3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב ויצחק יונגר
ברק אברמוב ויצחק יונגר
ברק אברמוב ויצחק יונגר
(חגי מיכאלי ורדאד ג'בארה)
עו"ד רועי רוזן וברק אברמוב, שמנהל משא ומתן לרכישת בית"ר ירושלים כפי שנחשף לראשונה ב-ONE, נפגש הבוקר (שני) עם עורך הדין יצחק יונגר, הנאמן של הקבוצה מהבירה, כדי לדון עמו לגבי תנאי ההסכם להעברת הקבוצה לשליטתו של אברמוב.
נכון לכרגע הצדדים עובדים על ההסכם להעברת בית”ר ירושלים לאברמוב. כרגע מחכים לתשובת העירייה לגבי הלוואה כספית של 10 מיליון ש”ח. יש אופטימיות שהעירייה תמצא את הפתרון לכך. במקביל, אברמוב עובד על הסכם להעברת בני יהודה כאשר מול ההתאחדות ומול הבקרה ייקח עוד כמה ימים כדי לבצע את ההסכמים החופפים כי מדובר בעמותה.
המטרה היא לסיים את מכירת בני יהודה והעברת בית”ר ביומיים הבאים. ידוע בדיוק למי החובות, איך להתנהל מולם, בין היתר 600 אלף ש”ח הם חוב לאלי אוחנה על פיצויים וכיוצא בזה. לאחר הפגישה בבית”ר הביעו אופטימיות לגבי האפשרות שברק אברמוב ייקח את המועדון. כמו כן, אחד הגורמים שהלווה כסף לקבוצה, נמצא בין אלה שחייבים להם כסף בגובה 5.5 מיליון ש"ח.
3 צפייה בגלריה
עו"ד יונגר ורו"ח סייג
עו"ד יונגר ורו"ח סייג
עו"ד יונגר ורו"ח סייג
(רפי בן חקון)
במקביל, הקבוצה של ג’ייקובי אמורה להעביר את התנאים שלה ואיך היא מוכנה לקחת את בית”ר ירושלים. קבוצת הרוכשים עוד עושה בדיקות משלה, על תביעות תלויות ומי האנשים. קבוצת ג'ייקובי כבר העבירה לנאמן עו"ד יונגר אסמכתה שמראה שיש כסף בחשבון בארה"ב בחתימת עורך הדין, כי לוקח זמן להעביר כסף מחו"ל לישראל, אבל ששי יעקב שנמצא בקבוצה יצטרך אף הוא להעביר היום כסף לחשבון הנאמנות כדי להראות רצינות.
משה חוגג מעדיף להעביר את הקבוצה לאברמוב, אך מחכים לראות שאכן אברמוב הולך על המהלך הזה ומשלים את כל מה שצריך כדי לקחת את בית"ר ירושלים.
3 צפייה בגלריה
ברק אברמוב
ברק אברמוב
ברק אברמוב
(שחר גרוס)