אורחים במלון דן אילת סבלו מכאבי בטן, ופנו לקבלת טיפול רפואי

מכמה אורחים ששהו בחדרים שונים במלון התקבלו תלונות על כאבי בטן • בית החולים יוספטל: אין אינדיקציה להרעלת מזון • מלון דן אילת: "נמסר דיווח למשרד הבריאות ונלקחו דגימות מזון" • משרד הבריאות: "ממצאי הבדיקה במטבח היו תקינים"

מלון דן אילת, צילום: יהודה בן יתח

אורחים במלון דן אילת התלוננו כי חשו ברע לאחר שאכלו בחדר האוכל שבמלון, ונדרשו לטיפול רפואי.

במלון מאשרים כי אכן התקבלו תלונות מכמה אורחים ששהו בחדרי המלון, וכי נמסר דיווח למשרד הבריאות ונלקחו דגימות מזון. שני נופשים במלון הגיעו לביה"ח יוספטל שבעיר, ודיווחו שחשו ברע לאחר שאכלו בחדר האוכל של בית המלון. מבית החולים נמסר כי לא היתה אינדיקציה להרעלת מזון.

ממלון דן אילת נמסר: "אנו מצרים מאוד על שכמה מאורחי המלון נזקקו לטיפול. לפי המידע שיש בידינו מדובר ב-15 אורחים. הנהלת המלון פועלת בצמוד לנציגי משרד הבריאות. נלקחו דגימות מהמזון שהוגש לאורחים על ידי חברה חיצונית, ואנו ממתינים לתוצאות הבדיקה. המלון בתפוסה מלאה, ונתקבלו תלונות מכמה חדרים. אנחנו מאחלים בריאות לכולם."

החקירה נמצאת בעיצומה

ממשרד הבריאות נמסר בתגובה: "למשרד דווח עד כה על 15 מקרים של תחלואת מעיים (הקאות וכאבי בטן) באורחים בבית המלון דן אילת. באף אחד מהמקרים החולה לא אושפז. ערכנו בדיקה מיידית במטבח המלון, שממצאיה נכון לרגע זה היו תקינים. דגימות מזון נשלחו לבדיקה במעבדה ונפתחה חקירה אפידמיולוגית. משרד הבריאות הנחה בשלב זה להמשיך לנטר ולדווח על מקרים חשודים. נמשיך להנחות את המלון בהתאם לממצאי החקירה, שעדיין נמצאת בעיצומה, ולעדכן את הציבור במידת הצורך".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר