1 צפייה בגלריה
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי
(אינסטגרם)
רוברט לבנדובסקי עדיין מחכה שבאיירן מינכן וברצלונה יגיעו להסכמות בעניינו. ב’ספורט’ הקטלוני חשפו שלפולני היה ברור כבר במשך חודשים ארוכים שהוא מעוניין להגיע לקבוצה של צ’אבי, כאשר נחשף שמאז אפריל השחקן ואשתו מכינים את הקרקע וניהלו מגעים עם גורמים שונים כדי להקל על ההגעה שלהם לעיר.
כוכב באיירן בדק לגבי מגורים, בתי ספר ונושאים נוספים בברצלונה במשך החודשים האחרונים, אולם נכון לכרגע לקטלונים אין את התקציב הדרוש כדי לצרף אותו, והכול מצביע על כך שיחזור מחר לאימוני האדומים מגרמניה, שכן לעשות שביתה לא על הפרק מבחינת החלוץ שיהיה בקרוב בן 34.
לא רק שהוא יחזור לאימוני באיירן, לבנדובסקי צפוי להצטרף למסע של הקבוצה לארצות הברית אלא אם יהיה טוויסט מפתיע בעלילה. החבורה של יוליאן נגלסמן תתמודד מול וושינגטון די סי יונייטד ומול מנצ’סטר סיטי, ב-21 וב-24 ביולי בהתאמה. בבאיירן שואפים להכניס לפחות 50 מיליון אירו ממעבר הפולני, מה שיסייע להם בעסקת מתייס דה ליכט מיובנטוס.
לבנדובסקי יטוס עוד היום ממיורקה למינכן על מנת להתייצב לבדיקות הרפואיות. באירופה טוענים שכל עוד המעבר לבארסה לא ייצא אל הפועל, השחקן יפעל במלוא המקצועיות ולא יבצע מרד מכל סוג.
מקורבים לחלוץ הפולני מופתעים מהאופן שבו בבאיירן חגגו את החתמתו של סאדיו מאנה בן ה-30 מליברפול, שרצה לעזוב שנה לפני סיום חוזהו, ב-32 מיליון אירו, בזמן שדוחים 45 מיליון אירו עבורו, למרות שהוא במצב דומה ובקרוב יהיה בן 34.
4 שערי הסולו של העונה בליגה הספרדית
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.