2 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
רפאל נדאל
(רויטרס)
דווקא לאחר שניצח את טיילור פריץ בקרב הירואי שהסתיים רק לאחר 4 שעות ו-20 דקות, הציפייה לראות את רפאל נדאל מתמודד היום (שבת) בחצי גמר ווימבלדון מול ניק קיריוס הייתה בשמיים. אך הקרע בשרירי הבטן ממנו סובל הספרדי עשה את שלו והשור ממיורקה החליט לפרוש אמש בלית ברירה.
ולמרות הפרישה, עולם הטניס לא יכול היה להישאר אדיש ליכולת הלחימה שהפגין נדאל והביע את הערכתו ברשתות. קיריוס, שעלה באופן אוטומטי לגמר עקב הפרישה של רפא, שיתף: “שחקנים שונים, אישיות שונה… רפא, אני מקווה שההחלמה שלך תעבור וכולנו מצפים לראות אותך בריא בקרוב מאוד. עד הפעם הבאה”.
מי שאכל את הכובע היה הטניסאי פאביו פוניני שזלזל בפציעתו של נדאל ואף אמר: “"לשחק ארבע וחצי שעות עם כאבים בשרירי הבטן? כן, ברור. אל תאמינו למה שכותבים". יחד עם זאת, לאחר פרישתו של הספרדי פוניני ‘התקפל’ במהרה: “עיתונאים יקרים, רוצה להודיע לכם שמעולם לא זלזלתי באלוף כמו נדאל, ולעולם לא ארשה לעצמי, הגיע הזמן שתפסיקו לעשות מניפולציות, אני מאחל לרפא ולצוות שלו הצלחה”.
2 צפייה בגלריה
פאביו פוניני
פאביו פוניני
פאביו פוניני
(רויטרס)
הנפגע הגדול ביותר מפרישת נדאל, טיילור פריץ אותו הספרדי ניצח ברבע הגמר, הגיב באינסטגרם להאם הוא מאוכזב מכך שהיה יכול לשחק מול קיריוס בחצי אם נדאל היה פורש : “אם לא הצלחתי לנצח אותו כשהוא פצוע, לא מגיע לי לשחק בחצי הגמר”.
גם בווימבלדון ידעו להוקיר כבוד לאחד הגדולים אי פעם ומסרו: “אנחנו שולחים עידוד לרפא נדאל אחרי הפרישה מטורניר הגברים לפני שלב חצי הגמר. אנחנו מעריכים את זה שהוא עבד כל כך קשה על מנת להיות כשיר ומאחלים לו החלמה מלאה. אנחנו מחכים לחצי גמר מלהיב ולסוף שבוע מרתק של משחקי גמר, כמו גם לראות את רפא חוזר לווימבלדון בעתיד”
.
פדרר לא ציפה שמעריץ יעשה את הדבר הבא