1 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
(רדאד ג'בארה)
יענקל’ה שחר בא לעזרתה של בית”ר ירושלים, ולא בפעם הראשונה. כפי שנחשף לראשונה ב-ONE לגבי המגעים בין מכבי חיפה לקבוצה מהבירה בנוגע לאביאל זרגרי, הקבוצות הגיעו להבנות לגבי מכירת השחקן לאלופה. בין השאר בהסכם, יש את החוב של הצהובים-שחורים על ירדן שועה בסך 1.8 מיליון ש”ח.
שחר קיים פגישת היכרות עם זרגרי לפני מספר ימים ושוחח איתו, כאשר כעת מכבי חיפה תצטרך להיפגש עם השחקן וסוכנו אבי נמני כדי לקבל החלטות לגבי עתידו: האם לצרף אותו באופן מיידי או להעבירו בהשאלה, האם יישאר בבית”ר או מהלך אחר, בהסכמת מכבי חיפה והשחקן כמובן.
זרגרי בן ה-19 משחק כבר שתי עונות רצופות בליגת העל והפך לקשר האחורי המוביל של הירושלמים בשתי העונות הלא פשוטות שעברו על הקבוצה. יחד עם זאת, הוא גם הוגדר לאורך כל הדרך כנכס הגדול ביותר של המועדון שעדיין נמצא בבעלותו של משה חוגג.
זרגרי בן ה-19, שמשחק בדרך כלל בעמדת הקשר האחורי (6) ומסוגל לתפקד גם כקשר מרכזי (8) ורגלו הדומיננטית היא השמאלית, התמודד העונה עם פציעת גב לא פשוטה שהשביתה אותו ל-55 ימים וגרמה לו לרשום העונה רק 22 הופעות בכל המסגרות, ביניהן 18 בליגה כשספג 5 כרטיסים צהובים (צבר רק 1,404 דקות). קשר בית"ר ירושלים רשם לפני שנתיים 26 הופעות בכל המסגרות, כש-20 מתוכן בליגה, כבש שער אחד וספג תשעה כרטיסים צהובים (צבר 2,138 דקות).
נעים להכיר: המדים החדשים של מכבי חיפה