2 צפייה בגלריה
שחקניות צרפת חוגגות לצד שחקניות בלגיה המאוכזבות
שחקניות צרפת חוגגות לצד שחקניות בלגיה המאוכזבות
שחקניות צרפת חוגגות לצד שחקניות בלגיה המאוכזבות
(רויטרס)
טורניר יורו הנשים שנערך באנגליה המשיך גם הערב (חמישי) עם צרפת, שניצחה 1:2 את בלגיה והבטיחה את העפלתה לשלב רבע הגמר. הצרפתיות שהביסו את איטליה במחזור הפתיחה, המשיכו את היכולת הטובה והבטיחו את המקום הראשון בבית ד’. עוד קודם לכן, איסלנד ואיטליה נפרדו ב-1:1 ופספסו הזדמנות יקרה לשפר עמדותיהן לקראת המחזור האחרון בשלב הבתים.

צרפת – בלגיה 1:2

הצרפתיות פתחו את המשחק בצורה טובה, כשכבר לאחר שש דקות, קדידאטו דיאני, שחקנית פאריס סן ז’רמן, כבשה את הראשון לזכות נבחרתה. ג’ניס קיימן השוותה את התוצאה עבור הבלגיות בדקה ה-36, אך גריג’ אמבוק, שחקנית ליון, הפכה את התוצאה על סף סיום המחצית הראשונה בתום מהלך קבוצתי נאה. בדקה ה-90, וונדי רנארד קיבלה הזדמנות לכבוש את השלישי מפנדל, אך רשמה החמצה כפולה לאחר שלא כבשה מהנקודה הלבנה ובעטה את הריבאונד החוצה מול שער ריק לחלוטין. בסיום – 1:2 לצרפת.
צרפת שפתחה את היורו בצורה נפלאה לאחר שהביסה 1:5 את איטליה, תפסה את המקום הראשון בבית ד’, כשבמאזנה שש נקודות, ולמעשה הבטיחה את השתתפותה בשלב הבא של הטורניר, שם כבר מחכות אנגליה וגרמניה. מנגד, בלגיה נותרה במקום השלישי עם נקודה אחת בלבד, זאת לאחר השוויון 1:1 מול איסלנד במשחק הקודם ותקווה לגבור על האיטלקיות במחזור הבא בכדי להעפיל לרבע הגמר.
2 צפייה בגלריה
ולנטינה ברגמסקי חוגגת את שער השוויון
ולנטינה ברגמסקי חוגגת את שער השוויון
ולנטינה ברגמסקי חוגגת את שער השוויון
(רויטרס)

איסלנד – איטליה 1:1

כעבור שלוש דקות של משחק, ערבוביה ברחבת איטליה כתוצאה מהוצאת חוץ, הגיעה לרגלה של קרולינה ליה ויליאמסדוטיר, שחקנית באיירן מינכן, שהצליחה לשלוח את הכדור לפינה העליונה של השער ולקבוע יתרון מוקדם. בדקה ה-62, ולנטינה ברגמסקי, שחקנית מילאן, הצליחה להשוות את התוצאה ל-1:1, שנשארה בעינה עד לסיום המשחק.
בעקבות כך, איסלנד פספסה הזדמנות יקרה לעלות באופן זמני למקום הראשון בבית ד’, ולאחר שסיימה ב-1:1 את משחק הפתיחה נגד בלגיה, היא כעת מוצבת במקום השני עם שתי נקודות בלבד. האיטלקיות לעומת זאת, הצליחו להתאושש מהתבוסה 5:1 לנבחרת צרפת, השיגו את הנקודה הראשונה שלהן במפעל ויקוו להפתיע במשחק הבא נגד הבלגיות.