3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
שחקני הפועל באר שבע
(איציק בלניצקי)
פרויקט “פותחים עונה” של ONE ממשיך. קבוצות ליגת העל התחמשו וגם שחררו לא מעט שחקנים וזה בדיוק הזמן לעשות סדר. אז מי נשאר, מי נפרד, מי הצטרף ומי מתנדנד? וגם: הנושאים הכספיים. והפעם: הפועל באר שבע.
הגיעו: תומר חמד, שי אליאס, יוני סטויאנוב, מועתסם עיסאווי, נתי חגאני.
עזבו: דנילו אספרייה, ניקיטה רוקאביצה, גוסטבו מרמנטיני, קייס גאנם.
מתנדנדים: אביב סולומון, יוג’ין אנסה.
מה מחפשים: כנף ימין זר, כנף שמאל זר, חלוץ זר.
3 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(איציק בלניצקי)

סיכום זמני למצב המועדון:

קיץ מנומנם עובר על הפועל באר שבע. הקבוצה מבירת הנגב שסיימה את העונה האחרונה בפיק אדיר עם זכייה גדולה בגביע המדינה בכדורגל על חשבון מכבי חיפה, לא מצליחה נכון לרגע זה למנף את ההצלחה ומתקשה לצרף שחקנים זרים שיעשו את ההבדל. יוני סטויאנוב חתם כפוטנציאל לטווח רחוק, כך גם שחקני ליגה א' מועתסם עיסאווי ונתי חגאני שיושאל. שי אליאס הגיע ותומר חמד הצטרף כהחתמה המפתיעה של הקיץ, אבל הוא לא אמור להיות זה שיעשה את ההבדל.
הבעיה הגדולה כרגע בבירת הנגב היא חיזוק הקבוצה בשחקנים זרים. אחרי שאספרייה לא ימשיך ומיגל ויטור נחשב כישראלי, לבאר שבע יש מקום לשלושה שחקנים זרים, כשהתכנון הוא לצרף רק לעמדות התקפה. בזמן שלמכבי חיפה ולמכבי תל אביב יש שוברי שוויון וכמה מהם, בבאר שבע אין אפילו אחד כזה נכון להיום וזה נחשב לכישלון מקצועי של כל המערכת. המסקנה היא שאם באר שבע לא תביא זרים ברמה גבוהה שיצליחו לעשות את ההבדל, היא תתחרה כנראה עם מכבי נתניה על המקום השלישי בליגה.
מנויים: 9,000 מנויים נמכרו עד כה.
3 צפייה בגלריה
מיגל ויטור באימון הנבחרת
מיגל ויטור באימון הנבחרת
מיגל ויטור באימון הנבחרת
(רדאד ג'בארה)
קורנו: שמח שמכבי חיפה ניצחה את פ.ס.ז'