גירסת הדפסה   אשכול נעול - לקריאה בלבד
 
   
   
קבוצות דיון סקופים נושא #750799 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 750799
דפורמביל לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.21
1630 הודעות, 17 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון ד' בתמוז תשפ''ב    18:39   03.07.22   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

פרסום ראשון: איתמר בן גביר הציע להדר מילר להצטרף לעוצמה יהודית  

 
  
ננעל בתאריך 03.07.22 בשעה 18:42 על-ידי ET. סיבה: הידיעה די מוכחשת בתוכן. אם וכאשר יתגבש העניין, ניתן יהיה לראות בזה סקופ.
 
לקראת הבחירות לכנסת ה-25, פעילת הימין הדר מילר קיבלה הצעה להתמודד ברשימת עוצמה יהודית. בן גביר: "עוד לא החלטנו לגבי אף מועמד".

פרסום ראשון: יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הציע בימים האחרונים לפעילת הימין הדר מילר להצטרף לרשימת עוצמה יהודית לכנסת ה-25.

מילר, תושבת לוד, היא אופטומטריסטית ושותפה בחנות אופטיקנט בארנס ברמלה. עד לפני מספר שבועות היא הגישה את תכנית הבוקר של ערוץ 14 לצדו של שי גולדן.

בתקופת "פרעות תשפ"א" בזמן מבצע שומר חומות הייתה מילר פעילה בולטת בהסברת האירועים שהתרחשו בלוד ובערים המעורבות אל מול הקמפיין שהתנהל נגד הגרעין התורני בעיר.

בן גביר מסר: "אני נפגש מדי יום עם עשרות פעילים, תומכים, וגם אנשים מצויינים הראויים להיות מועמדים. בשלב הזה, אנחנו עוד רחוקים מלדעת כיצד תיראה הרשימה וכיצד נרוץ, וכמובן שעוד לא הצענו מקומות ובטח שלא החלטנו לגבי אף מועמד. דבר אחד בטוח - רשימת עוצמה יהודית תהיה מגוונת, ערכית ותשקף את התמיכה הגדולה לה אנו זוכים במגוון ציבורים בארץ".

בתוך כך, יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית בן גביר סיכמו כי "עוצמה יהודית" תגיש בקשת פיצול טכנית מתואמת על מנת להכניס נציג של בן גביר לוועדת הבחירות המרכזית, מעבר לזה של מפלגת הציונות הדתית.

בנוסף, בן גביר וסמוטריץ' מקבלים מרחב תמרון במשא ומתן הצפוי ביניהם על ריצה משותפת בבחירות לכנסת ה-25. לבקשת הפיצול של בן גביר מסמוטריץ' יכולה להיות השלכות על הרוב לפסילת הרשימה המשותפת או רע"מ בוועדת הבחירות המרכזית. אם "עוצמה יהודית" תקבל נציג נוסף בוועדה, עשוי להיות רוב לבקשת פסילה כזו.

https://www.inn.co.il/news/570276



 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


__________________________________________________________________________
למנהלים:  שחרר | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול | עריכת אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות