כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מתחננים לעזרה

אמו של מוישי קליינרמן: "הוצאות החיפושים כבדות מנשוא"

תחושה קודרת בבית משפחת קליינרמן אחר יותר מ-100 ימים להיעדרותו של מוישי • ההורים מתחננים לעזרה במימון ההוצאות הכבדות 

אמו של מוישי קליינרמן: "הוצאות החיפושים כבדות מנשוא"
מוישי קליינרמן צילום: מתוך אתר העמותה

בביתה של משפחת קליינרמן שבמודיעין עילית, שוררת היום תחושה קודרת ועצובה במיוחד. מוישי, הילד האהוב, הנער התמים והעדין, נעלם, ובני המשפחה ממתינים לו שישוב, כבר 100 ימים ברציפות.

עזרו במאמץ הכביר בחיפושים>>

למרבה הצער, החיפושים האינטנסיביים החלו רק כ-80 יום לאחר היעלמותו של מוישי, ובשל כך מדובר במבצע מורכב וקשה במיוחד. עד כה טרם מצאה המשטרה קצה חוט שיוביל אותה לאיתורו של הנער, והמשפחה נאלצת לממן את ההוצאות הכבדות של הפעלת המתנדבים לביצוע החיפוש בשטח.

אנשים טובים התגייסו לעזור, אבל זה לא מספיק. העלויות של הפעלת מתנדבים, הבאתם לשטח, ניהול שוטף של התדרוך והפיקוד עליהם, כדי שהחיפושים יהיו יעילים ככל האפשר, כל זה עולה הון תועפות, למרות הרצון הטוב של כל המעורבים בדבר, ועל אף שהם עושים זאת בהתנדבות. הוצאות השינוע, הדלק, ציוד הקשר וההגברה, התקנת עמדות מוצללות למנוחה והפוגה, מזון ושתיה למתנדבים המחפשים את מוישי בשטח הפתוח תחת השמש הקופחת, כל אלו עולים הון רב.

אמא של מוישי, גיטי קליינרמן, כבר פנתה מספר פעמים לציבור באמצעות כלי התקשורת. עד לפני זמן לא רב היא היתה אשה אנונימית, אבל עכשיו היא נאלצה להפוך למפורסמת בניגוד לטבעה השקט והמופנם של המשפחה. כשדמעות בעיניה היא נאלצת לצאת ולבקש שוב ושוב את עזרתו של הציבור, וגם הפעם היא פונה ומתחננת לעזרה.

בואו נעזור למשפחת קליינרמן, בואו נעזור לאבא והאמא שבלילות מהפכים על מיטתם בדאגה עמוקה ובחוסר מנוחה. בואו נרים תרומה לקרן שהוקמה כדי לסייע להם, ונגיש להם סיוע מינימלי, כדי שלפחות לחלק הכלכלי של הסיפור הטראגי הם לא יצטרכו לדאוג כל כך.

עזרו במאמץ הכביר בחיפושים>>

מוישי קליינרמן קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד