לקראת פריז 2024: הסכם חסות חדש לברוך שמאילוב

הג'ודוקא חתם עם חברת "אספן גרופ" שתעזור לו בשנתיים הקרובות בדרך למשחקים האולימפיים • היו"ר גיא פרג ציין: ""החיבור לברוך הוא טבעי ומשמח, גאים להוות חלק מהמסע שלו לקראת השיא הבא" • שמאילוב: "נוצר בינינו חיבור מידי, שנובע מכך שאנו מגיעים מאותו עולם ערכים"

ברוך שמאילוב ויו"ר "אספן גרופ", גיא פרג, צילום: פרטי

הג'ודוקא ברוך שמאילוב, יכול להתכונן בראש שקט למשחקים האולימפיים בפריז 2024, לאחר שחתם על הסכם חסות עם חברת "אספן גרופ", שתעזור לו בשנתיים הקרובות. 

היו״ר גיא פרג, ציין בטקס הענקת החסות, כי ״חברת 'אספן גרופ' רואה חשיבות רבה בקידום הספורט בישראל, ורואה בערכי המצוינות והחתירה למטרה כעיקרון מוביל, שמבטא גם את אופיו של ברוך.  

"החיבור לברוך הוא טבעי ומשמח, כאשר כולנו זוכרים שהוא ריגש מדינה שלמה כשזכה עם חבריו לנבחרת במדליית הארד באולימפיאדה האחרונה. אנו מאמינים בכישרונו של ברוך, וגאים להוות חלק מהמסע שלו לקראת השיא הבא, בפריז בעוד כשנתיים״. 

ברוך שמאילוב ויו"ר "אספן גרופ", גיא פרג, צילום: פרטי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

שמאילוב ציין כי הוא "שמח מאוד על התמיכה המשמעותית של אספן גרופ, שנובעת מתוך רצון אמיתי לקידום ענף הג'ודו בישראל. נוצר בינינו חיבור מידי, שנובע מכך שאנו מגיעים מאותו עולם ערכים, הדוגל במצוינות ובהישגיות, אם זה בתחום העסקי ואם בספורט. כעת, כל מה שנותר זה להסתער על פריז 2024".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר