2 צפייה בגלריה
בעלי מנצ'סטר סיטי, שייח מנסור
בעלי מנצ'סטר סיטי, שייח מנסור
בעלי מנצ'סטר סיטי, שייח מנסור
(אינסטגרם)
לא פעם דובר על הכסף הגדול שנמצא במנצ’סטר סיטי והקלות בה היא יכולה להתחזק עקב ההון הבלתי פוסק המוזרם מהבעלות מאבו דאבי למועדון האנגלי. האיש שעומד בחזית הפרויקט שהפך בעשור האחרון קבוצת מרכז טבלה לגיטימית בפרמייר ליג לכזו ששולטת בליגה ביד רמה, הוא שייח מנסור. ובעוד שמנסור דאג גם הקיץ לחמש את הסיטיזנס ולספק לפפ גווארדיולה את התותחים הגדולים ביבשת ובראשם ארלינג הולאנד, נראה שהוא לא שוכח “להתחמש” גם בעצמו ולהתפנק כשאפשר.
בעלי סיטי החליט שהוא מעוניין ביאכטה, וכשיש כסף ואפשר – קונים את הטוב ביותר. מנסור רכש יאכטה פשוט עצומה בשווי אסטרונומי של 589 מיליון אירו במה שהופך אותה לאחת הסירות היקרות בעולם. ואיך תיקרא היאכטה אתם שואלים את עצמכם? באופן לא מפתיע במיוחד – “כחולה”, כאות הזדהות למועדון שבבעלותו.
אורך הסירה הוא מעל 160 מטרים, אך כדי להבהיר באמת עד כמה היאכטה החדשה של מנסור עצומה קבלו את הנתון הבא – היא יותר גדולה מאצטדיון האיתיחאד שאורכו לא עולה על 115 מטרים. הגחמה החדשה של השייח מכילה בתוכה 40 בקתות מפוארות עבור סך של 48 אורחים, שיכולים ליהנות משירותי VIP כגון: בריכת שחייה, חדרי כושר, חדר עיסוי ובריאות, מסעדות ועוד. בנוסף, בחלק התחתון והעליון של היאכטה ישנן שתי יציאות מסוקים להעברת אורחים.
2 צפייה בגלריה
שייח מנסור ופפ גווארדיולה
שייח מנסור ופפ גווארדיולה
שייח מנסור ופפ גווארדיולה
(אינסטגרם)
מה החיסרון היחיד של יאכטת החלומות? כמות הדלק הגדולה שהיא צורכת, שכן כדי למלא את המיכל צריך להוציא כ-500,000 יורו על בנזין. ויחד עם זאת, עבור אחד האנשים החזקים במזרח התיכון וכזה שמגיע ממדינה עשירה בנפט, נראה שדלק הוא לא הבעיה. ב-’סאן’ טענו שמדובר באחת היאכטות הטובות בעולם, כאשר קיימות רק שתי “מגה-יאכטות” גדולות מזו של בעלי אלופת אנגליה. הנכס החדש נבנה בהקפדה בהתאם להוראותיו של השייח, אך לא מדובר ביאכטה היחידה שבבעלותו. לפני מספר שנים, רכש מנסור יאכטה שעלתה יותר מ-3 מיליארד אירו באורך של כ-150 מטר. הוא אפילו השאיל אותה לליאונרדו די קפריו כדי שיוכל ליהנות מהשהייה שלו בברזיל במהלך מונדיאל 2014.
ז'סוס מבטיח: "הגעתי לשמח את אוהדי ארסנל"