"מקומו בכלא עד סוף חייו": אשתו השנייה של שמעון קופר שוברת שתיקה

שרונה בן אור, האישה היחידה ששרדה את נישואיה לקופר, בפוסט זועם בפייסבוק לאחר הערעור: "הוא מתעתע וימשיך לתעתע" • "אני האקדח המעשן, בלעדיי הוא לא היה בכלא, וממשיכים לתת לו במה בכל מקום אפשרי"

אשתו השנייה של קופר, שרונה בן אור, צילום: מלי ארואסטי

"רוצח נשים סדרתי": לאחר החשיפה ב"ישראל היום", שלפיה שמעון קופר, שהורשע ברצח שתיים מנשותיו, הגיש בקשה לדיון חוזר בבית המשפט העליון - אשתו השנייה, שרונה בן אור, כתבה פוסט זועם בפייסבוק: "הוא לא נח, הוא לא ינוח, הוא רוצח נשים סדרתי.

"הוא מתעתע וימשיך לתעתע. כמי שהייתה עדה מרכזית בתיקי הרצח שלו יחד עם אמי ז"ל, כמי שהוגדרה 'האקדח המעשן' - אני אמשיך לעמוד על שתי רגליי, זקופה וחזקה, לא אוותר. מקומו בכלא עד סוף ימי חייו.

"מכאן אני מבקשת להעביר מסר לשירות בתי הסוהר. פעם אחת הוא כבר תעתע בכם. שימו לב, אוזן ועיניים לכל שינוי, ולו הקטן ביותר, בהתנהגותו".

שמעון קופר בבית משפט השלום בשנת 2017, צילום: נעם ריבקין פנטון

בן אור היא האישה היחידה ששרדה את קופר, שהיה נשוי שלוש פעמים. לאחר שגילתה כי שיקר לה ובגד בה היא ביקשה להיפרד ממנו, ואז נחשפה למסכת של אלימות ופחד, עד להוצאת צו הרחקה שהוציא אותו מהבית. לימים כתבה בן אור את הספר "משלוש יוצאת אחת".

בראיון ל"ישראל היום" היא מספרת כי חשה "אגרוף בבטן" כשקראה שהוגשה בקשה לדיון חוזר מצד בעלה לשעבר.

"ידענו שמתישהו נשמע עליו, אבל לא חשבתי שנשמע עליו כל כך מוקדם, חודש וחצי לאחר שבית המשפט העליון דחה על הסף את הערעור שלו. אני רוצה אחת ולתמיד שהרשויות יבינו עם מי הן מתמודדות: שמעון קופר הוא אדם אינטליגנטי, שעונה על כל הכללים של פסיכופת. לי נמאס לשמוע כיצד הוא ממשיך לשחק עם מערכות החוק ובתי המשפט. הוא הצליח לדחות את המשפט שלו במשך שש שנים. לא רואים מה שקורה פה?

"אני מרגישה שאותי נפנפו. אני האקדח המעשן, בלעדיי אולי הוא לא היה בכלא, וממשיכים לתת לו במה בכל מקום אפשרי", כתבה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר