מכבי ת"א לא עוצרת. אחרי שהחזירה ארצה את הלגיונרים המצליחים ערן זהבי וניר ביטון, היא רוצה לעשות זאת גם עם דור פרץ, שסיים עונה מאכזבת בוונציה האיטלקית.
ולדימיר איביץ', שאימן את פרץ בקדנציה הקודמת שלו בישראל, סבור כי הוא ישדרג משמעותית את הקבוצה, והצהובים מפעילים עליו לחץ שיחזור - אבל הקשר לא יודע עדיין לאן מועדות פניו. בכל מקרה, הוא הודיע בימים האחרונים למכבי ת"א כי יקבל החלטה אם לשוב ארצה עד יום שלישי הקרוב, ואם היא תהיה חיובית הצדדים ייכנסו למו"מ כדי לסכם את תנאיו.
3 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
נראה כי טעה בבחירה. פרץ במדי ונציה
(צילום: gettyimages)
פרץ בן ה-27 עזב בקיץ שעבר את ליגת העל הישראלית במעמד של אחד השחקנים הטובים ביותר שלה, וחתם בשורות העולה החדשה לליגה האיטלקית הבכירה כשחקן חופשי. השכר שלו עמד על 900 אלף יורו לעונה, אבל נראה כי טעה בבחירה, בטח אחרי שהייתה לו אופציה לחתום בוורונה, מועדון שהצליח בעונה שעברה והתאים לו יותר.

ד"ש ממנספורד וארבלדזה

פרץ שיחק בוונציה 730 דקות בלבד בכל המסגרות, שותף ב־18 משחקי ליגה, פתח רק בארבעה מהם, והקבוצה חזרה בסיום העונה לליגת המשנה מהמקום האחרון. פרץ הכניס מראש לחוזהו אפשרות שלא להמשיך אוטומטית במועדון אם הוא יורד ליגה, ולמרות שבוונציה ניסו לשכנע אותו להישאר, הוא החליט לעזוב, בעיקר כי לא קיבל לטענתו תשובות לגבי השאלה כיצד ייראה הסגל בעונה הבאה.
3 צפייה בגלריה
התעניין באיחוד עם פרץ. ארבלדזה
התעניין באיחוד עם פרץ. ארבלדזה
התעניין באיחוד עם פרץ. ארבלדזה
(צילום: גיל נחושתן)
פרץ היה מעדיף להישאר בחו"ל, אבל הדבר תלוי בהצעות שיקבל. סוכנו אבי נימני מצא עבורו מספר אופציות, בשכר ממוצע של חצי מיליון יורו. שתיים מהן הגיעו מדמויות שהוא מכיר מקריית-שלום: מנכ"ל בלקפול בן מנספורד ומאמן האל סיטי שוטה ארבלדזה, אבל פרץ החליט לא לשחק בליגת המשנה באנגליה. שתי הצעות נוספות התקבלו בימים האחרונים מקבוצות שינסו להגיע לשלב הבתים של הצ'מפיונס דרך המוקדמות: אלופת שווייץ פ.צ ציריך ואלופת הונגריה פרנצווארוש, וגם מועדונים מיוון הביעו התעניינות בהחתמתו של קשר נבחרת ישראל.
למרות העומס בקישור, במכבי ת"א רוצים לראות את פרץ חוזר לקריית-שלום, גם אם זה יהיה כרוך בשחרור של שחקנים אחרים מהסגל, בטח אחרי מחנה האימונים בהולנד שהדליק הרבה נורות אדומות במועדון. פרץ רוצה עדיין למצות את חלון ההזדמנויות הנוכחי בניסיון למצוא קבוצה באירופה שתאתגר אותו, אבל הוא מבין שההחלטה תצטרך להתקבל בימים הקרובים. גם כדי שיוכל להתחיל את האימונים לקראת העונה הבאה, וגם כי יש לו מחויבות כלפי מכבי ת"א שממתינה לו ופינתה מקום בתקציב. ההערכה היא כי מדובר בשכר של כ־550 אלף יורו.
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב, בני יהודה
מכבי תל אביב, בני יהודה
יחזור למדים הצהובים? פרץ
(צילום: עוז מועלם)

ריצות בטיילת של ת"א

בני משפחתו של הקשר שאוהדים את הקבוצה, כולל האב יעקב ששיחק במועדון, היו רוצים שיחזור - אבל הבהירו כי הם לא מתכוונים ללחוץ עליו ולהתערב בהחלטה שצריכה להיות רק שלו. פרץ, ששותף במשחקי הנבחרת האחרונים ואף כבש את שער השוויון ב-2:2 באיסלנד, מתאמן בשלב הזה עם מאמן הכושר ערן שדו, שהכין גם את מנור סולומון לקראת היציאה שלו ללונדון כדי לחתום בפולהאם. האימונים כוללים ריצות קבועות בטיילת של ת"א, על מנת שיגיע בכושר הטוב ביותר לקראת פתיחת האימונים בתחנה הבאה שלו.
ההתלבטות של פרץ היא בין שתי אופציות: חזרה מאכזבת ארצה אחרי עונה אחת בלבד בחו"ל לקבוצה שהוא מכיר היטב, ואשר יהיה לו בה תפקיד מרכזי, או לא לזנוח את החלום האירופי ולהמשיך את המסע שהחל רק בקיץ האחרון - גם אם זה לא יהיה במקום נוצץ.