הדמיית פרויקט אאורה בן שמו | צילום: יח"צ אאורה

חיכיתם? פספסתם. לא תאמינו בכמה התייקרו דירות קבלן בלוד

שלב ב' של שיווק פרויקט "אאורה בן שמן" יוצא לדרך וממחיש את עליית המחירים הבלתי נתפסת • לפני כשנה וחצי פורסם מחיר של 1.82 מיליון שקלים לדירת 3 חדרים - כמה היא עולה כיום?

הנבואה ניתנה לשוטים, אבל אם היתה לכם הזדמנות לקנות דירה לפני שנה עד שנתיים והחלטתם להמתין - כנראה מדובר בפספוס חייכם.  

חברת "אאורה" הודיעה על פתיחת שלב ב' של שיווק פרויקט "אאורה בן שמן", בין יער בן שמן ללוד. יצאנו לבדוק מה היו מחירי השיווק המוצהרים של הפרויקט בכתבה שהתפרסמה ב"נדל"ן היום" לפני כשנה וחצי, ב-17 בפברואר 2021. והמחירים, איך להגיד? שמיים וארץ. 

למעשה, מדובר במחירים דומים מאוד - רק שמספר החדרים קטן. כך, למשל, בעוד שלפני כשנה וחצי דירת 4 חדרים הוצעה למכירה ב-1.825 מיליון שקלים - כיום מציעה "אאורה" דירת 3 חדרים, באותו פרויקט בדיוק - בסכום של 1.89 מיליון שקלים. 

חשוב להדגיש, כי גם מחירי הקרקע בישראל בתקופה זו עלו בהתאמה. חברת "אאורה" מדווחת כי מחיר הקרקע בבן שמן עלה ביותר מ-100% במכרזי המינהל. 

שלב ב' של פרויקט "אאורה בן שמן" כולל 102 יח"ד בשלושה מגדלי בוטיק בני תשע קומות. בפרויקט דירות 5-3 חדרים ופנטהאוזים. מחירי פריסייל, כאמור - החל מ-1.89 מיליון שקלים עבור דירת 3 חדרים. הקמת שלב ב' צפויה להתחיל ברבעון הרביעי של 2022, והיא צפויה לארוך כ-24 חודשים.   

פרויקט אאורה בן שמן כולל בסך הכל 11 בניינים בני 23-7 קומות, אשר יציעו 602 יח"ד בגדלים מגוונים. שלב ב' הוא המשך לשמונת המגדלים שכבר נמצאים בבנייה עם צפי אכלוס בשנת 2024. בשלב א' בונה אאורה 500 יח"ד וכ-2,000 מ"ר שטחי מסחר. מתוכם נמכרו 370 יח"ד וכל שטחי המסחר. מועד סיום הבנייה של שלב א' צפוי להיות בתחילת 2024.

הקבלן המבצע הוא דניה סיבוס. אאורה בן שמן הוא תוצאה של שיתוף פעולה פורה של שניים ממשרדי האדריכלים הגדולים והוותיקים בתחום המגורים בישראל: איל אדריכלים, בראשותו של אדריכל דני איל, ומשרד האדריכלים גיורא גור.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה: "מדובר במגרש במיקום מצוין, עם דירות מושקעות, מרפסות ענק משודרגות, מפרט טכני יוקרתי ורמת גימור גבוהה במיוחד - במחירים אטרקטיביים במיוחד”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו