"שירוץ לבד", "הייתי שולח הודעה בוואטסאפ": קרב ציוצים בין אחיו של סמוטריץ' לבן של בן גביר

טוביה סמוטריץ' התייחס לדרישות הצפויות של יו"ר עוצמה יהודית במסגרת המו"מ בין הצדדים ופנה לאחיו בטוויטר: "אתה עושה טעות" • שובאל בן גביר עקץ: "אני מסתובב עם אבא ורואה את ההתלהבות סביבו מכל הציבורים"

בן גביר וסמוטריץ' (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

אחרי הפרסום ב"ישראל היום" – קרב ציוצים בין בני המשפחה: "אם בן גביר בטוח שהוא עובר את אחוז החסימה – שירוץ לבד", כך צייץ היום (שלישי) טוביה סמוטריץ', אחיו של יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ'. אחיו של חבר הכנסת התייחס לפרסום על אודות הדרישות הצפויות של יו"ר עוצמה יהודית משותפו, ועל הביטחון שלו ביכולת שלו להצליח גם בריצה נפרדת.

"אחי אני יודע שאתה רוצה לרוץ ביחד, אבל לדעתי את טועה בענק", פנה טוביה סמוטריץ' בטוויטר לאחיו בצלאל. "אם איתמר בטוח שהוא עובר אחוז חסימה שירוץ לבד. זה ימקסם את האלקטורט של הגוש, יחסוך את המריבות שהוא יגרור אותך אליהן (הוא כבר רץ לנהל את זה בתקשורת…) ובנוסף יאפשר לך להיכנס לממשלה ביתר קלות בלי משקולת הדה לגיטימציה שעושים לו".

מי שהגיב לטוביה סמוטריץ' הוא בנו של איתמר בן גביר, שובאל, שצייץ בתגובה: "קצת שקוף לא? כשאני רוצה לשלוח הודעה לאבא אני שולח לו בוואטסאפ לא בטוויטר. בכל מקרה רעיון לא רע. אני מסתובב עם אבא ורואה את ההתלהבות סביבו מכל הציבורים (גם מחברי החילונים). אם אחיך מסוגל להביא את 'המתונים' בציונות הדתית שיצביעו לו ולא להנדל/שקד ולא יירתעו מהשם שלו זה רעיון שצריך לשקול".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר