2 צפייה בגלריה
זידאן איקבל
זידאן איקבל
זידאן איקבל
(רויטרס)
מנצ’סטר יונייטד הרשימה אתמול (שלישי) כשהביסה 0:4 את היריבה המושבעת, ליברפול. אמנם זה התרחש במסגרת משחק הכנה במסע המשחקים של הקבוצות בתאילנד, אך זו עדיין הופעה מעודדת עבור השדים האדומים.
אמנם יונייטד הובילה כבר במחצית 0:3, אך מי שהרשים במיוחד את האוהדים היה זידאן איקבל, שנכנס כמחליף במחצית במקומו של פרד. הקשר בן ה-19, שכבר ייצג את נבחרת עיראק הבוגרת, היה נהדר במרכז השדה של הקבוצה והחזיק מעמד מול קשרים כמו טיאגו אלקנטרה ופאביניו בצד השני.
הוא הציג קור רוח והיה רגוע עם הכדור, קיבל את ההחלטות הנכונות למרות שהופעל עליו כמויות עצומות של לחץ, והציג יכולות טובות של תנועה ללא כדור ומסירה מדויקת. בעקבות ההופעה המרשימה, אוהדי יונייטד קראו למאמן החדש, אריק טן האח, להעניק לו דקות משחק משמעותיות יותר.
2 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר יונייטד
שחקני מנצ'סטר יונייטד
שחקני מנצ'סטר יונייטד
(רויטרס)
אחד האוהדים של השדים האדומים כתב בטוויטר: "זידאן איקבל מזכיר לי תיאגו צעיר”, אחר הוסיף: “כשקוראים לך זידאן, אתה חייב להיות אמן בכדורגל”. אוהדים נוספים כתבו: “צריך לתת לזידאן איקבל הרבה זמן משחק, ההופעה שלו הייתה מעולה”, "אני באמת אוהב את הדרך שבה הוא מטפל במרכז השדה. הוא ילד גאון, שימשיך עם זה”, “זידאן איקבל הולך להיות חיה” ואוהד אחר אף הגזים ואמר: “הוא הזידאן הכי טוב בהיסטוריה”.
בארסה תחכה? לבנדובסקי חוזר לאימון באיירן