2 צפייה בגלריה
חיים לוי
חיים לוי
חיים לוי
(שחר גרוס)
לאחר רכישתה של אדומים אשדוד בידי עמותת בית"ר אשדוד, כפי שנחשף ב-ONE, העמותה מתחילה להיכנס לעניינים והחלה בהכנותיה לעונה הבאה. הערב (ראשון) מונה למאמן הקבוצה חיים לוי, שאימן בעונה שעברה את הפועל רמת השרון.
בקבוצה בדקו לאחרונה את האפשרות של השאלת שחקנים ממ.ס אשדוד מליגת העל, אך הקבוצה של ג'קי בן זקן הבהירה כי תעשה זאת רק אם ייחתם הסכם שיתוף פעולה בין הקבוצות. כזכור, אדומים אשדוד תחל את העונה עם מינוס שתים עשרה נקודות, כאשר נכון לרגע זה, טרם ברור אילו שחקנים יוחתמו בקבוצה.
עוד בלאומית: לאחר שהחלה בסדרת החתמות בשבועות האחרונים במטרה להיאבק על העלייה, מ.ס כפר קאסם קרובה לצרף רכש משמעותי נוסף. הקבוצה של סולימאן אזברגה במגעים מתקדמים עם שחקנה של בני יהודה בשנים האחרונות, סגס תאמבי, שנמצא על סף חתימה במועדון.
2 צפייה בגלריה
סגס תאמבי חוגג
סגס תאמבי חוגג
סגס תאמבי חוגג
(נעם מורנו)
השחקן בן ה-27 יחזק את ההגנה של הקבוצה, שהייתה על סף עלייה לליגת העל בעונה שעברה אך פספסה את המקום במחזור האחרון. מנגד, מוחמד כליבאת לא צפוי להמשיך ויחפש יעד חדש.
בנוסף הפועל ראשון לציון הודיעה על הארכת חוזהו של אורי זוהר לעונה נוספת לאחר שנתיים במועדון. זוהר מסר לאחר החתימה: ”אני שמח להמשיך במקום שכבר ממזמן כמו בית בשבילי. אני מקווה לעזור לקבוצה לעמוד בכל המטרות שלה!״.