2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
הגעתו של רוברט לבנדובסקי לברצלונה מתקרבת מיום ליום. הגרמנים צפויים לקבל את הצעת הקטלונים עבור הכוכב. בתקשורת הפולנית חשפו את המספרים מאחורי המעבר, כאשר בארסה עשויה לשלם קרוב ל-200 מיליון אירו כולל הכול: דמי מעבר, משכורת ועמלה לסוכן פיני זהבי, שהגובה שלה לא פורסם.
השחקן יחתום לשלוש שנים, פלוס אופציה לעונה רביעית שתהיה תלויה בביצועיו בעונתו השלישית. הוא צפוי להרוויח לא פחות מ-30 מיליון אירו ברוטו לעונה (15 נטו). באיירן מינכן צפויה לקבל עבורו בסופו של דבר 50 מיליון אירו ועוד חמישה בבונוסים, כך שסכום המעבר יעמוד בסך הכול על 55 מיליון אירו.
בסופו של דבר, בארסה צפויה לשלם בין 160 ל-170 מיליון אירו סך הכול על עסקת החלוץ שיהיה בן 34 בקרוב, כאשר עדיין לא ידועה העמלה שירוויח סוכנו, אך בתקשורת משערים שבסך הכול הסכום צפוי להגיע כאמור לכ-200 מיליון אירו כולל הכול. הכוכב אמנם הצטרף לאימוני באיירן, אבל בבארסה כבר רוצים שיהיה חלק ממסע הקבוצה לארצות הברית מסיבות שיווקיות.
2 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(רויטרס)
הקטלונים חולמים לשדר לאירופה שהם חזרו ואין ספק שצירופו של לבנדובסקי יסייע לכך. ב’בילד’ בינתיים מדווחים ששחקני באיירן וצוות האימון “לא בטוחים כיצד להתייחס לחלוץ”, כאשר זה איחר בפעם השנייה ברציפות לאימון. גם הסגל של אלופת גרמניה וגם המאמן יוליאן נגלסמן מבינים שעזיבת הכוכב היא בלתי נמנעת, מה שיוצר אי נוחות בסביבת האדומים, שכן החבל מתחיל להתהדק. השאיפה היא לסיים את הסאגה עד סוף השבוע.
בארסה תחכה? לבנדובסקי חוזר לאימון באיירן
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.