8 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', הופיע היום (רביעי) לראשונה בפני התקשורת מאז שמונה בחזרה לתפקיד בקריית שלום. כזכור, הצהובים החזירו בקיץ את המאמן הסרבי בחוזה לשנתיים, אולם החליטו שלא לעשות מסיבת עיתונאים להצגתו לפני היציאה למחנה האימונים במירלו כשאחת הסיבות הייתה הרצון שלהם שלא להעמיד אותו בפני שאלות על ערן זהבי, שכידוע, חתם והצטרף לקבוצה בלילה שלפני ההמראה להולנד.
איביץ' מתייצב בפני התקשורת למסיבת העיתונאים הראשונה לעונה הזו והיא נקבעה לאצטדיון בלומפילד, המקום בו יתקיים משחק האירופאיות מול מכבי נתניה ביום חמישי ב-20:00. המסע”ת הועברה בשידור חי באתר.
“אני שמח להיות פה, אני אדם שמסתכל קדימה ולא על העבר. אפשר לזכור את מה שהיה, אבל מעכשיו צריכים לחשוב על היום ועל מחר. זה מה שאני אוהב לעשות בעבודה שלי ועם השחקנים שלי. בשבועות האחרונים, מהיום הראשון שבו התחלנו לעבוד, שוחחתי בפתיחות עם השחקנים ואמרתי להם שכל מה שהיה שייך לעבר. אנחנו יודעים איפה אנחנו ואיזה מועדון אנחנו מייצגים, ויודעים מה החובות שלנו”, אמר איביץ’.
איביץ' מדבר על חזרתו למכבי ת"א ועל ההמשך
המאמן הוסיף: “צריכים לתת כל יום את הטוב ביותר שלנו, גם צוות האימון, גם ההנהלה, כולם. כולם רוצים את הטוב ביותר עבור המועדון. הקבוצה ברמה טובה, היא מאורגנת וזה טוב לכולם. אני לא אבטיח שום דבר, רק שנעבוד קשה. ראיתי שזה רגע נכון לחזור, צריכים להביא תוצאות בכל משחק, אני מוכן לזה, אעבוד עם הסגל ואנשי המועדון שקרובים אליי מהיום הראשון. נציב מטרות ונעבוד קשה.
כרגע אנחנו בתהליך, אנחנו רוצים ליצור זהות. קבוצה לא יכולה לחיות בלי זהות, כל קבוצה צריכה את זה. בכל יום אנחנו משתפרים, זה מה שאנחנו רוצים לעשות. אנחנו עובדים שלושה שבועות, זה הרביעי ויש משחק רשמי ראשון. נהיה מוכנים, אנחנו עדיין לא במאה אחוז כי זה עדיין קדם עונה, אבל כל משחק ובמיוחד המשחק הרשמי הראשון חשובים. אנחנו רוצים להתחיל טוב ולתת את הטוב ביותר כדי לעשות תוצאה טובה”.
8 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
על משחק ההגנה של הקבוצה: “התוכנית שלי היא לעבוד קשה, באופן יומיומי על המגרש ומחוצה לו. ננסה למצוא את הדרך הטובה ביותר לשחק ולעשות הגנה. אני מסכים שלספוג 38 שערים זה יותר מדי עבור קבוצה שרצה לאליפות. זה הכדורגל, אלו המשחקים ובכדורגל הכול אפשרי. גם הקבוצות הגדולות בעולם סופגות לפעמים יותר מזה. אנחנו רוצים להשתפר בכל עמדה במגרש, ההתקפה מתחילה מהשוער וההגנה מהחלוץ, זו הפילוסופיה ונעבוד על זה”.
על הפערים עם מכבי חיפה והפועל באר שבע: “מכבדים את כל היריבות שלנו, כולנו חושבים על זה שכל קבוצה תילחם עבור עצמה. אני מאמין שיש לנו סגל טוב. כמובן שעדיין לא השלמנו את הסגל, מחפשים להתחזק ונמצאים במשא ומתן עם כמה שחקנים. אנחנו רוצים לסיים את הבנייה בהקדם, אבל זה לא אפשרי מכל מני סיבות. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים. אני לא אוהב להביא שחקנים רק כדי להביא, גם ברק, אנחנו רוצים למצוא שחקן שיהיה טוב מספיק כדי לעשות את ההבדל עבורנו, במיוחד כשמדובר בזרים, שצריכים להיות טובים יותר. אני מאמין שבקרוב שחקנים יגיעו”.
8 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
ולאדן איביץ'
(רדאד ג'בארה)
“לפני שנתיים הייתה זהות בקבוצה, אני לא אומר שעכשיו אין, אבל כל מאמן עובד על זהות. אני מאמין שזה ייתן לנו הצלחה, ננסה להעביר את זה הלאה לשחקנים. הצעירים? הם כמעט זכו באליפות אירופה, צפיתי בגמר, הגיע לישראל לזכות. בהארכה קרה מה שקרה, אבל אחרי 90 דקות הגיע לישראל לזכות. הם עשו טורניר פנטסטי וברכות לכולם. אני שמח מאיך שהשחקנים שלנו נראו, היה להם שבוע חופש ועכשיו הם רוצים להשפיע על הקבוצה ולשחק. אני אוהב לעבוד עם שחקנים צעירים שצריכים להלחם על מקומם. אם הם יראו לי שמגיע להם לשחק, הם ישחקו”, הוסיף.
על השילוב של ערן זהבי, סטיפה פריצה וג’ורג’ה יובאנוביץ’ מקדימה: “מבחינתי זה טוב שיש חלוצים איכותיים. כמובן שזה כאב ראש למאמן, אבל זה כאב ראש חיובי. כולם יודעים מי זה ערן זהבי ואני שמח שהוא איתנו. שמעתי עליו ועל מה שהשיג, עד עכשיו הוא עשה את מה שעשה בזכות המנטליות שלו והעבודה הקשה, אז טוב שהוא איתנו. הוא יודע שהוא אחרי ניתוח ואנחנו לא רוצים לגרום לו לחזור כמה שיותר מהר, הוא צריך זמן להכין את עצמו. אני מכיר את פריצה ויובאנוביץ’, סטיפה עבד איתי בעבר, אני יודע שהוא היה הסקורר העיקרי בעונה שעברה. הוא טוב ברחבה ואני יודע מה הוא יכול להעניק לנו. על יובאנוביץ’ שמעתי מסרביה, גם הוא יכול לכבוש, נצטרך לחשוב אם נשחק אם שני חלוצים או אחד, אני בטוח שנמצא את הפתרון הטוב ביותר”.
8 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
על פארפה גויאגון: “אני מכיר אותו והוא הרבה פעמים התאמן איתנו בתקופה הקודמת שלי. יש לו איכות גבוהה, אני שמח שהוא איתנו ושהוא עשה עונה טובה בנתניה. המיקום שלו? הוא יכול לשחק בשתי עמדות, גם בצד וגם באמצע, קרוב לחלוץ. אנחנו עובדים איתו מהיום הראשון, כמו כל שחקן צעיר שמגיע מקבוצה אחרת למכבי תל אביב. מנסים לשפר את הנושא הטקטי”.
על השוערים בקבוצה: “שניהם ברמה גבוהה מאוד, עבדתי עם טננבאום בעבר וגם עם פרץ שהתאמן איתנו בחלק מהזמן. אני יודע שדניאל פרץ עשה עונה טובה מאוד, הוא צעיר ויש לו פוטנציאל להיות שוער נבחרת ישראל. כמו שאמרתי עם החלוצים, הם ייתנו את הטוב ביותר שלהם וכל אחד מהם ישחק מתי שישחק”.
8 צפייה בגלריה
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
דניאל טננבאום
(חגי מיכאלי)
על אנריק סבוריט: “אנריק סבוריט הוא מגן, אבל הוא יכול לשחק גם כבלם, הוא יכול לעזור, אבל אני רואה בו כמגן שמאלי, זו העמדה העיקרית שלו”.
8 צפייה בגלריה
הנריק סבוריט עם הכדור
הנריק סבוריט עם הכדור
הנריק סבוריט עם הכדור
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
על ברנדלי קוואס: “הוא אחד מהזרים בקבוצה, ואני מצפה מכולם לתת יותר ביחס לעונה שעברה. דיברנו איתו מהרגע הראשון שלי פה. הוא מקצוען שעובד קשה, הוא מבין איך אנחנו רוצים לשחק, וכמובן שאם הוא יעשה את עבודתו בצורה טובה, הוא יישאר איתנו. הזרים פה כי לא מצאנו את הישראלים הטובים ביותר בעמדות שלהם, ולכן הם צריכים להיות יותר טובים כמו שאמרתי. יש לו איכות להשתפר ואני מאמין שהוא יעשה את זה העונה. הרבה תלוי בהתנהגות ובמוסר העבודה של השחקנים”.
8 צפייה בגלריה
ברנדלי קוואס
ברנדלי קוואס
ברנדלי קוואס
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
על שרן ייני ומיץ’ גולדהאר: “הוא יישאר איתנו, הוא מקצוען כמו כל הוותיקים. מיץ’ ווינר ורוצה לנצח. כל מה שהוא השיג הוא עשה זאת באמצעות עבודה קשה. שוחחנו, הוא הסביר לי מה מצופה, מה הפילוסופיה, אלו דברים שידעתי גם לפני כן. לא הייתה שיחה קשה, הבנו איך אנחנו רוצים לעבוד ומה אנחנו רוצים לעשות”.
8 צפייה בגלריה
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
מיץ' גולדהאר
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)