1 צפייה בגלריה
מימין המנכ״ל אלי דגני, סער פדידה ושחר גרינברג  (מערכת ONE)
מימין המנכ״ל אלי דגני, סער פדידה ושחר גרינברג  (מערכת ONE)
מימין המנכ״ל אלי דגני, סער פדידה ושחר גרינברג (מערכת ONE)
(באדיבות הפועל חדרה)
הסאגה הגיעה לסיום. אחרי משא ומתן ארוך ומפרך שבסופו של יום לא נשא פרי, היום (שלישי) הקשר ההתקפי בן ה-25 סער פדידה, ששיחק בעונות האחרונות בהפועל חיפה, עוזב את המועדון מהכרמל וחתם בהפועל חדרה באמצעות סוכנו, שחר גרינברג. פדידה החל את דרכו כשחקן כדורגל במכבי חיפה, אך בגיל 10 עבר לאדומים מהכרמל.
פדידה הגיע להפועל חיפה ביוני 2019 אחרי ששיחק במכבי ראשון לציון, והיה חלק מהקבוצה שלקחה את גביע אלוף האלופים. את העונה האחרונה בחיפה סיים השחקן ללא שערים ועם שני בישולים ב-31 הופעות במדי האדומים מהכרמל.
הקשר אמר לאחר החתימה על החוזה: “אני מאוד שמח להגיע להפועל חדרה. אני מקווה להיות כאן שחקן דומיננטי, ומאמין שאנחנו יכולים לעשות עונה טובה. לאורך הדרך היה בעיה של תקציב והדברים נמשכו. בינתיים הקבוצה צירפה לא מעט שחקנים. אני בשלב בקריירה שרוצה לתקוע יתד בליגת העל ומכוון גבוה אני מאמין בעצמי הגעתי למקום שהוא מקום חם ושייתן לי במה”.
על קבוצתו הקודמת אמר פדידה: "אין לי דבר אחד רע להגיד על הפועל חיפה ואני מאחל להם את כל הטוב שבעולם. מאד קשה לעזוב קבוצת נעורים, אבל החלטתי עם עצמי שלפעמים צריך לעזוב את אזור הנוחות. הכי קל להישאר כל הזמן באותו מקום. לא רציתי לדרוך במקום ואני חושב שאני במקום שאני רוצה ויכול להוכיח”.