לאחר הסערה: כל מה שצריך לדעת על העונה הבאה של "דברים מוזרים"

העונה המצליחה של סדרת הלהיט של נטפליקס הפכה לתופעה של ממש • כעת, לאחר שהסתיימה, ליקטנו עבורכם את כל מה שיוצרי התוכנית הסכימו לחלוק עם המעריצים על מה שמצפה לנו בעונה הבאה והאחרונה בהחלט • ספוילרים קטנים

מילי בובי בראון כאילבן, צילום: נטפליקס

עכשיו, אחרי ששני הפרקים האחרונים של העונה הרביעית והמעולה של "דברים מוזרים" עלו לנטפליקס ואנחנו עדיין מנסים להתאושש ממה שקרה בהם, הגיע הזמן לקחת נשימה ארוכה, להירגע, ולהמתין בסבלנות לרגע המכונן באמת: העונה החמישית והאחרונה בהחלט של תופעת הסטרימינג התרבותית. ולאלה שלא מסוגלים להמתין בסבלנות וזקוקים לספוילרים כאן ועכשיו, ליקטנו כמה פיסות מידע שסיפקו לאחרונה יוצרי הסדרה, מאט ורוס דאפר, על עונת הסיום. זה מה שאנחנו יודעים כרגע:

* קודם כל חופש. אף שהאחים דאפר יודעים, מן הסתם, מה יקרה בעונה החמישית בקווים כלליים, התסריטים עצמם טרם נכתבו. האחים מבלים כעת בחופשה, וצפויים להתחיל לעבוד על התסריטים בחודש אוגוסט.

* חוזרים הביתה. עם זאת, מאט ורוס כבר הודיעו שבניגוד לעונה הרביעית, שעלילתה יצאה מגבולות העיירה הוקינס, העונה החמישית תתרחש כולה במקום שבו "דברים מוזרים" החלה, באותה פינה קטנה שבמדינת אינדיאנה. ד"ש לדמוגורגון.

יחזרו הביתה להוקינס. "דברים מוזרים",

* מזמן לא נפגשנו. כפועל יוצא מכך, מבטיחים היוצרים שהעונה האחרונה תכלול שיתופי פעולה בין דמויות ששילבו כוחות בתחילת הסדרה, אך מאז הייתה ביניהם קצת פחות אינטראקציה. "אנחנו רוצים לחזור לכמה מהציוותים המקוריים של העונה הראשונה, יש משהו נחמד בסגירת מעגל", הסבירו הדאפרים, אולם לא סיפקו מידע נוסף.

* קצרה וקולעת. העונה הרביעית של הסדרה הייתה ארוכה במיוחד (ויש שיגידו אולי ארוכה מדי), ושמונת פרקיה התפרשו על פני לא פחות מ-13 שעות (לעומת כ-7.5 שעות של העונה השלישית). העונה האחרונה, לעומת זאת, צפויה אמנם לכלול שמונה פרקים, אך היא עתידה להיות קצרה יותר מקודמתה ולהימשך לדברי הדאפרים כ-10 שעות.

* זה באמת הסוף? העונה החמישית של "דברים מוזרים" תהיה אמנם האחרונה שלה, אבל זה לא סוד שבנטפליקס כבר זוממים על סדרת ספינאוף. האחים דאפר מבהירים שאם וכאשר סדרת ההמשך תצא לפועל, יש להניח שהם לא יעמדו מאחוריה, אלא יורישו את המותג לדור חדש של יוצרים. "הרעיון הוא להעביר את השרביט הלאה למישהו אחר, ורצוי שהוא יהיה מוכשר מאוד. הפעם נצטרך למצוא לעצמנו שותף שייקח את המושכות כבר מההתחלה".

* רשמו ביומנים. ומה לגבי מועד העלייה של העונה החמישית? דממת אלחוט, אבל הערכה גסה שלנו: קיץ 2023 לכל המוקדם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר