק בכר לא תרגל את ההרכב למשחק, אבל כאמור הוא צפוי לפתוח עם הרכב חזק ונראה שיעלה את ה-11 שפתחו מול ויטסה ארנהם, כשההתלבטות היחידה היא בין דולב חזיזה לדין דוד. גם הקהל כבר מתרגש לקראת הופעת הבכורה של האלופה ולקראת המשחק בסמי עופר צבאו אלפי האוהדים על הכרטיסים שהוקצו לטובתם ולעת עתה נותרו פחות מ-2,000 כרטיסים לאוהדים הירוקים.
ההרכב המשוער: ג’וש כהן, דניאל סונדגרן, בוגדן פלאניץ’, שון גולדברג, פייר קורנו, נטע לביא, מוחמד אבו פאני, צ’ירון שרי, עומר אצילי, פרנזי פיירו ודולב חזיזה (דין דוד).
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
מסע"ת מכבי חיפה לקראת "אלוף האלופים"