1 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
משה חוגג
(אורן בן חקון)
משה חוגג ממשיך לעמוד במרכזן של תביעות אזרחיות, והפעם הוגשה לבית המשט המחוזי בת"א בתביעה נגד חוגג, חברת סינגולריטים, חברת סטוקס שבבעלותו, ועוד אנשים בהם עדי שלג. האחרון היה בעבר מנכ"ל ושותף לשעבר בקרן ההשקעות סינגולריטים של חוגג. שלג היה בעבר עד מדינה בפרשת הרצת המניות בא.די.בי וחשוד בפרשת סינגולריטים.
התובע, סטיבן נראיוף, תושב ארצות הברית, טוען ל"תרגיל "עוקץ" ומרמה בסדרי גודל של עשרות מיליוני דולרים שביצעו הנתבעים יחד במכוון כלפי משקיעים, וביניהם התובע, וזאת באמצעות אשליה של "מיזם" בשם סטוקס שגייס כספים מאותם משקיעים באמצעות הנפקת מטבעות קריפטוגרפים, ואשר בדיעבד התחוור כי מדובר בלא יותר מאשר מצגי שווא שכל תכליתם הייתה לגזול מהמשקיעים את כספם.
בפועל, התחוור כי כספי המשקיעים במיזם זלגו מתוך המיזם לשימושים פרטיים שונים ומשונים של הנתבעים, בראשות חוגג. מטעמו של משה חוגג נטען כי: "למדנו על התביעה מפניית כלי התקשורת וטרם קיבלנו את כתב התביעה לידינו. לכשנקבלה, נלמד את הכתוב בה ונגיב כמקובל בבית המשפט".
בסביבתו של חוגג עוד טוענים כי: "הוא לא עשה כלל עסקים עם סטיבן בחברה הזו". עוד טענו בסביבתו של חוגג: "סטיבן תובע מלא פרויקטים בכל העולם, דרום קוריאה, יפן ואמריקה".